Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00092794/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-24
- 2021/BZP 00101283/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-01
- 2021/BZP 00101140/02 - Wynik z dnia 2021-07-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101140 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja urządzeń dźwigowych oraz prowadzenie pogotowia dźwigowego
w budynkach w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybacka 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 00 778; 91 48 00 779
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja urządzeń dźwigowych oraz prowadzenie pogotowia dźwigowegow budynkach w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a5aff54-d406-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091569/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z przepisem art. 305 pkt 2) ustawy Pzp, zamawiający może zastosować tryb z wolnej ręki, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Prowadzone wcześniej przez Pomorski Uniwersytet Medyczny postępowanie w trybie podstawowym w wariancie 2 pod nazwą: „Konserwacja urządzeń dźwigowych oraz prowadzenie pogotowia dźwigowego w budynkach PUM”, o sygn. 240/16/TP2/2021, w zakresie części 3 i 4 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż nie została złożona żadna oferta.
W postępowaniu w trybie zamówienia z wolnej ręki, pierwotne warunki zamówienia nie zostaną w istotny sposób zmienione w stosunku do określonych w trybie podstawowym.
W związku z wypełnieniem ustawowych przesłanek, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4a4e2a00-b954-11eb-911f-9ad5f74c2a25
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-240/21/WR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 160460,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132580,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi konserwacji urządzeń dźwigowych oraz prowadzenie pogotowia dźwigowego w budynkach w budynkach w Szczecinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50740000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171008,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171008,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171008,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elmech Marek Czarnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810519940
7.3.3) Ulica: ul. Niebiańska 20
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-493
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W pkt. 6.2, 6.3 i 6.4 (171.008,28 pln) - podano łączną cenę za części 3 i część 4, która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie usług konserwacyjnych ustalone w trakcie negocjacji. W części 3 ustalono wynagrodzenie w wysokości 104.986,80 zł brutto, a w części 4 - 66.021,48 zł brutto.
Natomiast w pkt. 8.2 (184.080,00 pln) - podano maksymalną szacunkową wartość dwóch umów, tj. umowy za części 3 i umowy za część 4, która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe za usługi konserwacyjne, remontowe lub adaptacyjne. I wynosi w części 3 - 108 050,00 zł brutto, a w części 4 - 76 030,00 zł brutto.
Informacje podane w sekcji VI – 6.1, 6.5, 6.6, sekcji VII i sekcji VIII pkt. 8.1, 8.3, 8.4 odnoszą się do dwóch umów (są takie same). Umowy zostały zwarte w dniu 29.06.2021 r., z tym samym wykonawcą i na ten sam okres.
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia pn. "Kodeks postępowania administracyjnego (KPA)
- Zakup i sukcesywna dostawa akumulatorów na podstawie zamówień do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG
- "Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych na terenie województwa zachodniopomorskiego w 2025 r." z podziałem na 7 części
- Komp. konc pop komf odwodn w zlewni Osówki w Szcz. Wykonanie PFU dla konc techniczno-kosztowej zagosp wód opad i roztop w Szcz dla Jednostek Odwod 03 Centrum-Północ, 06 Potoki Wzgórza, 07 Warszewiec
- Dostawa oleju napędowego do OT Nowe Linie
- Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami wraz z windą do transportu osób na wózkach inwalidzkich
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej 9 szt. dźwigów szpitalnych oraz naprawy dźwigów.
- Świadczenie usługi konserwacji dźwigów osobowych i towarowego, platform i podnośników dla niepełnosprawnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Wykonanie usługi konserwacji i usuwania awarii dźwigów osobowych przy ul. Świętokrzyskiej 14, Al. Jerozolimskie 32, Złotej 68, Nowy Świat 15/17, DS "Rogaś", "Sarna" Osiedle Akademickie w W-wie.
- dostawa wraz z wymianą pasów nośnych w 5 dźwigach osobowych w budynkach: przy ul. Sławka 38, 38a w Katowicach, ul. Bohaterów Monte Cassino 2-2i w Katowicach
- Usługa serwisowania, konserwacji i przeglądów konserwacyjnych oraz Prowadzenia całodobowego nadzoru technicznego wraz z Pogotowiem technicznym, dla Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) we Wrocławiu
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.