Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071706/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101064 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Modernizacja hali sportowej Zawiszów-wymiana oświetlenia na energooszczędne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000652702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Śląska 35
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748521262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osir.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/transakcja/4661171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Modernizacja hali sportowej Zawiszów-wymiana oświetlenia na energooszczędne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bbdc93d-c373-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071706/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239170,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „ Modernizacja hali sportowej Zawiszów w Świdnicy przy ul. Galla Anonima 1”-wymiana oświetlenia na energooszczędne Przedmiotem zamówienia obejmuje wymianę oświetlenia ogólnego oraz częściowo awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w Hali sportowej Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - Zawiszów mieszczącej się przy ul. Galla Anonima 1a w Świdnicy.
Przyjęte w projekcie wymagane wartości parametrów oświetleniowych:
• Klasa .I .. Em=750lx
• Równomierność ..... Emin/Em=0,7
• Wskaźnik oddawania barw .... Ra=60
1.2.2 Zakres przedmiotu zamówienia
Zakres zadania objęty niniejszym przetargiem obejmuje etap I o następującym zakresie:
- Zdemontowanie istniejących opraw oświetlenia ogólnego hali wraz z konstrukcjami wsporczymi,
- Zamontowanie nowoprojektowanych opraw oświetlenia ogólnego hali wraz z konstrukcjami wsporczymi,
- Wykonanie tras kablowych i linii kablowych zasilania nowoprojektowanych opraw oraz innego okablowania towarzyszącego np. sterowania,
- Dostosowanie istniejącej rozdzielnicy głównej RG dla nowych obwodów oświetleniowych,
- Zamontowanie nowoprojektowanych opraw awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w hali i na drogach ewakuacyjnych (w nowo wskazanych lokalizacjach) – 2szt. oprawy zewnętrzne, 2 szt. oprawy wewnętrzne przy drzwiach prowadzących bezpośrednio na boiska zewnętrzne (wymiana pozostałych opraw awaryjnych w hali i korytarzach nie należy do zakresu niniejszego zamówienia),
- Zamontowanie tablicy sterowania oświetleniem ogólnym,
- Uruchomienie sterowania oświetleniem ogólnym zgodnie z matrycą sterowań,
- Uruchomienie systemu monitoringu opraw awaryjnych dla nowo zainstalowanych opraw,
- Montaż elementów sufitu podwieszanego – uzupełnienie brakujących modułów,
- wywóz i utylizacja materiałów z demontażu w tym oprawy instalacje inne aparaty elektryczne.
- pomiary instalacji elektrycznych
- pomiary natężenia oświetlenia wnętrza hali
- pomiary zamontowanych opraw awaryjnych
Szczegółowy zakres prac został zakreślony w dokumentacji projektowej: Projekt Budowlano-Wykonawczy, Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar Robót - sporządzonej przez ELKAS Edward Kaspura, 58-100 Świdnica ul.Sikorskiego 6/2.
Przedmiar robót przedstawiony przez Zamawiającego w załączeniu do SWZ pełni rolę pomocniczą.
1.2.3 Organizacja i sposób prowadzenia robót: prace mogą być wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00-22.00.; wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania na własny koszt materiałów z demontaży z terenu obiektu hali. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu odpowiednie dokumenty potwierdzające utylizację materiałów z rozbiórek. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia odpowiednie rusztowania umożliwiające wykonywanie prac. Wykonawca zabezpieczy wykładzinę sportową typu „GELFLOR” w hali sportowej oraz pozostałe wykładziny i posadzki przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie prowadzonych prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158547,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237021,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158547,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VOLT Krzysztof Zarzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 884 255 53 00
7.3.3) Ulica: ul. Wałowa 4/10
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158547,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- II Etap prac konserwatorskich w budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu Pl. Magistracki 7 tj. elewacji głównej wraz z wykonaniem kartusza herbowego, szczytu elewacji głównej oraz elewacji bocznej
- Wykonywanie usług przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zwłok z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kłodzkiej
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. M. Kopernika 3, Pl. Ludowy 6, ul. F. Chopina 23-25" POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Świdnicy."
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznaniu na terenie osiedla Krzyżowniki-Smochowice
- Odnowienie 5 pustostanów w budynkach administr.przez ZGN Praga-Południe m. st. W-wy na terenie AN-6: ul. Modrzewiowa 7 m 10, Jarocińska 13 m 5, Zagójska 6/8 m 96, Czapelska 30 m 8, Rozłucka 16 m 35.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.