Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059563/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania szczepień ochronnych dla żołnierzy 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu (zamówienie z podziałem na dwie części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-155-659
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania szczepień ochronnych dla żołnierzy 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu (zamówienie z podziałem na dwie części).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06626175-8f27-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059563/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS/21/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 332000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych obejmujących wykonanie szczepień ochronnych dla żołnierzy jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w mieście Rzeszów:2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
• badanie kwalifikacyjne lekarza w celu wykluczenia przeciwwskazań do wykonania szczepienia ochronnego;
• wykonanie szczepienia ochronnego szczepionką dostarczoną przez Zamawiającego;
• dokumentowanie wykonanych szczepień ochronnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 lutego 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 198) w sprawie programu szczepień ochronnych dla żołnierzy zawodowych oraz sposobu rejestracji przeprowadzanych szczepień ochronnych oraz raportowanie wyświadczonych usług medycznych przesyłając wypełnione dokumenty w formie elektronicznej do CRE SZ RP poprzez wcześniejsze pobranie aplikacji, która została udostępniona do pobrania na stronie internetowej CRE SZ RP w folderze „ Pliki do Pobrania „(www. cresz.wp.mil.pl) bądź przesyłania w formie papierowej zał. nr 7 do SWZ – formularz szczepień w terminie do 7 dni do Centrum Reagowania Epidemiologicznego SZ RP, ul. płk K. Leskiego 7, 01-485 Warszawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
4.5.5.) Wartość części: 215000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych obejmujących wykonanie szczepień ochronnych dla żołnierzy jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 34 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w mieście Przemyśl:2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
• badanie kwalifikacyjne lekarza w celu wykluczenia przeciwwskazań do wykonania szczepienia ochronnego;
• wykonanie szczepienia ochronnego szczepionką dostarczoną przez Zamawiającego;
• dokumentowanie wykonanych szczepień ochronnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 lutego 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 198) w sprawie programu szczepień ochronnych dla żołnierzy zawodowych oraz sposobu rejestracji przeprowadzanych szczepień ochronnych oraz raportowanie wyświadczonych usług medycznych przesyłając wypełnione dokumenty w formie elektronicznej do CRE SZ RP poprzez wcześniejsze pobranie aplikacji, która została udostępniona do pobrania na stronie internetowej CRE SZ RP w folderze „ Pliki do Pobrania „(www. cresz.wp.mil.pl) bądź przesyłania w formie papierowej zał. nr 7 do SWZ – formularz szczepień w terminie do 7 dni do Centrum Reagowania Epidemiologicznego SZ RP, ul. płk K. Leskiego 7, 01-485 Warszawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
4.5.5.) Wartość części: 117000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SPZOZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690580299
7.3.3) Ulica: Langiewicza 4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-922
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatny Gabinet Lekarski lek. med. Jerzy Tomaka Centrum Medyczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 650111680
7.3.3) Ulica: Mnisza 12
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Prywatny Gabinet Lekarski lek. med. Jerzy Tomaka , Centrum Medyczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamówienie podstawowe: 107 500 zł brutto
Zamówienie w ramach prawa opcji: 107 500 zł brutto zł brutto
Maksymalna wartość w zakresie zamówienia podstawowego i prawa opcji: 215 000,00 zł brutto
W zakresie zadanie nr 2:
Zamówienie podstawowe: 58 500 zł brutto
Zamówienie w ramach prawa opcji: 58 500 zł brutto zł brutto
Maksymalna wartość w zakresie zamówienia podstawowego i prawa opcji: 117 000,00 zł brutto
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa 1 szt. używanego samochodu specjalnego ze skrzynią ładunkową z przeznaczeniem do zamontowania czołownicy pługa i posypywarki.
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania, koszenia oraz odśnieżania na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz wędliny do stołówki SP nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa wyposażenia pracowni fizyczno-chemicznej do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przedmiotów przyrodniczych: chemii i fizyki w ramach realizacji projektu
- Świadczenie usług ochrony mienia obiektów Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie.
- Dostawa pompy do wody zanieczyszczonej dużej wydajności
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa udostępniania sali sekcyjnej wraz z wyposażeniem i obsługą technika sekcyjnego oraz miejsc do przechowywania zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Toruniu i prokuratur rejonowych
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Ostrowiec Świętokrzyski
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- Zatrudnienie do Banku Krwi diagnosty laboratoryjnego - 2 osoby oraz zatrudnienie technika RTG do Pracowni Mammografii .
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.