Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00060292/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100875 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z montażem układu klimatyzacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gagarina 11
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.umk.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane związane z montażem układu klimatyzacji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e05325e4-b936-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060292/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 90-DZP.261.34.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w części 1 zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na montażu układu klimatyzacji typu split w pomieszczeniu 359 w budynku WFAIS przy ul. Grudziądzkiej 5-7 w Toruniu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załącznikach nr 7a do SWZ,
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz Podwykonawcy, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy pzp, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane w rozdziale I w pkt. 1.9 ppkt. 1.9.1 STWiORB były zatrudnione na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3972,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w części 2 zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na demontażu i utylizacji oraz montażu układu klimatyzacji w budynku WNoPiB przy ul. Batorego 39L w Toruniu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załącznikach nr 7b do SWZ,
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz Podwykonawcy, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy pzp, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane w rozdziale I w pkt. 1.9 ppkt. 1.9.1 STWiORB były zatrudnione na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 14128,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w części 3 zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na montażu układu klimatyzacji w pomieszczeniach 1A do 9A i od 33A do 41A w budynku WNEiZ przy ul. Gagarina 13a w Toruniu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załącznikach nr 7c do SWZ,
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz Podwykonawcy, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy pzp, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane w rozdziale I w pkt. 1.9 ppkt. 1.9.1 STWiORB były zatrudnione na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 104230,43 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w części 4 zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na montażu układu klimatyzacji typu kasetonowego w laboratorium GMO i GMM w budynku ICNT przy ul. Wileńskiej 4 w Toruniu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Załącznikach nr 7d do SWZ,
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz Podwykonawcy, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy pzp, aby osoby wykonujące w zakresie realizacji zamówienia czynności wskazane w rozdziale I w pkt. 1.6 ppkt. 1.6.1 STWiORB były zatrudnione na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 24774,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4696,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4696,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4696,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radzka Magdalena Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Konsultingowe SANIVEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340780380
7.3.3) Ulica: Polna 59
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Radzka Magdalena Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Konsultingowe Sanivest
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4696,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15852,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15852,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15852,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radzka Magdalena Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Konsultingowe SANIVEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340780380
7.3.3) Ulica: Polna 59
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Radzka Magdalena Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Konsultingowe Sanivest
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15852,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97037,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97037,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97037,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radzka Magdalena Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Konsultingowe SANIVEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340780380
7.3.3) Ulica: Polna 59
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Radzka Magdalena Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Konsultingowe Sanivest
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97037,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30556,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30556,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30556,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radzka Magdalena Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Konsultingowe SANIVEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370780380
7.3.3) Ulica: Polna 59
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30556,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Digitalizacja zbiorów muzealnych w ramach projektu wewnętrznego - Digitalizacja zbiorów Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II (w organizacji), ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń.
- Badania profilaktyczne dla pracowników Oddziału ZUS w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, OC oraz ubezpieczenia komunikacyjne SP ZOZ w Lublińcu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZAMOJSKIEGO.
- Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości w Hali Sportowo-Widowiskowa przy ul. Bema 73-89 w Toruniu.
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie Torunia
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania urządzeń klimatyzacji wraz z dostawą i montażem klimatyzatorów w budynku Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu.
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Gierałtowicach
- Dostawa i montaż 256 szt. akumulatorów będących 4 kpl. baterii do UPS-ów oraz klimatyzatorów w Kl. Ort. i Traumatologii Narządu Ruchu Dzieci - 5 szt. i mag. implantów ortop. Bloku Op. Dzieci - 1 szt.
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.