Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00507705/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2023 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WĄGROWCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004611918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Janowiecka
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@wagrowiec.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopswagrowiec.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63c5c7bb-8092-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2023 ROKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63c5c7bb-8092-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00468874/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2023 ROKU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507705
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 275095 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług opiekuńczych jako zadanie własne gminy obejmujące pomoc w
zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę
możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
2. Miejscem świadczenia usług opiekuńczych jest miejsce zamieszkania osoby objętej świadczeniem tzn. adres domowy,
pod którym osoba objęta świadczeniem przebywa, na terenie gminy Wągrowiec
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMILIA KŁOSOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7841970663
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Opiekuńcze Emilia Kłosowska
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Opiekuńcze Emilia Kłosowska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-17 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Rozbudowa ulicy Reja w Wągrowcu
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych
- Przebudowa ulicy Grunwaldzkiej w Wągrowcu
- Zakup i dostawa leków
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 40 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.04.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne w związku z realizacją projektu DLA DOBRA RODZINY w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków E F S P.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz świadczeniobiorców Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Prabutach
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od maja do końca czerwca 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.