Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00508870/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
- 2022/BZP 00518828/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu „Mobilny przewodnik po województwie opolskim oraz kraju ołomunieckim (E-Turysta)” z Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48775416401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu „Mobilny przewodnik po województwie opolskim oraz kraju ołomunieckim (E-Turysta)” z Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b15b6cf-810d-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045499/70/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY PROJEKTU "MOBILNY PRZEWODNIK PO WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM ORAZ KRAJU OŁOMUNIECKIM (E-TURYSTA)" Z PROGRAMU INTERREG V-A REPUBLIKA CZESKA - POLSKA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Mobilny przewodnik po województwie opolskim oraz kraju ołomunieckim (E-Turysta) współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.55.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146979,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu „Mobilny przewodnik po województwie opolskim oraz kraju ołomunieckim (E-Turysta)” z Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
„Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu „Mobilny przewodnik po województwie opolskim oraz kraju ołomunieckim (E-Turysta)” z Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska
wodoodporna torba ze sznurkiem – 400 sztuk,
wodoodporny pokrowiec na telefon – 400 sztuk,
kosmetyczka wodoodporna – 400 sztuk,
samochodowy organizer na siedzenie – 400 sztuk,
torebka do roweru z miejscem na smartfon – 400 sztuk,
apteczka pierwszej pomocy – 1000 sztuk,
bidon z ustnikiem – 400 sztuk,
termos turystyczny 0,5 l – 400 sztuk,
kubek na żywność – 400 sztuk,
kubek emaliowany 0,4 l – 400 sztuk,
fotopuzzle – 400 sztuk,
parasol – 400 sztuk,
torba bawełniana, – 1200 sztuk,
torba termiczna – 400 sztuk,
zestaw sztućców – 1000 sztuk,
roll up – 2 sztuki,
lada reklamowa – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145849,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270846,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148849,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERMEDIA PAWEŁ KĘDZIERSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7741214560; REGON: 611318657
7.3.3) Ulica: UL. SPÓŁDZIELCZA
7.3.4) Miejscowość: PŁOCK
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148849,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin realizacji będzie liczony w dniach roboczych od dnia
ostatecznego zaakceptowania wszystkich projektów graficznych przez Zamawiającego. Zamawiający dokona akceptacji wszystkich projektów graficznych w ciągu 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Modernizacja systemu zabezpieczeń typu Next-Generation Firewall służącego do zabezpieczenia ruchu sieciowego na styku sieci - poprzez wymianę obecnie posiadanych urządzeń na nowe
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- Wykonanie zamiennego projektu dokumentacji projektowej pn. "Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Im. Św. Jadwigi w Opolu Centrum Psychiatrii Dla Dzieci i Młodzieży"
- Usługi ochrony osób, budynku, lokalu i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2024/2025
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa bluz kangurek na potrzeby Parlamentu Studentów UMG- powtórne
- Dostawa wyposażenia stoiska promocyjnego
- SZP/242-076/2025 Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej.
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH WE WROCŁAWIU - Umowa ramowa
- Dostawa materiałów informacyjno-konferencyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego (...)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.