Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00518713/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
- 2023/BZP 00544827/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-11
- 2023/BZP 00546072/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-12
- 2023/BZP 00549209/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Wągrowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wagrowiec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Wągrowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b75cf534-8dba-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024512/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Wągrowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518713
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Wągrowcu”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie inwestycji w oparciu o dokumentację wykonaną dla Zamawiającego (Gmina Miejska Wągrowiec).
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze
2) Roboty rozbiórkowe
3) Roboty w zakresie instalacji fotowoltaicznej
4) Roboty dotyczące fundamentowania
5) Roboty dotyczące murowania ścian
6) Budowę kanalizacji sanitarnej
7) Wykonanie wentylacji, klimatyzacji, instalacji centralnego ogrzewania.
8) Budowę stropu i dachu
9) Wykonanie monitoringu, nagłośnienia sali, systemu oddymiania
11) Zagospodarowanie terenu
UWAGA!!! Obowiązkiem Wykonawcy będzie opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu dla robót budowlanych wraz z wprowadzeniem oznakowania, utrzymaniem i demontażem w przypadku zajęcia pasa drogowego ulicy Janowieckiej lub Krótkiej.
2. Zamawiający jest w tracie uzyskiwania pozwolenia na budowę zamiennego na podstawie projektu zamiennego umieszczonego, jako załącznik do niniejszego SWZ.
3. Z zakresu przedmiotu zamówienia zostają wyłączone poz. wymienione poniżej, których tym samym nie należy uwzględniać w trakcie wyceny.
- z pliku „Wyposażenie – przedmiar” nie należy wyceniać następujących pozycji: 1; 7; 10; 12; 13; 14; 16; 17; 18; 19; 20; 21, dodatkowo z poz. 15 nie należy wyceniać szafek w szatniach - nie stanowi to zakresu przedmiotu zamówienia”
- z pliku „Branża konstrukcyjna – przedmiar” nie należy wyceniać następujących pozycji: od 111 do 134 oraz od 137 do 149, nie stanowi to zakresu przedmiotu zamówienia
- nie należy wyceniać żadnej pozycji z pliku "Branża sanitarna (zewnętrzna) - przedmiar" Zakres przedmiotowej branży Zamawiający zamierza udzielić do wykonania w ramach art. 214 ust. 1 pkt. 11 a-c ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Miejskiemu Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Wągrowcu. Przedmiotowe roboty winny być skoordynowane i uzgodnione pomiędzy Generalnym Wykonawcą, Zamawiającym i MPWiK. Generalny Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego udostępnienia placu budowy celem wykonania zewnętrznych robót branży sanitarnej, nie stanowi to zakresu przedmiotu zamówienia.
4. Udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres równy okresowi rękojmi, który Wykonawca określi w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga podania terminu w pełnych miesiącach, przy czym termin ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
5. Udzielenie rękojmi na okres równy udzielonej gwarancji.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 – Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7336950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10838458,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7336950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WENO Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7640075915
7.3.3) Ulica: Mostowa 2
7.3.4) Miejscowość: Chodzież
7.3.5) Kod pocztowy: 64-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WENO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WENO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7336950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg gminnych na terenie Gminy Wągrowiec
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do zlewni miejskiej oczyszczalni ścieków od m. Przysieczyn do Łęgowo wraz z budową przepompowni
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.