eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzionkówUtrz. jezdni dróg gminnych III kat oraz chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów, przystanków kom.miejskiej oraz wiat przystankowych na terenie Radzionkowa w sezonie zimowym 2023/2024 i 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-02-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrz. jezdni dróg gminnych III kat oraz chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów, przystanków kom.miejskiej oraz wiat przystankowych na terenie Radzionkowa w sezonie zimowym 2023/2024 i 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42

1.5.2.) Miejscowość: Radzionków

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 323887106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrz. jezdni dróg gminnych III kat oraz chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów, przystanków kom.miejskiej oraz wiat przystankowych na terenie Radzionkowa w sezonie zimowym 2023/2024 i 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d54146fb-6d9a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008489/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Utrzymanie jezdni dróg gminnych III kat. oraz chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów , przystanków kom. miejskiej oraz wiat przystankowych na terenie Radzionkowa w 2023/2024 i 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450315

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie publ. prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki-art.305 pkt.1 ustawy Pzp w związku art.214 ust.1 pkt. 11)- gdyż: 1) zamówienie udzielane jest przez Z-cego, o którym mowa w art. 4 ustawy Pzp (gmina jest JST w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych); 2) zamówienie jest udzielane os.prawnej – Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Radzionkowie (skrót: PGK Sp. z o.o.) i spełnione są łącznie następujące warunki:
a. Z-cy sprawuje nad tą os.prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania jej sprawami;
b. ponad 90% działalności kontrolowanej os.prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Z-cego sprawującego kontrolę; c. w kontrolowanej os.prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Wszystkie przesłanki wskazane powyżej są spełnione. Ciąg dalszy uzasadnienia w „Informacji dodatkowej”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP.271.1.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiot zamówieia obejmuje w szczególności:
1) Utrzymanie zimowe jezdni dróg gminnych III kategorii na terenie Gminy Radzionków; 2) Utrzymanie zimowe chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów , przystanków komunikacji miejskiej oraz wiat przystankowych;
3) Utrzymanie czystości (zamiatanie) dróg kat. III, chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów, przystanków komunikacji miejskiej i wiat przystankowych (w przypadku braku występowania zimowych warunków pogodowych w ramach prawa opcji zastrzeżonego dla Zamawiającego) zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b i 1c na jednostkowe zlecenie Zamawiającego; 4) Wywóz śniegu z dróg gminnych kat. III, chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów , przystanków komunikacji miejskiej oraz wiat przystankowych; 5) Pozimowe oczyszczanie wszystkich dróg kat. III, chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów, przystanków komunikacji miejskiej i wiat przystankowych.

II. 1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 17 miesięcy od dnia zawarcia umowy lecz nie dłużej niż do 30.04.2025 r., co oznacza, że w przypadku zawarcia umowy po dniu 1 listopada 2023 r., planowany okres realizacji umowy będzie stanowił liczbę dni pomiędzy dniem jej zawarcia, a dniem 30.04.2025 r. Zamówienie obejmuje realizację usług określonych w OPZ w sezonie zimowym 2023/2024 (w terminie o dnia zawarcia umowy do 30 kwietnia 2024) i sezonie zimowym 2024/2025 (w terminie od dnia 1 listopada 2024 r,. do 30 kwietnia 2025r.) Wszystkie usługi wskazane w niniejszym OPZ realizowane są wyłącznie w okresie trwania sezonów zimowych 2023/2024 i 2024/2025 wskazanych wyżej. Poza okresem trwania sezonów zimowych Wykonawca nie wykonuje usług określonych niniejszą Umową i nie otrzymuje żadnego wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6452544977

7.3.3) Ulica: ul. Kużaja 17

7.3.4) Miejscowość: Radzionków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-922

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444470,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 545 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Jeżeli podpisanie umowy nastąpi po dniu 1 listopada 2023 r. zamówienie realizowane jest od dnia jej zawarcia, a planowany okres realizacji Umowy określa się jako liczbę dni pomiędzy dniem zawarcia niniejszej Umowy, a dniem 30.04.2025 r. 2.Uwzględniając datę zawarcia niniejszej Umowy planowany okres realizacji Umowy wynosi 545 dni licząc od dnia jej zawarcia.
3. Zamówienie obejmuje sezon zimowy 2023/2024 (w terminie o dnia zawarcia umowy do dnia 30 kwietnia 2024 r.) i sezon zimowy 2024/2025 (w terminie od dnia 1 listopada 2024 r. do 30 kwietnia 2025r.), co oznacza, że wszystkie usługi określone w ramach niniejszej Umowy, w tym jej załącznikach, realizowane są wyłącznie w okresie trwania sezonów zimowych 2023/2024 i 2024/2025 wskazanych powyżej. Poza okresem trwania sezonów zimowych Wykonawca nie wykonuje usług określonych niniejszą Umową i nie otrzymuje żadnego wynagrodzenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.