Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00073729/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
- 2021/BZP 00088490/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100626 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń SP ZOZ na cele usług pielęgnacyjno – opiekuńczych oraz ….. (cd. w informacji dodatkowej)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grodziski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411561513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 1
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 44 52 553
1.5.8.) Numer faksu: 61 44 52 555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tpocztowy@spgw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.pgw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń SP ZOZ na cele usług pielęgnacyjno – opiekuńczych oraz ….. (cd. w informacji dodatkowej)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5e9afb9-c766-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002067/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń SP ZOZ na cele usług pielęgnacyjno – opiekuńczych oraz ….. (cd. w informacji dodatkowej)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073729/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG-DP.272.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6012632,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń SP ZOZ na cele usług pielęgnacyjno – opiekuńczych oraz rozbudowa i nadbudowa budynku
o pomieszczenia usług pielęgnacyjno – opiekuńczych, jak również przebudowa części budynku SP ZOZ na aptekę szpitalną i pracownię diagnostyki laboratoryjnej oraz montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku.
2. Prace budowlane będą prowadzone na terenie funkcjonującego szpitala i wewnątrz czynnego budynku, w którym funkcjonować będą inne bloki funkcjonalne. W rejonie prac budowlanych mogą znaleźć się pracownicy i pacjenci. Pomieszczenia, w których prowadzone będą roboty budowlane należy odpowiednio zabezpieczyć i oznakować. Prace należy prowadzić w sposób bezkolizyjny lub zapewnić rozwiązania umożliwiające pracę obiektów, ponieważ będą one wykonywane na czynnych obiektach, zatem przy ograniczonej zajętości terenu budowy, uzgadnianie na bieżąco kolejności robót z wyznaczonym przedstawicielem SP ZOZ w Grodzisku Wielkopolskim.
Uwaga!
Do zakresu robót należy przygotować dokumentację niezbędną do zawarcia przez Inwestora umowy kompleksowej na energię elektryczną z uwzględnieniem mikrostacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- dokumentacja projektowa (techniczna) – stanowiąca załącznik do niniejszej SWZ,
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiąca załącznik do niniejszej SWZ,
- przedmiary robót – stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej obowiązującymi przepisami, normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45262700-8 - Przebudowa budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ogłoszonym postępowaniu dotyczącym zadania p.n.: „Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń SP ZOZ na cele usług pielęgnacyjno – opiekuńczych oraz rozbudowai nadbudowa budynku o pomieszczenia usług pielęgnacyjno – opiekuńczych” oraz „Przebudowa części budynku SP ZOZ na aptekę szpitalną i pracownię diagnostyki laboratoryjnej oraz montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku” została złożona jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z tym na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie dnia 01 lipca 2021 roku.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9247960,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9247960,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
- "Budowa kompleksu sportowego Zespołu Szkół Technicznych im. E. Kwiatkowskiego przy ul. Nowy Świat - budowa hali sportowej"
- "Budowa kompleksu sportowego Zespołu Szkół Technicznych im. E. Kwiatkowskiego przy ul. Nowy Świat - budowa boisk wielofunkcyjnych"
- Budowa wiaty - obiekt infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w Albertowsku
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa kompleksu sportowego Zespołu Szkół Technicznych im. E. Kwiatkowskiego przy ul. Nowy Świat - budowa hali sportowej..."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.