Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00522221/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych i prac remontowych w budynkach placówek Gdańskich Domów dla Dzieci – części nr 1-3 zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych i prac remontowych w budynkach placówek Gdańskich Domów dla Dzieci – części nr 1-3 zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e943c7c-8df2-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010422/134/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.80 Wykonanie robót budowlanych i prac remontowych w budynkach placówek Gdańskich Domów dla Dzieci
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522221
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 151/BZP-U.510.142.2023/KB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 230144,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia - Konserwacja elementów drewnianych oraz parkietu w wybranych pomieszczeniach w budynku Domu Na Polanie, przy ul. Wiosłowej 25 w Gdańsku:a) likwidacja zwilgoceń oraz prace naprawcze (uzupełnienie tynków, szlifowanie, uzupełnienie powłoki malarskiej) ścian i sufitów w pomieszczeniach kotłowni,
b) odnowienie posadzki (m.in. cyklinowanie i lakierowanie) w pomieszczeniach mieszkalnych dzieci,
c) naprawa balustrad zewnętrznych balkonów oraz pochylni dla ON,
d) naprawa i konserwacja elementów drewnianych elewacji zewnętrznej budynku (uzupełnienie ubytków, szlifowanie, impregnacja),
e) wykonanie wyłazu rewizyjnego nad poddaszem użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 86569,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia - Konserwacja elementów drewnianych oraz likwidacja zacieków w wybranych pomieszczeniach w budynku Domu Przy Lesie, przy ul. Wiosłowej 23 w Gdańsku:a) branża budowlana:
- likwidacja zwilgoceń oraz prace naprawcze (uzupełnienie tynków, szlifowanie, uzupełnienie powłoki malarskiej) ścian i sufitów w pomieszczeniach kotłowni,
- likwidacja zwilgoceń oraz prace naprawcze (uzupełnienie tynków, szlifowanie, uzupełnienie powłoki malarskiej) ścian i sufitów w części komunikacji ogólnej budynku,
- likwidacja zwilgoceń oraz prace naprawcze (uzupełnienie tynków, szlifowanie, uzupełnienie powłoki malarskiej) ścian i sufitów w pomieszczeniu węzła sanitarnego dla dziewcząt,
- usunięcie pęknięć, zasklepianie rys, szpachlowanie, przygotowanie podłoża pod malowanie, malowanie pomieszczeń węzła sanitarnego dla dzieci młodszych, węzła sanitarnego dla chłopców, pralni,
- naprawa i konserwacja elementów drewnianych elewacji zewnętrznej budynku (uzupełnienie ubytków, szlifowanie, impregnacja);
b) branża elektryczna:
- wymiana i montaż wentylatora, wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji w pomieszczeniu węzła sanitarnego dla dziewcząt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 53755,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 zamówienia - Remont Domu Zielony Zakątek przy ul. Modra 69B:a) elewacja, sufit podwieszany, wewnętrzna konstrukcja dachu:
• Roboty rozbiórkowe:
- płytek klinkierowych i tynków zewnętrznych na elewacji budynku gospodarczego,
- słupów z kostki granitowej zadaszenia przy budynku gospodarczym,
- sufitu podwieszanego wewnątrz budynku gospodarczego,
- rozbiórka ścian,
- spróchniałych belek stropowych konstrukcji dachu,
- spróchniałych desek poszycia dachowego,
• Roboty naprawcze:
- elewacji w tym uzupełnienie tynków zwykłych kat. II, gruntowanie, malowanie farbą elewacyjną,
- montaż drewnianych belek dachowych,
- wymiana desek dachowych pod blachodachówką,
- murowanie słupków z bloczków betonowych zbrojonych grubości 24 cm,
• Roboty malarskie wewnętrzne ścian, w tym:
- dwukrotne odgrzybianie drewnianej więźby dachowej,
- przygotowanie podłoży pod malowanie, gruntowanie podłoży ścian, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi,
- zabezpieczenie podłóg folią i płytą pilśniową miękką;
b) Stolarka okienna:
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
- wykucie z muru podokienników, stalowych zewnętrznych,
- wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko,
- montaż okien rozwiernych dwuskrzydłowych z pcv, kolor biały, szyba antywłamaniowa, U=0,9 W/m2xK, nawietrzaki okienne, nowe podokienniki lastrykowe, nowe parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej powlekanej;
c) Stolarka drzwiowa:
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
- montaż drzwi aluminiowych zewnętrznych, antywłamaniowych kl. P4, jednoskrzydłowych, EI30,
- montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych garażowych, zewnętrznych antywłamaniowych kl. P4, EI30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 148215,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86569,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86569,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DACH Łukasz Gessler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882045118
7.3.3) Ulica: Brzozowa 30
7.3.4) Miejscowość: Gościcino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-241
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86569,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53755,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104690,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53755,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DACH Łukasz Gessler
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882045118
7.3.3) Ulica: Brzozowa 30
7.3.4) Miejscowość: Gościcino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-241
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53755,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148215,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150566,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148215,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUPH DETAL-PLAN Sławomir Pietroń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841010005
7.3.3) Ulica: Mściwoja II 27/1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-384
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWA "DETAL-PLAN" SŁAWOMIR PIETROŃ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWA "DETAL-PLAN" SŁAWOMIR PIETROŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148215,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.