Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00415743/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00436302/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-14
- 2022/BZP 00446801/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-18
- 2022/BZP 00452139/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
- 2022/BZP 00460032/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-25
- 2022/BZP 00472394/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-02
- 2024/BZP 00217087/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja podobszaru 8 w Bytomiu, w tym przestrzeni Nowej Kolonii Robotniczej w dzielnicy Bobrek - III.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja podobszaru 8 w Bytomiu, w tym przestrzeni Nowej Kolonii Robotniczej w dzielnicy Bobrek - III.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79d91f49-569d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024299/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rewitalizacja podobszaru 8 w Bytomiu, w tym przestrzeni nowej Kolonii Robotniczej w dzielnicy Bobre
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, dla Osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie: 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie: 10.3.4. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – OSI2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415743/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.50.2022.TP2.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4246024,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Część I – Rewitalizacja podobszaru 8 w Bytomiu przy ul. Konstytucji 31a,ul. Konstytucji 38 i ul. Zabrzańskiej 126, w zakresie której ujęte są następujące lokalizacje:
1) ul. Konstytucji 31a – obejmująca m.in. wyburzenie zabudowań oficyny o powierzchni zabudowy 88,95 m2 oraz zagospodarowanie działki, w tym w szczególności:
budowę obiektów małej architektury,
wymianę i budowę nowych nawierzchni utwardzonych,
budowę wiaty śmietnikowej,
budowę palisady,
budowę ogrodzenia,
budowę schodów terenowych,
nowe nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej,
budowę infrastruktury technicznej (instalacja elektryczna
i teletechniczna).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w/w lokalizacji stanowią:
Załącznik nr 1.1.a – Dokumentacja projektowa,
Załącznik nr 1.1.b – Dokumentacja dendrologiczna,
Załącznik nr 1.1.c – Dokumentacja projektowa (instalacje elektryczne
i teletechniczne),
Załącznik nr 1.1.d – Dokumentacja projektowa (rozbiórka),
Załącznik nr 1.1.e – Przedmiar robót.
2) ul. Konstytucji 38 – obejmująca m.in. wyburzenie zabudowań gospodarczych i oficyn o powierzchni zabudowy 95,90 m2 oraz zagospodarowanie działki, w tym w szczególności:
budowę obiektów małej architektury,
nowe nasadzenia zieleni niskiej,
budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (instalacja elektryczna
i teletechniczna),
budowę ogrodzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. w/w lokalizacji stanowią:
Załącznik nr 1.2.a – Dokumentacja projektowa,
Załącznik nr 1.2.b – Dokumentacja projektowa (instalacje elektryczne
i teletechniczne),
Załącznik nr 1.2.c – Dokumentacja projektowa (rozbiórka),
Załącznik nr 1.2.d – Przedmiar robót.
3) ul. Zabrzańskiej 126 – obejmująca m.in. wyburzenie budynku gospodarczego o powierzchni zabudowy 117 m2 oraz zagospodarowanie działek, w tym w szczególności:
budowę obiektów małej architektury,
wymianę i budowę nowych nawierzchni utwardzonych,
budowę wiaty śmietnikowej,
budowę palisady,
budowę ogrodzenia,
nowe nasadzenie zieleni niskiej i wysokiej,
budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (instalacja elektryczna
i teletechniczna).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. w/w lokalizacji stanowią:
Załącznik nr 1.3.a – Dokumentacja projektowa,
Załącznik nr 1.3.b – Dokumentacja projektowa (instalacje elektryczne
i teletechniczne),
Załącznik nr 1.3.c – Dokumentacja projektowa (rozbiórka),
Załącznik nr 1.3.d – Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 792947,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) Część II – Rewitalizacja przestrzeni osiedla Nowej Kolonii Robotniczej w dzielnicy Bobrek, obejmująca m.in. zagospodarowanie działek, w tym m.in.: demontaż nawierzchni utwardzonych,
demontaż murków,
demontaż urządzeń placu zabaw,
budowę obiektów małej architektury,
wymianę i budowę nowych nawierzchni utwardzonych,
budowę wiat śmietnikowych,
budowę murków ceglanych,
nowe nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej,
budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (instalacja elektryczna
i teletechniczna).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Załącznik nr 1.4.a – Dokumentacja projektowa,
Załącznik nr 1.4.b – Dokumentacja projektowa (instalacje elektryczne
i teletechniczne),
Załącznik nr 1.4.c – Dokumentacja projektowa (rozbiórka),
Załącznik nr 1.4.d – Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 3453076,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1184053,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1667979,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1184053,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIJO Kapsa spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240626140
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 32
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1184053,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6319929,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8677650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6319929,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GENERAL DEVELOPMENT sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369899523
7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 8
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENERAL DEVELOPMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GENERAL DEVELOPMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6319929,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zawarcie umowy ramowej na dostawę nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do aparatów i sprzętu firmy ,,Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- Zabezpieczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów i napraw przewoźnej maszyny wyciągowej typu B-1200/DC-50 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana konsol i uchwytów kablowych w szybie "Staszic" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Pompownia "Pstrowski"
- Zakup i dostawa roślin do nasadzeń na terenie Gminy Bytom wraz z roślinami cebulowymi - w pięciu zadaniach.
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, tj. z terenu nieruchomości położonej przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach na działce o nr 286/3 " dla SRK S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.