Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00099074/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00118303/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-02
- 2023/BZP 00252253/01 - Wynik z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont Szkoły Podstawowej w Brzeźniu oraz zakup sprzętu do realizacji zadań z zakresu gospodarki komunalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnio
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934430
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wspólna 44
1.4.2.) Miejscowość: Brzeźnio
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-275
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeznio.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100985
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00099074
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3) Przed zmianą:
17.6. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia i rękojmi za wady
20
3 Odległość od siedziby Zamawiającego do najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego w promieniu 20
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.7. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.8. Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia i rękojmi za wady” liczone w okresach miesięcznych:
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 48 m-cy Wykonawca otrzyma dwadzieścia (20) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24 a 48 miesięcy
Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
PG = ----------- x 20 pkt
G max.
gdzie:
PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmi,
Go - okres gwarancji i rękojmi podany w badanej ofercie.
Uwaga:
Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji i rękojmi:
Część 3 przedmiotu zamówienia: min 24 miesiące,
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji
i rękojmi krótszego niż 24 m-cy Zamawiający ofertę odrzuci.
W przypadku, gdy Wykonawca wogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji i rękojmi dłuższy niż wyznaczony maksymalny 48 m-cy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 48 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach.
17.9. Kryterium „Odległość od siedziby Zamawiającego do najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego w promieniu” (Ps) (dotyczy cz. 3 przedmiotu zamówienia)
Wykonawca otrzyma w poniższym kryterium oceny ofert punkty, jak poniżej:
Odległość do najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego w promieniu: od 0 do 200 km – 20 pkt
Odległość do najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego w promieniu: powyżej 200 km – 0 pkt
17.10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG + Ps
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot i rękojmi za wady”.
Ps – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Odległość od siedziby Zamawiającego do najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego w promieniu”
Po zmianie:
17.6. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia i rękojmi za wady
40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.7. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.8. Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia i rękojmi za wady” liczone w okresach miesięcznych:
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 48 m-cy Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 48 miesięcy
Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
PG = ----------- x 40 pkt
G max.
gdzie:
PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmi,
Go - okres gwarancji i rękojmi podany w badanej ofercie.
Uwaga:
Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji i rękojmi:
Część 3 przedmiotu zamówienia: min 36 miesiące,
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji
i rękojmi krótszego niż 36 m-cy Zamawiający ofertę odrzuci.
W przypadku, gdy Wykonawca wogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji i rękojmi dłuższy niż wyznaczony maksymalny 48 m-cy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 48 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach.
17.10. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot i rękojmi za wady”.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 4) Przed zmianą:
17.11. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia i rękojmi za wady
20
3 Odległość od siedziby Zamawiającego do najbliższego punktu serwisowego w promieniu 20
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.12. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.13. Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia i rękojmi za wady” liczone w okresach miesięcznych:
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesiące Wykonawca otrzyma dwadzieścia (20) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 24 a 36 miesięcy
Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
PG = ----------- x 20 pkt
G max.
gdzie:
PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmi,
Go - okres gwarancji i rękojmi podany w badanej ofercie.
Uwaga:
Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji i rękojmi:
Część 4 przedmiotu zamówienia: min 24 miesięcy,
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji
i rękojmi krótszego niż 24 m-cy; Zamawiający ofertę odrzuci.
W przypadku, gdy Wykonawca wogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji i rękojmi dłuższy niż wyznaczony maksymalny 36 m-ce, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 36 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach.
17.14. Kryterium „Odległość od siedziby Zamawiającego do najbliższego punktu serwisowego w promieniu” (Ps) (dotyczy cz. 4 przedmiotu zamówienia)
Wykonawca otrzyma w poniższym kryterium oceny ofert punkty, jak poniżej:
Odległość do najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego w promieniu: od 0 do 99 km – 15 pkt
Odległość do najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego w promieniu: od 100 do 149 km – 5 pkt
Odległość do najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego w promieniu: od 150 km – 0 pkt.
17.15. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG + Ps
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot i rękojmi za wady”.
Ps – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Odległość od siedziby Zamawiającego do najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego
w promieniu”
17.16. Zamawiający przyzna punkty oddzielnie dla każdej z części przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
17.11. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia i rękojmi za wady
40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.12. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.13. Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia i rękojmi za wady” liczone w okresach miesięcznych:
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 24 miesiące Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.
W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 12 a 24 miesięcy
Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:
G o
PG = ----------- x 40 pkt
G max.
gdzie:
PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmi,
Go - okres gwarancji i rękojmi podany w badanej ofercie.
Uwaga:
Zamawiający określa minimalną długość okresu gwarancji i rękojmi:
Część 4 przedmiotu zamówienia: min 12 miesięcy,
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji
i rękojmi krótszego niż 12 m-cy; Zamawiający ofertę odrzuci.
W przypadku, gdy Wykonawca wogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i rękojmi, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji i rękojmi dłuższy niż wyznaczony maksymalny 24 m-ce, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 24 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji i rękojmi za wady”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji i rękojmi w pełnych miesiącach.
17.15. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot i rękojmi za wady”.
17.16. Zamawiający przyzna punkty oddzielnie dla każdej z części przedmiotu zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Część 3 przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu – maszyn i pojazdów komunalnych służącego realizacji zadań z zakresu gospodarki komunalnej - utrzymania dróg i zieleni – ciągnik rolniczy
Zakup fabrycznie nowego wyposażenia komunalnego z dostawą do Zamawiającego
Ciągnik rolniczy o mocy znamionowej minimum 120 KM (napęd 4x4 z blokadą mechanizmów) rok produkcji 2022 lub 2023
Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku, spełniający wymagania spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.), posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z późn. zm.). Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika.
Wymagane parametry:
- moc znamionowa minimum 120KM - wg. normy ECE-R 120
- silnik wysokoprężny 4 lub 6 cylindrowy o pojemności minimum 4,4 l.
- 3 pary wyjść hydraulicznych
- wydajność hydrauliki zewnętrznej minimum 110 l/min.
- dodatkowa para złączy hydraulicznych na przedni tuz
- TUZ przedni z WOM + ładowacz czołowy z amortyzacją o udźwigu min. 2000kg, z łyżką do materiałów sypkich oraz widłami do palet, wysokość podnoszenia min. 4,00m
- załączanie WOM elektro-hydraulicznie
- "miękki start" WOM , automatyka załączania WOM
- EHR tylnego podnośnika
- amortyzacja podnośnika w transporcie
- zaczep polowy
- dodatkowy zaczep dolny piton fix
- zaczep górny automatyczny
- obciążnik na TUZ - 1000 kg
- ogumienie: tył minimum 520/70R38; przód minimum 420/70/28
- klimatyzacja
- przekładnia skrzyni biegów - (przód / tył) min. 24/24
- WOM tylny minimum - 540/540 Eco/1000 obr/min
- instalacja pneumatyczna dwuobwodowa + dodatkowo instalacja pneumatyczna jednoobwodowa
- TUZ tylny: wyposażony w kontrolę szybkości opuszczania tylnego podnośnika oraz blokadę pozycji, dodatkowe przyciski do sterowania umieszczone na tylnych błotnikach
- dodatkowe przyciski do sterowania WOM, umieszczone na tylnych błotnikach
- dodatkowe siedzenie pasażera (z homologacją)
- norma emisji min. EURO 5
- oświetlenie robocze LED
- światło ostrzegawcze
- radio
- zdalny system monitorowania pojazdu i zużycia paliwa GPS
- wlew paliwa zamykany na klucz
- bezpłatny serwis (z dojazdem do siedziby Zamawiającego) - wymiana filtrów, płynów
i innych materiałów eksploatacyjnych/części w okresie gwarancji
Wymagania dodatkowe:
1. Dostawa do Zamawiającego wraz z rozładunkiem w cenie zakupu.
2. Miejsce dostawy: Brzeźnio, ul. Sieradzka 8.
3. W terminie dostawy ciągnika należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji ciągnika, w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.
4. Szkolenie operatora w zakresie budowy i obsługi ciągnika. Szkolenie odbędzie się
w terminie ustalonym przez Zamawiającego, w jego siedzibie.
5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
6. Wykonawca udziela min. 24 miesiące pełnej gwarancji na ciągnik.
7. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni na własny koszt obsługę serwisową, dojazd do maszyny, niezbędne materiały eksploatacyjne.
Po zmianie:
Część 3 przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu – maszyn i pojazdów komunalnych służącego realizacji zadań z zakresu gospodarki komunalnej - utrzymania dróg i zieleni – ciągnik rolniczy
Zakup fabrycznie nowego wyposażenia komunalnego z dostawą do Zamawiającego
Ciągnik rolniczy o mocy znamionowej minimum 120 KM (napęd 4x4 z blokadą mechanizmów) rok produkcji 2022 lub 2023
Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku, spełniający wymagania spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.), posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z późn. zm.). Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika.
Wymagane parametry:
- moc znamionowa minimum 120KM - wg. normy ECE-R 120
- silnik wysokoprężny 4 lub 6 cylindrowy o pojemności minimum 4,4 l.
- 3 pary wyjść hydraulicznych
- wydajność hydrauliki zewnętrznej minimum 110 l/min.
- dodatkowa para złączy hydraulicznych na przedni tuz
- TUZ przedni z WOM + ładowacz czołowy z amortyzacją o udźwigu min. 2000kg, z łyżką do materiałów sypkich oraz widłami do palet, wysokość podnoszenia min. 4,00m
- załączanie WOM elektro-hydraulicznie
- "miękki start" WOM , automatyka załączania WOM
- EHR tylnego podnośnika
- amortyzacja podnośnika w transporcie
- zaczep polowy
- dodatkowy zaczep dolny piton fix
- zaczep górny automatyczny
- obciążnik na TUZ - 1000 kg
- ogumienie: tył minimum 520/70R38; przód minimum 420/70/28
- klimatyzacja
- przekładnia skrzyni biegów - (przód / tył) min. 24/24
- WOM tylny minimum - 540/540 Eco/1000 obr/min
- instalacja pneumatyczna dwuobwodowa + dodatkowo instalacja pneumatyczna jednoobwodowa
- TUZ tylny: wyposażony w kontrolę szybkości opuszczania tylnego podnośnika oraz blokadę pozycji, dodatkowe przyciski do sterowania umieszczone na tylnych błotnikach
- dodatkowe przyciski do sterowania WOM, umieszczone na tylnych błotnikach
- dodatkowe siedzenie pasażera (z homologacją)
- norma emisji min. EURO 5
- oświetlenie robocze LED
- światło ostrzegawcze
- radio
- zdalny system monitorowania pojazdu i zużycia paliwa GPS
- wlew paliwa zamykany na klucz
- bezpłatny serwis (z dojazdem do siedziby Zamawiającego) - wymiana filtrów, płynów
i innych materiałów eksploatacyjnych/części w okresie gwarancji
Wymagania dodatkowe:
1. Dostawa do Zamawiającego wraz z rozładunkiem w cenie zakupu.
2. Miejsce dostawy: Brzeźnio, ul. Sieradzka 8.
3. W terminie dostawy ciągnika należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji ciągnika, w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.
4. Szkolenie operatora w zakresie budowy i obsługi ciągnika. Szkolenie odbędzie się
w terminie ustalonym przez Zamawiającego, w jego siedzibie.
5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
6. Wykonawca udziela min. 36 miesięcy pełnej gwarancji na ciągnik.
7. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni na własny koszt obsługę serwisową, dojazd do maszyny, niezbędne materiały eksploatacyjne.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Część 4 przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu – maszyn i pojazdów komunalnych służących realizacji zadań z zakresu gospodarki komunalnej - utrzymania dróg i zieleni
Maszyny i pojazdy - rok produkcji 2022 lub 2023
Maszyny i pojazdy fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowe do użytku, spełniające wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.), posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z późn. zm.). Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy.
Zakup fabrycznie nowego wyposażenia komunalnego z dostawą do Zamawiającego:
1. Pług odśnieżny w 4 trybach roboczych typu „ V”
- sposób mocowania zawieszenie wahliwe, TUZ kat. II
- szerokość robocza 3,30 m (+/-3%)
- lemiesze gumowe - 1 kpl
- lemiesze metalowe - 1 kpl
- sterowanie elektrohydrauliczne
- zasilanie elektryczne 12 V
- oświetlenie drogowe/obrysowe
- ślizgi
- odbojniki lemieszy pionowych
- amortyzacja hydrauliczna
2. Przyczepa ciągnikowa rolnicza – o ładowności 8 – 9 ton z wywrotem trójstronnym
- liczba osi - 2
- nowe ogumienie - rozmiar 315/60 R22,5 lub 385/55R 22,5
- nowe koło zapasowe - wraz z windą koła zapasowego
- szerokość skrzyni – wewnętrzna - min. 2400 mm „wymiary paletowe”
- wysokość skrzyni - całkowita 1000 mm, burty 500+500 mm
- podłoga blacha min 4,0 mm, burty min. 2,0 mm
- burty otwierane i uchylane
- stopień na dyszlu i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej do wchodzenia i wychodzenia
- drabinka wejściowa zewnętrzna
- pomost roboczy z przodu przyczep
- instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuobwodowa
- instalacja oświetleniowa 12V + gniazdo elektryczne do połączenia 2-giej przyczepy
- hamulec ręczny postojowy
- dyszel trójkątny Y zawężany w przedniej części z regulowaną i sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40mm
- zaczep tylny amortyzowany
- błotniki kół tylnych
- gniazdo hydrauliczne tylne do podłączenia 2-giej przyczepy z zaworem odcinającym
- plandeka skrzyni
- kliny pod koło – min. 2 szt.
3. Posypywarka ciągana za traktorem – (napędzana z układu hydraulicznego traktora) do zimowego posypywania dróg piaskiem z solą
- zabezpieczenie antykorozyjne (sól)
- pojemność skrzyni ładunkowej ok. 4 m3
- ładowność min. 5,0 ton
- grubość blachy ścian min. 2,0 mm
- zawieszenie jednoosiowe
- ogumienie min. 15,0/70-18
- błotniki kół
- ilość tarcz adaptera – 2 szt. napędzane silnikiem hydraulicznym
- szerokość rozsypywania regulowana od 1,5 do 3,5 m
- skrzynia ładunkowa stalowa
- przenośnik podłogowy gumowy napędzany silnikiem hydraulicznym
- posuw taśmy podającej – płynne sterowanie zaworem hydraulicznym
- dyszel sztywny ( zaczep obrotowy) do łączenia z zaczepem dolnym ciągnika typu piton fix, z podporą ( prosto składanym kółkiem stalowym z regulacją wysokości),
- instalacja elektryczna 12 V – oświetlenie
- instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuobwodowa
- plandeka kosza zasypowego
- sito skrzyni ładunkowej z podporą serwisową
- rama podwozia z profili zamkniętych
- postojowy hamulec ręczny
4. Rębak do gałęzi (możliwość wysypu wzdłuż, na bok oraz regulowaną wysokością wysypu) wyposażony w koło zamachowe oraz zabezpieczenie przeciw przeciążeniowe
- regulowany prześwit miedzynożowy,
- hartowane indukcyjnie koła zębate,
- wysyp boczny, wyrzutnik zrębków obrotowy ( 360 stopni) o wys. min. 180 cm z regulowaną przesłoną,
- zaczep do przyczepy,
- wałek WOM ze sprzęgłem przciążeniowym
- noże zapasowe – 1 kpl.
Specyfikacja techniczna:
- zapotrzebowanie mocy od 60 do 90 kM
- średnica cięcia gałęzi (świeże miękkie drewno) min. 120 mm
- średnica cięcia gałęzi (świeże twarde drewno) min. 100 mm
- średnica cięcia gałęzi (suche twarde drewno) min. 90 mm
- 4 ostrza wykonane ze stali NC 6 obustronnie ostrzone i 1 przeciw ostrze
- lej wsadowy z urządzeniem wciągającym gałęzie o wym. Min. 50x50 cm
- rębak napędzany jest WOM ciągnika 540 obr/min, zawieszany na trójpunktowym układzie zawieszenia ciągnika ( TUZ)
- długość zrębków regulowana max 5,0 cm
5. Wykaszarka poboczy ciągnikowa
- szer. robocza w przedziale 1,50 do 1,65 m
- do montażu na trójpunktowym układzie zawieszenia ciągnika,
- napędzana z WOM
- hydrauliczny wysuw boczny -z pełnym bocznym przesunięciem umożliwiającym koszenie poza śladami ciągnika (z boku), tj. koszenie brzegów rowów, pasów zieleni przydrożnej
- głowica tnąca maszyny odchylana pod kątem 90° w górę i min. 45° w dół (hydraulika wyposażona w zawór przepływowy regulujący przepływ oleju do tłoka przechyłowego)
- otwierana klapa z tyłu
- zabezpieczenie łańcuchowe chroniące otoczenie i ciągnik przed odrzutem kamieni i trawy
- regulowane płozy i wał podporowy do regulacji wysokości koszenia od 0 – min. 12 cm
- wał WOM
- zabezpieczenie przed najechaniem na przeszkodę (ODEMKNIĘCIE MASZYNY)
- wyposażenie: wał odbioru mocy, węże hydrauliczne z szybkozłączami hydraulicznymi umożliwiającymi podpięcie do ciągnika, komplet zapasowych noży
6. Kosiarki samojezdne z funkcją mulczowania - 2 szt.
- silnik czterosuwowy benzynowy, dwutłokowy o mocy znamionowej min 14 kW,
- układ smarowania: pompa oleju, zewnętrzy filtr oleju,
- przekładnia hydrostatyczna,
- pojemnik o pojemności min. 300 l,
- reflektory LED,
- szerokość koszenia: minimum 105 cm,
- ilość noży tnących – 2 szt,
- mulczarka,
- tempomat,
- zderzak przedni,
- min. 3 kółka podporowe agregatu tnącego,
- licznik godzin pracy kosiarki.
Wymagania dodatkowe do w/w sprzętu (poz. od 1 do 6):
1. Dostawa do Zamawiającego wraz z rozładunkiem w cenie zakupu.
2. Miejsce dostawy: Brzeźnio, ul. Sieradzka 8.
3. W terminie dostawy maszyn i pojazdów należy dostarczyć instrukcje obsługi
i konserwacji, w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.
4. Szkolenie operatora w zakresie budowy i obsługi maszyn i urządzeń. Szkolenie odbędzie się w terminie ustalonym przez Zamawiającego, w jego siedzibie.
5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
6. Wykonawca udziela min. 24 miesiące pełnej gwarancji na maszyny i pojazdy.
7. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni na własny koszt obsługę serwisową, dojazd do maszyny, niezbędne materiały eksploatacyjne.
Po zmianie:
Część 4 przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu – maszyn i pojazdów komunalnych służących realizacji zadań z zakresu gospodarki komunalnej - utrzymania dróg i zieleni
Maszyny i pojazdy - rok produkcji 2022 lub 2023
Maszyny i pojazdy fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowe do użytku, spełniające wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.), posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z późn. zm.). Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy.
Zakup fabrycznie nowego wyposażenia komunalnego z dostawą do Zamawiającego:
1. Pług odśnieżny w 4 trybach roboczych typu „ V”
- sposób mocowania zawieszenie wahliwe, TUZ kat. II
- szerokość robocza 3,30 m (+/-3%)
- lemiesze gumowe - 1 kpl
- lemiesze metalowe - 1 kpl
- sterowanie elektrohydrauliczne
- zasilanie elektryczne 12 V
- oświetlenie drogowe/obrysowe
- ślizgi
- odbojniki lemieszy pionowych
- amortyzacja hydrauliczna
2. Przyczepa ciągnikowa rolnicza – o ładowności 8 – 9 ton z wywrotem trójstronnym
- liczba osi - 2
- nowe ogumienie - rozmiar 315/60 R22,5 lub 385/55R 22,5
- nowe koło zapasowe - wraz z windą koła zapasowego
- szerokość skrzyni – wewnętrzna - min. 2400 mm „wymiary paletowe”
- wysokość skrzyni - całkowita 1000 mm, burty 500+500 mm
- podłoga blacha min 4,0 mm, burty min. 2,0 mm
- burty otwierane i uchylane
- stopień na dyszlu i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej do wchodzenia i wychodzenia
- drabinka wejściowa zewnętrzna
- pomost roboczy z przodu przyczep
- instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuobwodowa
- instalacja oświetleniowa 12V + gniazdo elektryczne do połączenia 2-giej przyczepy
- hamulec ręczny postojowy
- dyszel trójkątny Y zawężany w przedniej części z regulowaną i sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40mm
- zaczep tylny amortyzowany
- błotniki kół tylnych
- gniazdo hydrauliczne tylne do podłączenia 2-giej przyczepy z zaworem odcinającym
- plandeka skrzyni
- kliny pod koło – min. 2 szt.
3. Posypywarka ciągana za traktorem – (napędzana z układu hydraulicznego traktora) do zimowego posypywania dróg piaskiem z solą
- zabezpieczenie antykorozyjne (sól)
- pojemność skrzyni ładunkowej ok. 4 m3
- ładowność min. 5,0 ton
- grubość blachy ścian min. 2,0 mm
- zawieszenie jednoosiowe
- ogumienie min. 15,0/70-18
- błotniki kół
- ilość tarcz adaptera – 2 szt. napędzane silnikiem hydraulicznym
- szerokość rozsypywania regulowana od 1,5 do 3,5 m
- skrzynia ładunkowa stalowa
- przenośnik podłogowy gumowy napędzany silnikiem hydraulicznym
- posuw taśmy podającej – płynne sterowanie zaworem hydraulicznym
- dyszel sztywny ( zaczep obrotowy) do łączenia z zaczepem dolnym ciągnika typu piton fix, z podporą ( prosto składanym kółkiem stalowym z regulacją wysokości),
- instalacja elektryczna 12 V – oświetlenie
- instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuobwodowa
- plandeka kosza zasypowego
- sito skrzyni ładunkowej z podporą serwisową
- rama podwozia z profili zamkniętych
- postojowy hamulec ręczny
4. Rębak do gałęzi (możliwość wysypu wzdłuż, na bok oraz regulowaną wysokością wysypu) wyposażony w koło zamachowe oraz zabezpieczenie przeciw przeciążeniowe
- regulowany prześwit miedzynożowy,
- hartowane indukcyjnie koła zębate,
- wysyp boczny, wyrzutnik zrębków obrotowy ( 360 stopni) o wys. min. 180 cm z regulowaną przesłoną,
- zaczep do przyczepy,
- wałek WOM ze sprzęgłem przciążeniowym
- noże zapasowe – 1 kpl.
Specyfikacja techniczna:
- zapotrzebowanie mocy od 60 do 90 kM
- średnica cięcia gałęzi (świeże miękkie drewno) min. 120 mm
- średnica cięcia gałęzi (świeże twarde drewno) min. 100 mm
- średnica cięcia gałęzi (suche twarde drewno) min. 90 mm
- 4 ostrza wykonane ze stali NC 6 obustronnie ostrzone i 1 przeciw ostrze
- lej wsadowy z urządzeniem wciągającym gałęzie o wym. Min. 50x50 cm
- rębak napędzany jest WOM ciągnika 540 obr/min, zawieszany na trójpunktowym układzie zawieszenia ciągnika ( TUZ)
- długość zrębków regulowana max 5,0 cm
5. Wykaszarka poboczy ciągnikowa
- szer. robocza w przedziale 1,50 do 1,65 m
- do montażu na trójpunktowym układzie zawieszenia ciągnika,
- napędzana z WOM
- hydrauliczny wysuw boczny -z pełnym bocznym przesunięciem umożliwiającym koszenie poza śladami ciągnika (z boku), tj. koszenie brzegów rowów, pasów zieleni przydrożnej
- głowica tnąca maszyny odchylana pod kątem 90° w górę i min. 45° w dół (hydraulika wyposażona w zawór przepływowy regulujący przepływ oleju do tłoka przechyłowego)
- otwierana klapa z tyłu
- zabezpieczenie łańcuchowe chroniące otoczenie i ciągnik przed odrzutem kamieni i trawy
- regulowane płozy i wał podporowy do regulacji wysokości koszenia od 0 – min. 12 cm
- wał WOM
- zabezpieczenie przed najechaniem na przeszkodę (ODEMKNIĘCIE MASZYNY)
- wyposażenie: wał odbioru mocy, węże hydrauliczne z szybkozłączami hydraulicznymi umożliwiającymi podpięcie do ciągnika, komplet zapasowych noży
6. Kosiarki samojezdne z funkcją mulczowania - 2 szt.
- silnik czterosuwowy benzynowy, dwutłokowy o mocy znamionowej min 14 kW,
- układ smarowania: pompa oleju, zewnętrzy filtr oleju,
- przekładnia hydrostatyczna,
- pojemnik o pojemności min. 300 l,
- reflektory LED,
- szerokość koszenia: minimum 105 cm,
- ilość noży tnących – 2 szt,
- mulczarka,
- tempomat,
- zderzak przedni,
- min. 3 kółka podporowe agregatu tnącego,
- licznik godzin pracy kosiarki.
Wymagania dodatkowe do w/w sprzętu (poz. od 1 do 6):
1. Dostawa do Zamawiającego wraz z rozładunkiem w cenie zakupu.
2. Miejsce dostawy: Brzeźnio, ul. Sieradzka 8.
3. W terminie dostawy maszyn i pojazdów należy dostarczyć instrukcje obsługi
i konserwacji, w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.
4. Szkolenie operatora w zakresie budowy i obsługi maszyn i urządzeń. Szkolenie odbędzie się w terminie ustalonym przez Zamawiającego, w jego siedzibie.
5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
6. Wykonawca udziela min. 12 miesiące pełnej gwarancji na maszyny i pojazdy.
7. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni na własny koszt obsługę serwisową, dojazd do maszyny, niezbędne materiały eksploatacyjne (np. filtry, oleje).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
40,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 4) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
40,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 3) Przed zmianą:
Odległość od siedziby Zamawiającego do najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego w promieniu
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 4) Przed zmianą:
„Odległość od siedziby Zamawiającego do najbliższego punktu serwisowego w promieniu”
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 3) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 3) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 4) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 4) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-03 09:00
Po zmianie:
2023-03-07 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-03 09:30
Po zmianie:
2023-03-07 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-04-01
Po zmianie:
2023-04-05
INNE PRZETARGI BRZEŹNIO
więcej: przetargi BRZEŹNIO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Zakup ciągnika wraz osprzętem do utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.