Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100876 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont oraz dostosowanie istniejącego budynku OREW PSONI Koło w Jarosławiu do wymagań przepisów przeciwpożarowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650886776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilsona 6a
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 166215378
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@psoni-jaroslaw.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psoni-jaroslaw.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność na rzecz osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont oraz dostosowanie istniejącego budynku OREW PSONI Koło w Jarosławiu do wymagań przepisów przeciwpożarowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc538b13-c91d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielone na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp. W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, o którym mowa w art. 275 pkt. 2 nie złożono żadnej oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f2a2df40-b7a1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSONI/ZP/2130-2/1477/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350380,30 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu oddymiania klatki schodowej i oświetlenia ewakuacyjnego w istniejącym budynku Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno – Wychowawczym im. Krystyny Rajtar w Jarosławiu, os. Witosa 18. 2) Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, nadproża stalowe, tynki wewnętrze, okna, drzwi i ścianki aluminiowe, cienkowarstwowa wyprawa elewacyjna, montaż centrali alarmowej i innych urządzeń systemy oddymiania klatek schodowych, montaż opraw oświetleniowych, wypusty, gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi, pozostałe prace wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- opis przedmiotu zamówienia – dokumentacja projektowa (projekt budowlany, przedmiar) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji, - projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do zaproszenia do negocjacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 239754,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające remoncie tarasów zewnętrznych wraz ze schodami w istniejącym budynku Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno – Wychowawczym im. Krystyny Rajtar w Jarosławiu, os. Witosa 18.2) Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 obejmuje w szczególności: rozebranie posadzek, wywiezienie gruzu, przygotowanie starego podłoża, izolacja przeciwwilgociowa, posadzki epoksydowe, okładziny schodów, cokoliki, demontaż i montaż balustrad, ocieplenie ścian budynku, wyprawa elewacyjna, osadzenie kratek wentylacyjnych, nawierzchnia z kostki brukowej, obrzeża betonowe, obramowania schodów z palisady betonowej, pozostałe prace wynikające z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- opis przedmiotu zamówienia – dokumentacja projektowa (projekt budowlany, przedmiar) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji, - projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do zaproszenia do negocjacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432112-2 - Kładzenie nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 110626,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210171,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210171,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210171,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo - Budowlana Robert Jaremko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7921097239
7.3.4) Miejscowość: Laszki 117
7.3.5) Kod pocztowy: 37-543
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA BIG-BUD ROBERT JAREMKO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA BIG-BUD ROBERT JAREMKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210171,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159809,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159809,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159809,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo - Budowlana Robert Jaremko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7921097239
7.3.4) Miejscowość: Laszki 117
7.3.5) Kod pocztowy: 37-543
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA BIG-BUD ROBERT JAREMKO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA BIG-BUD ROBERT JAREMKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159809,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę budynku przechowywali zwłok, przebudowę budynku gospodarczego oraz budowę zadaszonego kontenera na składowanie butli tlenem z medyczny-pow
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do obiektów PANS w Jarosławiu
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.