Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00562587/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiornika wodnego w miejscowości Naropna oraz budowa zbiorników wodnych w miejscowości Żelechlinek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelechlinek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tysiąclecia Państwa Polskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Żelechlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-226
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 712 27 12
1.5.8.) Numer faksu: 44 712 27 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zelechlinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zelechlinek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bde109e7-7547-420e-a645-e8a5e2bd26c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zbiornika wodnego w miejscowości Naropna oraz budowa zbiorników wodnych w miejscowości Żelechlinek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bde109e7-7547-420e-a645-e8a5e2bd26c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058108/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa zbiornika wodnego w m. Naropna
1.1.9 Budowa zbiorników wodnych w m. Żelechlinek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROW 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562587
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPR.271.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 679209,9 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa zbiornika wodnego w miejscowości NaropnaW zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
1) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych- niwelacja terenu - ok. 2905 m2,
2) ręczne ścinanie krzaków i poszycia,
3) pompowanie wody pompą spalinową,
4) wykopy oraz przekopy o głębokości do 3.0 m wykonywane koparkami - ok. 6132 m3,
5) wykop spycharkami mas ziemnych,
6) przemieszczenie spycharkami mas ziemnych,
7) roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku – ok. 3292,4 m3,
8) mechaniczne rozplantowanie spycharkami wywiezionego urobku,
9) plantowanie skarp zbiornika,
10) obsiew wyplantowanych skarp zbiornika,
11) wykonanie umocnienia górnej krawędzi zbiornika kamieniem polnym zatopionym w betonie – ok. 200 m2,
12) wykonanie pojedynczych opasek z kiszek faszynowych – ubezpieczenie stopy skarpy zbiornika – ok. 178 m umoc.,
13) wykonanie pojedynczych opasek z kiszek faszynowych – ubezpieczenie skarpy na wysokości zwierciadła wody w zbiorniku – ok. 168 m umoc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 284600,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa zbiorników wodnych w miejscowości ŻelechlinekW zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
Zbiornik nr 1:
1) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - ok. 2490 m2,
2) ręczne ścinanie krzaków i poszycia,
3) pompowanie wody pompą spalinową,
4) wykopy oraz przekopy o głębokości do 3.0 m wykonywane koparkami - ok. 4007 m3,
5) wykop spycharkami mas ziemnych,
6) przemieszczenie spycharkami mas ziemnych,
7) roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku – ok. 2504,9 m3,
8) mechaniczne rozplantowanie spycharkami wywiezionego urobku,
9) plantowanie skarp zbiornika,
10) obsiew wyplantowanych skarp zbiornika,
11) wykonanie umocnienia górnej krawędzi zbiornika kamieniem polnym zatopionym w betonie – ok. 200 m2,
12) wykonanie pojedynczych opasek z kiszek faszynowych – ubezpieczenie stopy skarpy zbiornika – ok. 149 m umoc.,
13) wykonanie pojedynczych opasek z kiszek faszynowych – ubezpieczenie skarpy na wysokości zwierciadła wody w zbiorniku – ok. 127 m umoc.
Zbiornik nr 2:
1) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - ok. 2487 m2,
2) ręczne ścinanie krzaków i poszycia,
3) pompowanie wody pompą spalinową,
4) wykopy oraz przekopy o głębokości do 3.0 m wykonywane koparkami - ok. 4195 m3,
5) wykop spycharkami mas ziemnych,
6) przemieszczenie spycharkami mas ziemnych,
7) roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku – ok. 2336,5 m3,
8) mechaniczne rozplantowanie spycharkami wywiezionego urobku,
9) plantowanie skarp zbiornika,
10) obsiew wyplantowanych skarp zbiornika,
11) wykonanie umocnienia górnej krawędzi zbiornika kamieniem polnym zatopionym w betonie – ok. 80 m2,
12) wykonanie pojedynczych opasek z kiszek faszynowych – ubezpieczenie stopy skarpy zbiornika – ok. 108 m umoc.,
13) wykonanie pojedynczych opasek z kiszek faszynowych – ubezpieczenie skarpy na wysokości zwierciadła wody w zbiorniku – ok. 119 m umoc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45244000-9 - Wodne roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 394609,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258252,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 551901,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258253,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATJ Budownictwo Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523516150
7.3.3) Ulica: Obornicka 117 lok. 5
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258253,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359447,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 742099,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359447,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATJ Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523516150
7.3.3) Ulica: Obornicka 117 lok. 5
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359447,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa i renowacja zbiorników służących małej retencji, w obrębie Trzcinica na dz. o nr ewid. 1811/2"
- Prace utrzymaniowe rzeki Troja w km 7+800-10+800 w m. Kietrz gm. Kietrz
- Usuwanie szkód powodziowych - skutków powodzi z września 2024 r. -obszar nadzorów Wodnych Pszczyna i Bieruń - gm. Bieruń, Bojszowy, Goczałkowice Zdrój, Miedźna, Pawłowice, Pszczyna, Suszec, Tychy
- Usuwanie szkód powodziowych - skutków powodzi z września 2024 r.-obszar nadzoru Wodnego Bielsko-Biała-gm. Bestwina, Brzeszcze, Czechowice-Dziedzice, Jasienica, Wilkowice - części od 1 do 5
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Budowa stawów pełniących funkcję zbiorników retencyjnych w miejscowości Świętosław (w podziale na części w formule "zaprojektuj i wybuduj")
więcej: Wodne roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.