Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00064658/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH STRAŻY GRANICZNEJ W LUBANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021102313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757254173
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.osssg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oss.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/osssg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw i owoców dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fc2e23b-92f4-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064658/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/SZP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93658,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę warzyw i owoców do punktu żywienia Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu przy ul. Wojska Polskiego 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
03212100-1 - Ziemniaki
03221000-6 - Warzywa
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221112-4 - Marchew
03221113-1 - Cebula
03221200-8 - Warzywa owocowe
03221212-5 - Fasola szparagowa
03221230-7 - Papryka
03221240-0 - Pomidory
03221250-3 - Cukinia
03221260-6 - Grzyby
03221270-9 - Ogórki
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221310-2 - Sałata
03221400-0 - Warzywa kapustne
03221410-3 - Kapusta
03221420-6 - Kalafior
03221430-9 - Brokuły
03222111-4 - Banany
03222117-6 - Awokado
03222118-3 - Owoce kiwi
03222210-8 - Cytryny
03222220-1 - Pomarańcze
03222240-7 - Mandarynki
03222321-9 - Jabłka
03222322-6 - Gruszki
03222330-5 - Owoce pestkowe
03222334-3 - Śliwki
15331142-4 - Kapusta przetworzona
15331480-5 - Warzywa tymczasowo zakonserwowane
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15872500-6 - Imbir
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92725,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92725,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92725,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwia Bystra prowadzaca Firmę Handlowo-Transportową "SYLWIA" Sylwia Bystra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6911048411
7.3.3) Ulica: Akacjowa 40
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Transportowa "SYLWIA" Sylwia Bystra
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Transportowa "SYLWIA" Sylwia Bystra
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92725,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa) tj. - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11,-cz.I
- Wykonywanie usług drukowania na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Lubań wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 02.03.2025 r. do 01.03.2027 r.
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
- Konserwacja i remont bieżący dróg i chodników
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 11 "Pentliczek " w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy prowiantu na statek s/y "OCEANIA"
- Dostawy warzyw i owoców do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
- SUKCESYWNA DOSTAWA artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 1 im. Koszałka Opałka w Sycowie z podziałem na 8 części
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Żłobka w 2025r. - cz. 11 - woda i cz. 14 - warzywa po obróbce
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.