Ogłoszenie z dnia 2023-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00043334/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kamienia łamanego oraz betonowego gruzu kruszonego dla Gminy Przywidz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYWIDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 7
1.5.2.) Miejscowość: Przywidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-047
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.gminaprzywidz@kdzp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przywidz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7162741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa kamienia łamanego oraz betonowego gruzu kruszonego dla Gminy Przywidz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85437782-9737-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033545/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa kamienia łamanego oraz betonowego gruzu kruszonego dla Gminy Przywidz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043334
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa materiałów takich jak:1) część 1 - kamień łamany frakcji 0 – 31,5 mm w ilości 1840 ton
2) część 2 - betonowy gruz kruszony frakcji 31,5 – 63 mm w ilości 1000 ton
2. Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia może, ale nie musi skorzystać z prawa opcji, w następującym zakresie:
1) część 1 - kamień łamany frakcji 0 – 31,5 mm w ilości do 552 ton
2) część 2 - betonowy gruz kruszony frakcji 31,5 – 63 mm w ilości do 300 ton
3. Realizacja dostaw w ramach prawa opcji nastąpi na wniosek Zamawiającego po przekroczeniu szacunkowej ilości zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4. Obowiązki Wykonawcy:
1) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do każdorazowego ważenia dostarczanego materiału na wadze w miejscowości 83-047 Piekło Dolne, ul. Ekologiczna 1 – nowa oczyszczalnia ścieków.
2) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do dostarczania i rozładunku zamawianych partii kamienia łamanego lub betonowego gruzu kruszonego na własny koszt w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Przywidz, w terminie do 2 dni od dnia otrzymania zamówienia.
3) Kruszywo musi spełniać wymagania przedstawione w normie:
a) PN-B-11112 Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych – lub równoważnej;
b) PN-EN-13242 Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym – lub równoważnej;
c) PN-EN-13043 : 2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i nawierzchni, stosowanych
w drogownictwie i innych obiektach budowlanych – lub równoważnej.
5. Przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do remontu dróg i winien spełniać wymagania wskazane w opisie zamówienia, być wolny od zanieczyszczeń takich jak: glina, ziemia, piasek, folia, cegła, ceramika budowlana, styropian, papa, stal itp.
6. W przypadku, gdy dostarczony towar ( w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ Zamawiający odmówi przyjęcia towaru a Wykonawca zobowiązany będzie do jego usunięcia i dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia, niezwłocznie w terminie trwania umowy i na swój koszt.
7. Nie stosowanie się do warunków określonych w SWZ przez Wykonawcę, Zamawiający może rozwiązać umowę.
8. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w oparciu o mailowe zapotrzebowanie Zamawiającego.
9. Zakres terytorialny przedmiotowego zamówienia obejmuje obszar gminy Przywidz.
10. Przy określeniu wymogów w zakresie norm, zamawiający wskazuje to jako wymóg spełnienia tych norm lub równoważnych – w zakresie każdych zapisów w którym określono takie normy
4.5.3.) Główny kod CPV: 14920000-6 - Odzyskane surowce wtórne niemetalowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 112203,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamawiający w trakcie realizacji niniejszego zamówienia może, ale nie musi skorzystać z prawa opcji, w następującym zakresie:1) część 1 - kamień łamany frakcji 0 – 31,5 mm w ilości do 552 ton
2) część 2 - betonowy gruz kruszony frakcji 31,5 – 63 mm w ilości do 300 ton
3. Realizacja dostaw w ramach prawa opcji nastąpi na wniosek Zamawiającego po przekroczeniu szacunkowej ilości zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14920000-6 - Odzyskane surowce wtórne niemetalowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany
14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 44720 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123887,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215004 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123887,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO Sp. z o. o. Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363585195
7.3.4) Miejscowość: Stężyca
7.3.5) Kod pocztowy: 83-332
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123887,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Ziemne, Melioracyjne i Ogólnobudowlane Henryk Czarnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190596614
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-425
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE HENRYK CZARNOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE HENRYK CZARNOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI PRZYWIDZ
więcej: przetargi PRZYWIDZ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.