eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziejowice"Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sędziejowicach"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sędziejowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6

1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436771693

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sędziejowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a7a33c6-9e2c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042687/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sędziejowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa V Ochrona środowiska, Działanie V.2 Gospodarka odpadami

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063313

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RW.VI.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sędziejowicach” w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Sędziejowicach”.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania, uzyskania wszelkich niezbędnych zgód, wybudowania i wyposażenia punktu zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięcia, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), normami i zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej w następujących ilościach:
i. projekt budowlany – 5 egzemplarzy,
ii. projekt wykonawczy – 5 egzemplarzy,
iii. przedmiar robót – 2 egzemplarze,
iv. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egzemplarze.
v. kosztorys – 2 egzemplarze,
b. uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę,
c. w ramach prac budowlanych przewidywany zakres obejmuje:
i. montaż wagi najazdowej,
ii. budowę nowego ogrodzenia,
iii. uzupełnienie obszaru utwardzonego wraz z remontem istniejącego utwardzenia,
iv. budowę boksów (magazynów) w konstrukcji stalowej,
v. budowę murowanych magazynów,
vi. wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów oraz trawy,
vii. wykonanie niezbędnego powierzchniowego odwodnienia terenu oraz obiektów,
viii. wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej,
ix. wykonanie instalacji oświetlenia i monitoringu terenu,
x. zakup i ustawienie stanowisk z kontenerami (pojemnikami) – wszystkie kontenery (pojemniki) wykonane wg normy.
d. w ramach prac rozbiórkowych przewidywany zakres obejmuje:
i. rozbiórkę rampy żelbetowej,
ii. rozbiórkę istniejących garaży blaszanych,
iii. rozbiórkę płotu (przęsła betonowe) od strony południowej działki,
e. wyposażenie boksu 1 na odpady nadające się do ponownego użycia:
i. szafki/stojaki z relingami (do wieszania ubrań) min. 4 szt. o całkowitej długości wieszania nie mniejszej niż 8 m
ii. kosze stalowe, siatkowe – 5 szt. (do magazynowania), na kółkach, poj. min. 0,4 m3,
iii. stół warsztatowy z półką dolną – 1 szt.
f. wyposażenie boksu 2 na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny:
i. kosze stalowe, siatkowe o pojemności ok. 1 m3 – 2 szt. na małogabarytowy zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
ii. 3 pojemniki na odzież i tekstylia
g. wyposażenie – pojemniki i kontenery w magazynach i na placu:
i. kontener na odpady budowlane i rozbiórkowe niepalne typ A (do 5t) - 5 szt.
ii. kontener typ D (do 5t) na odpady zielone (kompostujący) - 1 szt.
iii. pojemnik kontener na kółkach na odpady niepalne, poj. 1,1 m3 typ B i M (do 0,5 t) - 4 szt. (2B+2M)
iv. kontener na odpady palne typ K i H (do 5t) - 6 szt. (5K+1H)
v. pojemnik kontener na kółkach na odpady palne typ E,F,G,R (do 0,5t) - 8 szt. (2E+2F+2G+2R)
vi. plastikowe skrzynio-palety na akumulatory - 2 szt.
vii. pojemniki na baterie - 2 szt.
viii. pojemniki na leki - 3 szt.
ix. pojemniki na świetlówki (lampy i freony) - 2 szt.
x. beczki na chemikalia z wannami (płynne niebezpieczne) - 8 szt.
xi. pojemniki na sorbent (podwójne) - 2 szt.
xii. pojemnik na odzież i tekstylia, poj. 1100 l (zlokalizowany w magazynie C) - 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – bezpośrednio przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 547 607,66 zł brutto (słownie: pięćset czterdzieści siedem tysięcy sześćset siedem i 66/100 złotych).

Po otwarciu złożonych w postępowaniu ofert stwierdzono, że oferowane ceny przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dla przedmiotowego postępowania, nie było możliwości zwiększenia kwoty na zabezpieczenie sfinansowania zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.