Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego zestawu do prowadzenia telekonferencji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skarszewy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Hallera 18
1.5.2.) Miejscowość: Skarszewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-250
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 5882201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.janikowski@skarszewy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarszewy.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego zestawu do prowadzenia telekonferencji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc322f98-aebe-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025509/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu IT i oprogramowania w ramach programu "Cyfrowa gmina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Cyfrowa gmina” jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu - tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy (Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 13.10.2022 r., pod nr 2022/BZP 00390223/01) dla części nr 11 Przedmiotu zamówienia (Dostawa fabrycznie nowego zestawu do prowadzenia telekonferencji) w terminie składania ofert (do dnia 28.10.2022 r. o godz. 10.00) dla części nr 11 przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.)
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-bc480f80-2e6f-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.03.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12446,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowego zestawu do prowadzenia telekonferencji:
- Telewizor z wbudowanymi głośnikami - 1 szt.,
- Kamera wideokonferencyjna – 1 szt.
- Stojak na telewizor – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Pałubicki Eurotrend
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580951767
7.3.3) Ulica: Miętowa 72
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-589
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21899,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego wraz z usługą wdrożenia współfinansowana w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Lubichowo"
- Zakup komputerów w ramach projektu "Platforma e-usług publicznych w Gminie Tarnowiec"
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem - w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa elementów składowych sieci, drobnego sprzętu komputerowego, środków do czyszczenia komputerów oraz baterii"
- Dostawa i konfiguracja serwera
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej I
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.