eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaBezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B oraz terenu przynależnego do budynku



Ogłoszenie z dnia 2025-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B oraz terenu przynależnego do budynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Sąd Rejonowy w Iławie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 4B

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 644 57 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@ilawa.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ilawa.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ea635bc-645b-4662-9f17-3afa237d3715

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B oraz terenu przynależnego do budynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ea635bc-645b-4662-9f17-3afa237d3715

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023739/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Iławie przy ul. M. Kopernika 4b oraz terenu przynależnego do budynku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040351

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.261.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2015387,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B oraz terenu przynależnego do budynku.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) ochronę osób i mienia w budynku oraz terenu przynależnego do budynku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej;
2) transport i konwojowanie wartości pieniężnych do jednej jednostki obliczeniowej z siedziby Zamawiającego do banku obsługującego Zamawiającego (zlokalizowanego na terenie miasta Iława), w dniach roboczych na żądanie, w ciągu 2 godzin od zgłoszenia;
3) monitorowanie lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w budynku Zamawiającego, w tym alarmu p.poż, wraz z niezbędnymi interwencjami podejmowanymi przez grupę interwencyjną na każdy wyemitowany przez lokalny system sygnał.
3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2126473,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2126473,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2126473,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Solid Security Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Solid Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211008627

7.3.3) Ulica: Postępu 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2126473,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-10 do 2027-02-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podana w pkt 4.3.) ogłoszenia wartość zamówienia dotyczy tylko zamówienia podstawowego bez opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.