eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Roboty remontowe i utrzymaniowe cieków oraz urządzeń wodnych będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty remontowe i utrzymaniowe cieków oraz urządzeń wodnych będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty remontowe i utrzymaniowe cieków oraz urządzeń wodnych będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-273860ef-2ff2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Roboty budowlane związane z utrzymaniem oraz inwestycyjne prowadzone na terenie ZZ Gliwice, RZGW Gliwice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235606/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.94.2021.EWK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 640490,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót : Odcinkowy remont koryta cieku Dzielniczka w km 0+000-10+115 w m. Cisek , Roszowicki Las ,Łany gmina Cisek.

Zakres prac objętych zamówieniem
 Wykoszenie porostów ze skarp cieku obustronnie
 Wycinka zakrzaczeń bez karczowania na całym odcinku objętym robotami.
 Odtworzenie przekroju poprzecznego koryta poprzez wykop wraz z formowaniem skarp
 Rozplantowanie wydobytego urobku

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 121575,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót : Remont koryta cieku Cisek w km 12+760-17+375 w m. Polska Cerekiew , Ciężkowice, Dzielawy.

Zakres prac objętych zamówieniem
 Wykoszenie porostów ze skarp cieku obustronnie
 Wycinka zakrzaczeń bez karczowania na całym odcinku objętym robotami.
 Odtworzenie przekroju poprzecznego koryta poprzez wykop mechaniczny wraz z formowaniem skarp
 Ręczny dokop po koparkach
 Rozplantowanie wydobytego urobku
 Uprawa płużna po rozplantowaniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 121777,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych Kanału Kłodnickiego w km 0+000 do 3+300, m. Kędzierzyn-Koźle

Roboty będą polegały m. in. na:
• Wykoszeniu porostów ze skarp kanału obustronnie;
• Ręcznym ścinanie średniej gęstości krzaków i podszycia;
• Oczyszczeniu terenu z pozostałości po wykoszeniu z wywiezieniem na odległość do 10 km i przekazanie na wysypisko śmieci;
• Rozbiórce bruków z kamienia naturalnego o grubości 20+20 cm przy wypełnieniu spoin żwirem;
• Wykopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład w gruncie kat. III;
• Rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 121392,72 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na likwidacji wyrw brzegowych powstałych na skarpach rzeki Nacyny w obrębie oczyszczalni ścieków przy ul. Obywatelskiej w m. Rydułtowy oraz wzdłuż ścieżki rowerowej przy ul. Wierzbowej w Rybniku.
Roboty będą polegały m. in. na:
Rzeka Nacyna wzdłuż ścieżki rowerowej przy ul. Wierzbowej w Rybniku:
• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp;
• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m;
• Rozbiórce umocnień z kiszek faszynowych pojedynczych o śr. 20 cm;
• Robotach ziemnych poprzecznych z wbudowaniem ziemi w nasyp (kat. gruntu III);
• Wyrównaniu podłoża pod kosze siatkowo-kamienne;
• Przygotowaniu podłoża pod nasyp – wykonanie stopni na skarpach wału grunt kat. III;
• Wykonaniu koszy z siatki stalowej bez wyprawy o wymiarach 5.0x1.5x0.5 m, kosze siatkowo kamienne 0,5x0,5m;
• Wykonaniu opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 15+15 cm w gruncie kat. III;
• Wykonaniu narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego lub średniego luzem z brzegu z wyładunkiem ręcznym;
• Ręcznym zasypywaniu wykopów ze skarpami w gruncie kat. I-III z przerzutem na odl. do 3m;
• Zakupie gruntu do formowania skarpy rzeki wraz z dostarczeniem do miejsca wbudowania;
• Ręcznym formowaniu nasypów z ziemi leżącej na odkładzie (kat. gruntu III-IV);
• Ręcznym plantowaniu powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III;
• Humusowaniu skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm;
Rzeka Nacyna w obrębie oczyszczalni ścieków przy ul. Obywatelskiej w m. Rydułtowy:
• Wykonaniu ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „Krata” mała o wym. 90x60x10;
• Ręcznym zasypywaniu wykopów ze skarpami w gruncie kat. I-III z przerzutem na odl. do 3 m – wyrównanie pod płyty;
• Wykonaniu podsypki ze żwiru lub pospółki o grubości 5 cm;
• Umacnianiu skarp wykopów i nasypów włókniną syntetyczną;
• Wykonaniu palisady przy średnicy kołków 10-12 cm i głębokości wbicie 1,20 m w gruncie kat. III;
• Wykonaniu ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „Krata” mała o wym. 90x60x10;
• Umocnieniu skarp i dna rowów płytami betonowymi chodnikowymi o wym. 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, płyty do odzysku 30%;
• Wykonaniu opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 15 cm w gruncie kat. III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 36573,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót: Odcinkowe udrożnienie koryta cieku Rudka Młynówka w km 0+000-3+100 i 4+250-4+980 w miejscowości Budziska, gmina Kuźnia Raciborska.
Roboty będą polegały m. in. na:
• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp;
• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2m;
• Ręcznym ścinaniu gęstych krzaków i podszycia;
• Rozbiórce zatorów z gałęzi i odpadów oraz wykrotów zalegających w korycie cieku, segregacji wydobytego materiału z oddzieleniem odpadów komunalnych (wywóz i zdeponowanie odpadów na wysypisku);
• Mechanicznym rozdrobnieniu gałęzi złożonych w stosy a pozyskanych z wycinki krzaków;
• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60%;
• Wykopach rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopach przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi w gr. kat. III;
• Wykopach rowów i kanałów po koparkach;
• Plantowaniu skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gr. kat. I-III;
• Rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 81295,63 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót: Zabudowa wyrw prawego i lewego brzegu rz. Szotkówki w km 3+020 – 3+080 w m. Gołkowice, gm. Godów
Roboty będą polegały m. in. na:
• Wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gruncie kat. III;
• Robotach ziemnych wykonywanych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku przyczepami samowyładowczymi holowanymi ciągnikami na odległość do 0,5 km;
• Ręcznym rozplantowaniu ziemi wydobytej z wykopów leżącej wzdłuż krawędzi; grunt kat. IV;
• Wykonaniu koszy z siatki stalowej bez wyprawy – kosze (małe oczka poniżej 10cm)
• Ręcznym zasypywaniu wnęk za ścianami budowli inżynierskich przy wysokości zasypania do 4 m wraz z dostarczeniem ziemi, zagęszczenie ręczne, grunt kategorii IV;
• Wykonaniu podwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu;
• Wykonaniu nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 44369,37 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na zabudowie wyrw na rz. Psinie w km 2+500-3+000 w m. Bieńkowice, gmina Krzyżanowice
Roboty będą polegały m. in. na:
• Przygotowaniu odcinka do zabudowy, usunięciu zatorów z koryta, gałęzi drzew i krzewów przesłaniających światło koryta cieku oraz uniemożliwiających pracę koparki, plantowaniu oraz zarównaniu powierzchni skarp po zabudowie wyrwy oraz zakup ziemi niezbędnej do zabudowy wyrw (koszt ziemi winien zawierać koszty transportu) – 1 szt;
• Robotach ziemnych wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0.60 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 300 m3;
• Formowaniu i zagęszczaniu nasypów o wys. 3.0-10.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV – 300 m3;
• Wykonaniu narzutu kamiennego (kamień łamany fr. 250-500) luzem z lądu z wyładunkiem mechaniczny wykonanie fundamentu podbudowy wyrw w skarpie rzeki – 200m3;
• Wykonaniu opasek palowo-kiszkowych o średnicy kiszek 2x30 cm – 100 m;
• Załatwieniu spraw związanych z uzyskaniem dostępu przez grunty osób trzecich do wskazanej lokalizacji rzeki w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 65011,23 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty na zadaniu pn.: „Zabudowa wyrw na rz Troji w km 6+000-7+100 w m. Gródczany gmina Pietrowice Wielkie i w m. Kietrz gmina Kietrz”
Roboty będą polegały m. in. na:
• Przygotowaniu odcinka do zabudowy, usunięcie zatorów z koryta, gałęzi drzew i krzewów przesłaniających światło koryta cieku oraz uniemożliwiających pracę koparki, plantowaniu oraz zarównaniu powierzchni skarp po zabudowie wyrwy oraz zakup ziemi niezbędnej do zabudowy wyrw (koszt ziemi winien zawierać koszty transportu) – 1 szt,
• Robotach ziemnych wykonywanych koparkami przedsiębiernymi 0.60 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 150 m3
• Formowaniu i zagęszczaniu nasypów o wys. 3.0-10.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV – 150 m3
• Wykonaniu narzutu kamiennego (kamień łamany fr. 250-500) luzem z lądu z wyładunkiem mechaniczny wykonanie fundamentu podbudowy wyrw w skarpie rzeki - 92m3
• Załatwieniu spraw związanych z uzyskaniem dostępu przez grunty osób trzecich do wskazanej lokalizacji rzeki w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 32440,53 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty na zadaniu pn.: „Zabudowa wyrw na rz Biała woda w km 9+250 i 11+100 w m. Ściborzyce Wielkie gmina Kietrz”
Roboty będą polegały m. in. na:
• Docince i usunięciu obłamanych konarów drzew, prześwietleniu koryta rzeki, usunięciu zatorów w korycie na całym odcinku rzeki w m. Ściborzyce Wielkie. Przygotowanie odcinka do zabudowy, plantowanie oraz zarównanie powierzchni skarp po zabudowie wyrwy oraz zakup ziemi niezbędnej do zabudowy wyrw (koszt ziemi winien zawierać koszty transportu) – 1 szt,
• Robotach ziemnych wykonywanych koparkami przedsiębiernymi 0.60 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 20 m3
• Formowaniu i zagęszczaniu nasypów o wys. 3.0-10.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV – 20 m3
• Wykonaniu narzutu kamiennego (kamień łamany fr. 250-500) luzem z lądu z wyładunkiem mechanicznym, wykonaniu fundamentu podbudowy wyrw w skarpie rzeki – 15m3
• Wykonaniu kiszki faszynowej o śr. 20 cm – 100 m
• Załatwieniu spraw związanych z uzyskaniem dostępu przez grunty osób trzecich do wskazanej lokalizacji rzeki w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 16054,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145253,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145253,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145253,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Zielińska F.H.U. K&K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491420116

7.3.3) Ulica: Dworcowa 81

7.3.4) Miejscowość: Bierawa

7.3.5) Kod pocztowy: 47-240

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145253,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124442,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144925,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124442,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Zielińska F.H.U. K&K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491420116

7.3.3) Ulica: Dworcowa 81

7.3.4) Miejscowość: Bierawa

7.3.5) Kod pocztowy: 47-240

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124442,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134436,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194054,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134436,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Zielińska F.H.U. K&K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491420116

7.3.3) Ulica: Dworcowa 81

7.3.4) Miejscowość: Bierawa

7.3.5) Kod pocztowy: 47-240

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134436,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.11.2021r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniu w części nr 4.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.11.2021r. do godz. 10:00 w części nr 5 zostały złożone dwie oferty w przedmiotowym postępowaniu, które podlegają odrzuceniu. Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.11.2021r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniu w części nr 6.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102854,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102854,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102854,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "MARIOX" Mariusz Łankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481322702

7.3.3) Ulica: Kołłątaja 3B

7.3.4) Miejscowość: Głubczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 48-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102854,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59629,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59629,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59629,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "MARIOX" Mariusz Łankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481322702

7.3.3) Ulica: Kołłątaja 3B

7.3.4) Miejscowość: Głubczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 48-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59629,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32856,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32856,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32856,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U."MARIOX" Mariusz Łankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481322702

7.3.3) Ulica: Kołłątaja 3B

7.3.4) Miejscowość: Głubczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 48-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32856,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.