Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BZP.271.1.2024 - Serwis systemu RATUSZ firmy Rekord
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWSKIE GÓRY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.tgory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.tarnowskiegory.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BZP.271.1.2024 - Serwis systemu RATUSZ firmy Rekord2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e717d366-c97c-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032281/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa utrzymania i serwisu systemu oprogramowania Ratusz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Usługa serwisu systemu RATUSZ będzie realizowana przez firmę Rekord, ponieważ niniejsza firma jest autorem wszystkich rozwiązań dla poszczególnych modułów wchodzących w skład pakietu RATUSZ. Ponadto pakiet posiada integrację autorstwa firmy Rekord z innymi systemami dziedzinowymi, jak SIDAS EZD. Usługa musi gwarantować pełne wsparcie autora w zakresie bieżącej eksploatacji systemów a także jego dostosowanie do nowych wymogów prawnych oraz realizację zmian w kodach źródłowych, do których pełne prawa posiada obecny dostawca pakietu RATUSZ, tj. firma Rekord.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu systemu RATUSZ firmy Rekord, obejmującego 55 różnych programów połączonych ze sobą w zakresie przepływu danych.
Serwis musi gwarantować pełne wsparcie autora w zakresie bieżącej eksploatacji systemów, jak i jego dostosowanie do nowych wymogów prawnych oraz realizację zmian w kodach źródłowych, do których pełne prawa posiada obecny dostawca pakietu RATUSZ. W ramach serwisu należy realizować zgłoszenia serwisowe z wykorzystaniem odrębnego modułu zgłaszania wad, błędów i usterek. Serwis musi obejmować szkolenia dla użytkowników systemu. Musi obejmować wsparcie techniczne w zakresie aktualizacji zmian, realizacji kopii zapasowej; musi obejmować realizację zgłoszeń telefonicznych; gwarantować zachowanie pełnej ciągłości działania systemów i ich funkcjonalność
4.5.3.) Główny kod CPV: 72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD SI Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470171440
7.3.3) Ulica: Kasprowicza 5
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- BZP.271.32.2024 "Dowożenie dzieci i uczniów zamieszkałych w Dzielnicy Repty Ślaskie do przedszkoli i szkół podstawowych w Tarnowskich Górach".
- Świadczenie usług w formie terapii integracji sensorycznej dla dzieci
- Świadczenie usługi ochrony mienia oraz zapewnienie wizyjnego systemu kontroli na terenie nieruchomości po Zakładach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- BZP.271.33.2024 - Interwencyjne wyłapywanie bezdomnych zwierząt - psów i kotów z terenu Gminy Tarnowskie Góry wraz z zapewnieniem im opieki w schronisku dla zwierząt w 2025 roku
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.