Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235606/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty remontowe i utrzymaniowe cieków oraz urządzeń wodnych będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty remontowe i utrzymaniowe cieków oraz urządzeń wodnych będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-273860ef-2ff2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Roboty budowlane związane z utrzymaniem oraz inwestycyjne prowadzone na terenie ZZ Gliwice, RZGW Gliwice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235606/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.94.2021.EWK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 640490,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określenie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót : Odcinkowy remont koryta cieku Dzielniczka w km 0+000-10+115 w m. Cisek , Roszowicki Las ,Łany gmina Cisek.
Zakres prac objętych zamówieniem
Wykoszenie porostów ze skarp cieku obustronnie
Wycinka zakrzaczeń bez karczowania na całym odcinku objętym robotami.
Odtworzenie przekroju poprzecznego koryta poprzez wykop wraz z formowaniem skarp
Rozplantowanie wydobytego urobku
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 121575,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określenie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót : Remont koryta cieku Cisek w km 12+760-17+375 w m. Polska Cerekiew , Ciężkowice, Dzielawy.
Zakres prac objętych zamówieniem
Wykoszenie porostów ze skarp cieku obustronnie
Wycinka zakrzaczeń bez karczowania na całym odcinku objętym robotami.
Odtworzenie przekroju poprzecznego koryta poprzez wykop mechaniczny wraz z formowaniem skarp
Ręczny dokop po koparkach
Rozplantowanie wydobytego urobku
Uprawa płużna po rozplantowaniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 121777,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót utrzymaniowych Kanału Kłodnickiego w km 0+000 do 3+300, m. Kędzierzyn-Koźle
Roboty będą polegały m. in. na:
• Wykoszeniu porostów ze skarp kanału obustronnie;
• Ręcznym ścinanie średniej gęstości krzaków i podszycia;
• Oczyszczeniu terenu z pozostałości po wykoszeniu z wywiezieniem na odległość do 10 km i przekazanie na wysypisko śmieci;
• Rozbiórce bruków z kamienia naturalnego o grubości 20+20 cm przy wypełnieniu spoin żwirem;
• Wykopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi na odkład w gruncie kat. III;
• Rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 121392,72 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określenie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na likwidacji wyrw brzegowych powstałych na skarpach rzeki Nacyny w obrębie oczyszczalni ścieków przy ul. Obywatelskiej w m. Rydułtowy oraz wzdłuż ścieżki rowerowej przy ul. Wierzbowej w Rybniku.
Roboty będą polegały m. in. na:
Rzeka Nacyna wzdłuż ścieżki rowerowej przy ul. Wierzbowej w Rybniku:
• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp;
• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m;
• Rozbiórce umocnień z kiszek faszynowych pojedynczych o śr. 20 cm;
• Robotach ziemnych poprzecznych z wbudowaniem ziemi w nasyp (kat. gruntu III);
• Wyrównaniu podłoża pod kosze siatkowo-kamienne;
• Przygotowaniu podłoża pod nasyp – wykonanie stopni na skarpach wału grunt kat. III;
• Wykonaniu koszy z siatki stalowej bez wyprawy o wymiarach 5.0x1.5x0.5 m, kosze siatkowo kamienne 0,5x0,5m;
• Wykonaniu opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 15+15 cm w gruncie kat. III;
• Wykonaniu narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego lub średniego luzem z brzegu z wyładunkiem ręcznym;
• Ręcznym zasypywaniu wykopów ze skarpami w gruncie kat. I-III z przerzutem na odl. do 3m;
• Zakupie gruntu do formowania skarpy rzeki wraz z dostarczeniem do miejsca wbudowania;
• Ręcznym formowaniu nasypów z ziemi leżącej na odkładzie (kat. gruntu III-IV);
• Ręcznym plantowaniu powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III;
• Humusowaniu skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm;
Rzeka Nacyna w obrębie oczyszczalni ścieków przy ul. Obywatelskiej w m. Rydułtowy:
• Wykonaniu ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „Krata” mała o wym. 90x60x10;
• Ręcznym zasypywaniu wykopów ze skarpami w gruncie kat. I-III z przerzutem na odl. do 3 m – wyrównanie pod płyty;
• Wykonaniu podsypki ze żwiru lub pospółki o grubości 5 cm;
• Umacnianiu skarp wykopów i nasypów włókniną syntetyczną;
• Wykonaniu palisady przy średnicy kołków 10-12 cm i głębokości wbicie 1,20 m w gruncie kat. III;
• Wykonaniu ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „Krata” mała o wym. 90x60x10;
• Umocnieniu skarp i dna rowów płytami betonowymi chodnikowymi o wym. 50x50x7 cm na podsypce piaskowej, płyty do odzysku 30%;
• Wykonaniu opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 15 cm w gruncie kat. III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 36573,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określenie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót: Odcinkowe udrożnienie koryta cieku Rudka Młynówka w km 0+000-3+100 i 4+250-4+980 w miejscowości Budziska, gmina Kuźnia Raciborska.
Roboty będą polegały m. in. na:
• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp;
• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2m;
• Ręcznym ścinaniu gęstych krzaków i podszycia;
• Rozbiórce zatorów z gałęzi i odpadów oraz wykrotów zalegających w korycie cieku, segregacji wydobytego materiału z oddzieleniem odpadów komunalnych (wywóz i zdeponowanie odpadów na wysypisku);
• Mechanicznym rozdrobnieniu gałęzi złożonych w stosy a pozyskanych z wycinki krzaków;
• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60%;
• Wykopach rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopach przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi w gr. kat. III;
• Wykopach rowów i kanałów po koparkach;
• Plantowaniu skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gr. kat. I-III;
• Rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 81295,63 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określenie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót: Zabudowa wyrw prawego i lewego brzegu rz. Szotkówki w km 3+020 – 3+080 w m. Gołkowice, gm. Godów
Roboty będą polegały m. in. na:
• Wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gruncie kat. III;
• Robotach ziemnych wykonywanych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku przyczepami samowyładowczymi holowanymi ciągnikami na odległość do 0,5 km;
• Ręcznym rozplantowaniu ziemi wydobytej z wykopów leżącej wzdłuż krawędzi; grunt kat. IV;
• Wykonaniu koszy z siatki stalowej bez wyprawy – kosze (małe oczka poniżej 10cm)
• Ręcznym zasypywaniu wnęk za ścianami budowli inżynierskich przy wysokości zasypania do 4 m wraz z dostarczeniem ziemi, zagęszczenie ręczne, grunt kategorii IV;
• Wykonaniu podwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu;
• Wykonaniu nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 44369,37 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określenie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na zabudowie wyrw na rz. Psinie w km 2+500-3+000 w m. Bieńkowice, gmina Krzyżanowice
Roboty będą polegały m. in. na:
• Przygotowaniu odcinka do zabudowy, usunięciu zatorów z koryta, gałęzi drzew i krzewów przesłaniających światło koryta cieku oraz uniemożliwiających pracę koparki, plantowaniu oraz zarównaniu powierzchni skarp po zabudowie wyrwy oraz zakup ziemi niezbędnej do zabudowy wyrw (koszt ziemi winien zawierać koszty transportu) – 1 szt;
• Robotach ziemnych wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0.60 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 300 m3;
• Formowaniu i zagęszczaniu nasypów o wys. 3.0-10.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV – 300 m3;
• Wykonaniu narzutu kamiennego (kamień łamany fr. 250-500) luzem z lądu z wyładunkiem mechaniczny wykonanie fundamentu podbudowy wyrw w skarpie rzeki – 200m3;
• Wykonaniu opasek palowo-kiszkowych o średnicy kiszek 2x30 cm – 100 m;
• Załatwieniu spraw związanych z uzyskaniem dostępu przez grunty osób trzecich do wskazanej lokalizacji rzeki w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 65011,23 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty na zadaniu pn.: „Zabudowa wyrw na rz Troji w km 6+000-7+100 w m. Gródczany gmina Pietrowice Wielkie i w m. Kietrz gmina Kietrz”Roboty będą polegały m. in. na:
• Przygotowaniu odcinka do zabudowy, usunięcie zatorów z koryta, gałęzi drzew i krzewów przesłaniających światło koryta cieku oraz uniemożliwiających pracę koparki, plantowaniu oraz zarównaniu powierzchni skarp po zabudowie wyrwy oraz zakup ziemi niezbędnej do zabudowy wyrw (koszt ziemi winien zawierać koszty transportu) – 1 szt,
• Robotach ziemnych wykonywanych koparkami przedsiębiernymi 0.60 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 150 m3
• Formowaniu i zagęszczaniu nasypów o wys. 3.0-10.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV – 150 m3
• Wykonaniu narzutu kamiennego (kamień łamany fr. 250-500) luzem z lądu z wyładunkiem mechaniczny wykonanie fundamentu podbudowy wyrw w skarpie rzeki - 92m3
• Załatwieniu spraw związanych z uzyskaniem dostępu przez grunty osób trzecich do wskazanej lokalizacji rzeki w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 32440,53 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty na zadaniu pn.: „Zabudowa wyrw na rz Biała woda w km 9+250 i 11+100 w m. Ściborzyce Wielkie gmina Kietrz”Roboty będą polegały m. in. na:
• Docince i usunięciu obłamanych konarów drzew, prześwietleniu koryta rzeki, usunięciu zatorów w korycie na całym odcinku rzeki w m. Ściborzyce Wielkie. Przygotowanie odcinka do zabudowy, plantowanie oraz zarównanie powierzchni skarp po zabudowie wyrwy oraz zakup ziemi niezbędnej do zabudowy wyrw (koszt ziemi winien zawierać koszty transportu) – 1 szt,
• Robotach ziemnych wykonywanych koparkami przedsiębiernymi 0.60 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – 20 m3
• Formowaniu i zagęszczaniu nasypów o wys. 3.0-10.0 m spycharkami w gruncie kat. III-IV – 20 m3
• Wykonaniu narzutu kamiennego (kamień łamany fr. 250-500) luzem z lądu z wyładunkiem mechanicznym, wykonaniu fundamentu podbudowy wyrw w skarpie rzeki – 15m3
• Wykonaniu kiszki faszynowej o śr. 20 cm – 100 m
• Załatwieniu spraw związanych z uzyskaniem dostępu przez grunty osób trzecich do wskazanej lokalizacji rzeki w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 16054,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145253,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145253,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145253,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Zielińska F.H.U. K&K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491420116
7.3.3) Ulica: Dworcowa 81
7.3.4) Miejscowość: Bierawa
7.3.5) Kod pocztowy: 47-240
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145253,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124442,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144925,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124442,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Zielińska F.H.U. K&K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491420116
7.3.3) Ulica: Dworcowa 81
7.3.4) Miejscowość: Bierawa
7.3.5) Kod pocztowy: 47-240
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124442,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134436,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194054,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134436,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Teresa Zielińska F.H.U. K&K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491420116
7.3.3) Ulica: Dworcowa 81
7.3.4) Miejscowość: Bierawa
7.3.5) Kod pocztowy: 47-240
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134436,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.11.2021r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniu w części nr 4.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.11.2021r. do godz. 10:00 w części nr 5 zostały złożone dwie oferty w przedmiotowym postępowaniu, które podlegają odrzuceniu. Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.11.2021r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniu w części nr 6.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102854,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102854,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102854,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "MARIOX" Mariusz Łankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481322702
7.3.3) Ulica: Kołłątaja 3B
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102854,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59629,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59629,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59629,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "MARIOX" Mariusz Łankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481322702
7.3.3) Ulica: Kołłątaja 3B
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59629,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32856,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32856,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32856,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U."MARIOX" Mariusz Łankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481322702
7.3.3) Ulica: Kołłątaja 3B
7.3.4) Miejscowość: Głubczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 48-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32856,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Remont pomieszczenia łaźni w pawilonie A w Areszcie Śledczym w Poznaniu
- Rozbudowa i przebudowa budynku Oddziału Psychiatrycznego o Punkt Zgłoszeniowo-Konsultacyjny z Poradnią Zdrowia Psychicznego i pomieszczeniami dla zespołów leczenia środowiskowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.