Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrz. jezdni dróg gminnych III kat oraz chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów, przystanków kom.miejskiej oraz wiat przystankowych na terenie Radzionkowa w sezonie zimowym 2023/2024 i 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323887106
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrz. jezdni dróg gminnych III kat oraz chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów, przystanków kom.miejskiej oraz wiat przystankowych na terenie Radzionkowa w sezonie zimowym 2023/2024 i 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d54146fb-6d9a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008489/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Utrzymanie jezdni dróg gminnych III kat. oraz chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów , przystanków kom. miejskiej oraz wiat przystankowych na terenie Radzionkowa w 2023/2024 i 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie publ. prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki-art.305 pkt.1 ustawy Pzp w związku art.214 ust.1 pkt. 11)- gdyż: 1) zamówienie udzielane jest przez Z-cego, o którym mowa w art. 4 ustawy Pzp (gmina jest JST w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych); 2) zamówienie jest udzielane os.prawnej – Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Radzionkowie (skrót: PGK Sp. z o.o.) i spełnione są łącznie następujące warunki:
a. Z-cy sprawuje nad tą os.prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania jej sprawami;
b. ponad 90% działalności kontrolowanej os.prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Z-cego sprawującego kontrolę; c. w kontrolowanej os.prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Wszystkie przesłanki wskazane powyżej są spełnione. Ciąg dalszy uzasadnienia w „Informacji dodatkowej”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.271.1.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiot zamówieia obejmuje w szczególności:
1) Utrzymanie zimowe jezdni dróg gminnych III kategorii na terenie Gminy Radzionków; 2) Utrzymanie zimowe chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów , przystanków komunikacji miejskiej oraz wiat przystankowych;
3) Utrzymanie czystości (zamiatanie) dróg kat. III, chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów, przystanków komunikacji miejskiej i wiat przystankowych (w przypadku braku występowania zimowych warunków pogodowych w ramach prawa opcji zastrzeżonego dla Zamawiającego) zgodnie z załącznikiem nr 1a, 1b i 1c na jednostkowe zlecenie Zamawiającego; 4) Wywóz śniegu z dróg gminnych kat. III, chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów , przystanków komunikacji miejskiej oraz wiat przystankowych; 5) Pozimowe oczyszczanie wszystkich dróg kat. III, chodników, dróg rowerowych, parkingów, placów, przystanków komunikacji miejskiej i wiat przystankowych.
II. 1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 17 miesięcy od dnia zawarcia umowy lecz nie dłużej niż do 30.04.2025 r., co oznacza, że w przypadku zawarcia umowy po dniu 1 listopada 2023 r., planowany okres realizacji umowy będzie stanowił liczbę dni pomiędzy dniem jej zawarcia, a dniem 30.04.2025 r. Zamówienie obejmuje realizację usług określonych w OPZ w sezonie zimowym 2023/2024 (w terminie o dnia zawarcia umowy do 30 kwietnia 2024) i sezonie zimowym 2024/2025 (w terminie od dnia 1 listopada 2024 r,. do 30 kwietnia 2025r.) Wszystkie usługi wskazane w niniejszym OPZ realizowane są wyłącznie w okresie trwania sezonów zimowych 2023/2024 i 2024/2025 wskazanych wyżej. Poza okresem trwania sezonów zimowych Wykonawca nie wykonuje usług określonych niniejszą Umową i nie otrzymuje żadnego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6452544977
7.3.3) Ulica: ul. Kużaja 17
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444470,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 545 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
3. Zamówienie obejmuje sezon zimowy 2023/2024 (w terminie o dnia zawarcia umowy do dnia 30 kwietnia 2024 r.) i sezon zimowy 2024/2025 (w terminie od dnia 1 listopada 2024 r. do 30 kwietnia 2025r.), co oznacza, że wszystkie usługi określone w ramach niniejszej Umowy, w tym jej załącznikach, realizowane są wyłącznie w okresie trwania sezonów zimowych 2023/2024 i 2024/2025 wskazanych powyżej. Poza okresem trwania sezonów zimowych Wykonawca nie wykonuje usług określonych niniejszą Umową i nie otrzymuje żadnego wynagrodzenia.
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- Kompleksowe ubezpieczenia dla Gminy Radzionków na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.