Og³oszenie z dnia 2022-03-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00050842/01 - Og³oszenie z dnia 2022-02-08
- 2022/BZP 00057859/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-15
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Dostawa artyku³ów biurowych oraz papieru do drukowania dla Urzêdu Gminy Micha³owice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artyku³ów biurowych oraz papieru do drukowania dla Urzêdu Gminy Micha³owice”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f4a01df5-88f2-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00100968
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022724/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 „Dostawa artyku³ów biurowych dla Urzêdu Gminy Micha³owice”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00050842/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 250000,00 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 77834,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy artyku³ów biurowych oraz papieru do drukowania do budynku Urzêdu Gminy Micha³owice zlokalizowanego w Regu³ach ul. Aleja Powstañców Warszawy 1.2. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany sukcesywnie, partiami wynikaj±cymi z bie¿±cych potrzeb Pracowników Zamawiaj±cego.
3. Materia³y biurowe objête przedmiotem zamówienia okre¶lone s± w Formularzu asortymentowym, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
4. Papier do drukowania objêty przedmiotem zamówienia okre¶lony jest w Formularzu asortymentowym, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
5. Podane przez Zamawiaj±cego ilo¶ci poszczególnych artyku³ów biurowych oraz papieru do drukarek wskazanych w Formularzach asortymentowo-cenowych s± ilo¶ciami szacunkowymi i mog± ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zakupy dokonane w trakcie obowi±zywania umowy mog± dla poszczególnych pozycji ró¿niæ siê ilo¶ciowo od warto¶ci podanych w kalkulacji, jednak ³±czna warto¶æ zakupów nie przekroczy ca³kowitej maksymalnej warto¶ci umowy w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
6. Wykonawca zobowi±zuje siê do sukcesywnego dostarczania materia³ów biurowych oraz papieru do drukowania do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiaj±cego i w terminach wskazanych w umowie.
7. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia fabrycznie nowych, wysokiej jako¶ci, nieu¿ywanych artyku³ów biurowych pochodz±cych z bie¿±cej produkcji (z ostatnich 6 miesiêcy) oraz wolnych od wad, posiadaj±cych dopuszczenie do u¿ytkowania oraz niezbêdne certyfikaty.
8. Wszystkie artyku³y dostarczone do Zamawiaj±cego musz± byæ w oryginalnych opakowaniach producenta, musz± posiadaæ na opakowaniach zewnêtrznych logo i nazwê producenta oraz opis zawarto¶ci w jêzyku polskim, posiadaæ nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z wy³±czeniem opakowania asortymentu zamawianego w ilo¶ci ró¿nej od opakowañ zbiorczych stosowanych przez producenta lub dostawcê.
9. Dostarczony asortyment musi odpowiadaæ normom przedmiotowym i jako¶ciowym zawartymi w "deklaracji zgodno¶ci" lub "certyfikacie zgodno¶ci" producenta.
10. Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ wraz z dostaw± papieru certyfikaty zgodno¶ci jako¶ci. Dokumenty te maj± byæ oznakowane numerem odpowiadaj±cym liczbie porz±dkowej materia³u/ wyrobu z arkusza ofertowego. Dokumenty musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim.
11. Dostarczony asortyment musi byæ zgodny ze z³o¿onymi przez Zamawiaj±cego zamówieniami, tym samym Zamawiaj±cy nie dopuszcza dostarczania asortymentu wymienionego w jednym zamówieniu w czê¶ciach lub kilku dostawach, z wy³±czeniem asortymentu dostêpnego jedynie na specjalne zamówienie.
12. Wykonawca zobowi±zany jest powiadomiæ Zamawiaj±cego nastêpnego dnia roboczego po dniu przes³ania zamówienia o terminie dostawy asortymentu objêtego specjalnym zamówieniem.
13. Wykonawca najpó¼niej w dniu podpisania umowy zobowi±zany jest do dostarczenia Zamawiaj±cemu aktualnego katalogu produktów dostêpnych w ofercie Wykonawcy w wersji papierowej, jak równie¿ przes³ania powy¿szego katalogu w wersji elektronicznej (np. plik excel, pdf) oraz aktualnym cennikiem wszystkich produktów obowi±zuj±cym u Wykonawcy lub utworzenia konta na stronie internetowej Wykonawcy z dostêpem do ca³ej bazy produktów wraz z aktualnymi cenami. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ceny asortymentu wskazane przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie musz± odpowiadaæ cenom wskazanym w z³o¿onej ofercie.
14. Wykonawca mo¿e udostêpniæ Zamawiaj±cemu platformê internetow± s³u¿±c± zamawianiu produktów pod adresem www.
15. Udostêpniona platforma internetowa musi zawieraæ ceny materia³ów biurowych oferowanych przez Wykonawcê w ofercie, szczegó³owy opis tych materia³ów oraz zdjêcia identyfikuj±ce zaoferowany produkt.
16. Platforma internetowa musi udostêpniaæ podgl±d elektroniczny wszystkich zamówieñ dokonanych przez Zamawiaj±cego.
17. Platforma internatowa musi posiadaæ funkcjê odczytu wykorzystanej kwoty brutto z zawartej umowy.
18. Dzia³anie platformy internetowej obligatoryjnie bêdzie opieraæ siê na nastêpuj±cych za³o¿eniach:
1) utworzony na niej profil Zamawiaj±cego obejmowaæ musi wy³±cznie katalog artyku³ów biurowych zgodny z Formularzem asortymentowo-cenowym;
2) zamawianie asortymentu spoza oferty, a zatem z pe³nego katalogu Wykonawcy, musi byæ dostêpne wy³±cznie dla upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego;
3) zostanie utworzona zak³adka dla upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego, która pozwoli mu na sta³y podgl±d elektroniczny stanu realizacji umowy z uwzglêdnieniem wszystkich zrealizowanych zamówieñ.
19. Platforma internetowa za pomoc± której dokonywane bêd± zamówienia obligatoryjnie musi zostaæ uruchomiona najpó¼niej w dniu podpisania umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy dokona prezentacji sposobu dzia³ania platformy w siedzibie Zamawiaj±cego.
20. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zamówienia artyku³ów biurowych innych ni¿ wskazane w Formularzu ofertowo-cenowym, a dostêpnych w bie¿±cej ofercie Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia Zamawiaj±cemu ceny zamawianego asortymentu przed rozpoczêciem realizacji zamówienia, celem zaakceptowania przez Zamawiaj±cego, z za³o¿eniem, ¿e cena za wskazany asortyment nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ wskazana w przes³anym cenniku Wykonawcy. Zmiany asortymentu, jak równie¿ ilo¶ci poszczególnych rodzajów bêd± odbywa³y siê z zachowaniem ogólnej warto¶ci umowy.
21. Wykonawca o¶wiadcza, i¿ ceny poszczególnych materia³ów oraz papieru do drukowania s± sta³e przez ca³y okres obowi±zywania umowy(w tym równie¿ udzielanych rabatów i promocji), nie podlegaj± negocjacji i waloryzacji cen oraz zawieraj± wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± umowy, w tym transport, roz³adunek i ubezpieczenie na czas transportu.
22. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego w formie pisemnej o mo¿liwo¶æ dostawy materia³ów innych od wskazanych w Formularzu ofertowo-cenowym, podaj±c faktyczne uzasadnienie. Asortyment podlegaj±cy zamianie powinien byæ nie gorszy od wykazanych w Formularzu ofertowo-cenowym i spe³niaæ wszelkie parametry techniczne i jako¶ciowe.
23. Wykonawca w dostawie nie mo¿e zaoferowaæ zamiennika materia³ów, który nie zosta³ zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiaj±cego zgodnie z ust. 22.
24. Zamówione artyku³y za ka¿dym razem nale¿y dostarczyæ do budynku Urzêdu Gminy Micha³owice w Regu³ach przy Al. Powstañców Warszawy 1, 05-816 Micha³owice, w godzinach pracy Urzêdu, tj. w pon. 10.00 - 17.00, wt. 9.00 – 16.00, ¶r. - czw. 9.00 - 15.00, pt. 9.00 – 13.00.
25. Wykonawca ponosi koszt pe³nej dostawy (za³adunek, transport wraz z roz³adunkiem i z wniesieniem do wskazanego przez Zamawiaj±cego pomieszczenia, ustawieniem we wskazanym miejscu przez Zamawiaj±cego dostarczanych materia³ów biurowych oraz papieru do drukowania).
26. Wykonawca zobowi±zany jest do telefonicznego poinformowania Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 30 minut przed planowan± dostaw± o tym fakcie.
27. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca jest zobowi±zany okazaæ w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub normami europejskimi itp.
28. W przypadku dostaw towaru za po¶rednictwem firm spedycyjnych Zamawiaj±cy nie bêdzie kwitowa³ odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dok³adnym sprawdzeniem zawarto¶ci dostarczonych palet, nie bêdzie równie¿ zwraca³ palet w dniu dostawy.
29. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za dostarczany asortyment do czasu odbioru przez Zamawiaj±cego.
30. Dostawy musz± byæ wykonywane w sposób sprawny, dok³adny i terminowy.
31. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 5 i za³±cznik nr 6 do SWZ.
32. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.
33. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonywania prac z zachowaniem nale¿ytej dba³o¶ci ze szczególnym uwzglêdnieniem dba³o¶ci o mienie Zamawiaj±cego (pomieszczenie i wyposa¿enie w budynku gdzie bêdzie dostawa).
34. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiaj±cego.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 77834,22 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy artyku³ów biurowych oraz papieru do drukowania do budynku Urzêdu Gminy Micha³owice zlokalizowanego w Regu³ach ul. Aleja Powstañców Warszawy 1.2. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany sukcesywnie, partiami wynikaj±cymi z bie¿±cych potrzeb Pracowników Zamawiaj±cego.
3. Materia³y biurowe objête przedmiotem zamówienia okre¶lone s± w Formularzu asortymentowym, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
4. Papier do drukowania objêty przedmiotem zamówienia okre¶lony jest w Formularzu asortymentowym, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
5. Podane przez Zamawiaj±cego ilo¶ci poszczególnych artyku³ów biurowych oraz papieru do drukarek wskazanych w Formularzach asortymentowo-cenowych s± ilo¶ciami szacunkowymi i mog± ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zakupy dokonane w trakcie obowi±zywania umowy mog± dla poszczególnych pozycji ró¿niæ siê ilo¶ciowo od warto¶ci podanych w kalkulacji, jednak ³±czna warto¶æ zakupów nie przekroczy ca³kowitej maksymalnej warto¶ci umowy w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
6. Wykonawca zobowi±zuje siê do sukcesywnego dostarczania materia³ów biurowych oraz papieru do drukowania do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiaj±cego i w terminach wskazanych w niniejszej umowie.
7. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia fabrycznie nowych, wysokiej jako¶ci, nieu¿ywanych artyku³ów biurowych pochodz±cych z bie¿±cej produkcji (z ostatnich 6 miesiêcy) oraz wolnych od wad, posiadaj±cych dopuszczenie do u¿ytkowania oraz niezbêdne certyfikaty.
8. Wszystkie artyku³y dostarczone do Zamawiaj±cego musz± byæ w oryginalnych opakowaniach producenta, musz± posiadaæ na opakowaniach zewnêtrznych logo i nazwê producenta oraz opis zawarto¶ci w jêzyku polskim, posiadaæ nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z wy³±czeniem opakowania asortymentu zamawianego w ilo¶ci ró¿nej od opakowañ zbiorczych stosowanych przez producenta lub dostawcê.
9. Dostarczony asortyment musi odpowiadaæ normom przedmiotowym i jako¶ciowym zawartymi w "deklaracji zgodno¶ci" lub "certyfikacie zgodno¶ci" producenta.
10. Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ wraz z dostaw± papieru certyfikaty zgodno¶ci jako¶ci. Dokumenty te maj± byæ oznakowane numerem odpowiadaj±cym liczbie porz±dkowej materia³u/ wyrobu z arkusza ofertowego. Dokumenty musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim.
11. Dostarczony asortyment musi byæ zgodny ze z³o¿onymi przez Zamawiaj±cego zamówieniami, tym samym Zamawiaj±cy nie dopuszcza dostarczania asortymentu wymienionego w jednym zamówieniu w czê¶ciach lub kilku dostawach, z wy³±czeniem asortymentu dostêpnego jedynie na specjalne zamówienie.
12. Wykonawca zobowi±zany jest powiadomiæ Zamawiaj±cego nastêpnego dnia roboczego po dniu przes³ania zamówienia o terminie dostawy asortymentu objêtego specjalnym zamówieniem.
13. Wykonawca najpó¼niej w dniu podpisania umowy zobowi±zany jest do dostarczenia Zamawiaj±cemu aktualnego katalogu produktów dostêpnych w ofercie Wykonawcy w wersji papierowej, jak równie¿ przes³ania powy¿szego katalogu w wersji elektronicznej (np. plik excel, pdf) oraz aktualnym cennikiem wszystkich produktów obowi±zuj±cym u Wykonawcy lub utworzenia konta na stronie internetowej Wykonawcy z dostêpem do ca³ej bazy produktów wraz z aktualnymi cenami. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ceny asortymentu wskazane przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie musz± odpowiadaæ cenom wskazanym w z³o¿onej ofercie.
14. Wykonawca mo¿e udostêpniæ Zamawiaj±cemu platformê internetow± s³u¿±c± zamawianiu produktów pod adresem www.
15. Udostêpniona platforma internetowa musi zawieraæ ceny materia³ów biurowych oferowanych przez Wykonawcê w ofercie, szczegó³owy opis tych materia³ów oraz zdjêcia identyfikuj±ce zaoferowany produkt.
16. Platforma internetowa musi udostêpniaæ podgl±d elektroniczny wszystkich zamówieñ dokonanych przez Zamawiaj±cego.
17. Platforma internatowa musi posiadaæ funkcjê odczytu wykorzystanej kwoty brutto z zawartej umowy.
18. Dzia³anie platformy internetowej obligatoryjnie bêdzie opieraæ siê na nastêpuj±cych za³o¿eniach:
1) utworzony na niej profil Zamawiaj±cego obejmowaæ musi wy³±cznie katalog artyku³ów biurowych zgodny z Formularzem asortymentowo-cenowym;
2) zamawianie asortymentu spoza oferty, a zatem z pe³nego katalogu Wykonawcy, musi byæ dostêpne wy³±cznie dla upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego;
3) zostanie utworzona zak³adka dla upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego, która pozwoli mu na sta³y podgl±d elektroniczny stanu realizacji umowy z uwzglêdnieniem wszystkich zrealizowanych zamówieñ.
19. Platforma internetowa za pomoc± której dokonywane bêd± zamówienia obligatoryjnie musi zostaæ uruchomiona najpó¼niej w dniu podpisania umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy dokona prezentacji sposobu dzia³ania platformy w siedzibie Zamawiaj±cego.
20. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zamówienia artyku³ów biurowych innych ni¿ wskazane w Formularzu ofertowo-cenowym, a dostêpnych w bie¿±cej ofercie Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia Zamawiaj±cemu ceny zamawianego asortymentu przed rozpoczêciem realizacji zamówienia, celem zaakceptowania przez Zamawiaj±cego, z za³o¿eniem, ¿e cena za wskazany asortyment nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ wskazana w przes³anym cenniku Wykonawcy. Zmiany asortymentu, jak równie¿ ilo¶ci poszczególnych rodzajów bêd± odbywa³y siê z zachowaniem ogólnej warto¶ci umowy.
21. Wykonawca o¶wiadcza, i¿ ceny poszczególnych materia³ów oraz papieru do drukowania s± sta³e przez ca³y okres obowi±zywania umowy(w tym równie¿ udzielanych rabatów i promocji), nie podlegaj± negocjacji i waloryzacji cen oraz zawieraj± wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± umowy, w tym transport, roz³adunek i ubezpieczenie na czas transportu.
22. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego w formie pisemnej o mo¿liwo¶æ dostawy materia³ów innych od wskazanych w Formularzu ofertowo-cenowym, podaj±c faktyczne uzasadnienie. Asortyment podlegaj±cy zamianie powinien byæ nie gorszy od wykazanych w Formularzu ofertowo-cenowym i spe³niaæ wszelkie parametry techniczne i jako¶ciowe.
23. Wykonawca w dostawie nie mo¿e zaoferowaæ zamiennika materia³ów, który nie zosta³ zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiaj±cego zgodnie z ust. 22.
24. Zamówione artyku³y za ka¿dym razem nale¿y dostarczyæ do budynku Urzêdu Gminy Micha³owice w Regu³ach przy Al. Powstañców Warszawy 1, 05-816 Micha³owice, w godzinach pracy Urzêdu, tj. w pon. 10.00 - 17.00, wt. 9.00 – 16.00, ¶r. - czw. 9.00 - 15.00, pt. 9.00 – 13.00.
25. Wykonawca ponosi koszt pe³nej dostawy (za³adunek, transport wraz z roz³adunkiem i z wniesieniem do wskazanego przez Zamawiaj±cego pomieszczenia, ustawieniem we wskazanym miejscu przez Zamawiaj±cego dostarczanych materia³ów biurowych oraz papieru do drukowania).
26. Wykonawca zobowi±zany jest do telefonicznego poinformowania Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 30 minut przed planowan± dostaw± o tym fakcie.
27. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca jest zobowi±zany okazaæ w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub normami europejskimi itp.
28. W przypadku dostaw towaru za po¶rednictwem firm spedycyjnych Zamawiaj±cy nie bêdzie kwitowa³ odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dok³adnym sprawdzeniem zawarto¶ci dostarczonych palet, nie bêdzie równie¿ zwraca³ palet w dniu dostawy.
29. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za dostarczany asortyment do czasu odbioru przez Zamawiaj±cego.
30. Dostawy musz± byæ wykonywane w sposób sprawny, dok³adny i terminowy.
31. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 5 i za³±cznik nr 6 do SWZ.
32. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.
33. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonywania prac z zachowaniem nale¿ytej dba³o¶ci ze szczególnym uwzglêdnieniem dba³o¶ci o mienie Zamawiaj±cego (pomieszczenie i wyposa¿enie w budynku gdzie bêdzie dostawa).
34. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych
w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich,
w tym wobec personelu Zamawiaj±cego.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 100000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 77834,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 148655,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77834,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LYRECO POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212711056
7.3.3) Ulica: ul. Soko³owska 33
7.3.4) Miejscowo¶æ: Soko³ów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 77835,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzone w trybie podstawowym (bez przeprowadzenia negocjacji), o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp. „Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli: wszystkie z³o¿one wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo oferty podlega³y odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 18358,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 29458,50 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia Centrum Produktu Lokalnego w Le¶nej w ramach projektu Centrum us³ug turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Le¶na
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artyku³ów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Zakup i sukcesywna dostawa materia³ów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (³±cznie 247 pozycji w 4 czê¶ciach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa artyku³ów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materia³ów eksploatacyjnych do drukarek
- Zakup i dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.