Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538641/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2023/BZP 00562079/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d5c1f92-94f6-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007969/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.49 Rozbiórki budynków w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538641
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.197.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: ul. Reja 13, ul. Dubois 33, ul. Finansowa 52, Lotnicza 6a, ul. Pogonowskiego 19, ul. Żeromskiego 93Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla:
• budynku gospodarczego (wybudowanego przy południowej granicy działki) znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Reja 13 (działka nr 176/22, obręb B-50, księga wieczysta LD1M/00118512/6), zgodnie z Zarządzeniem nr 1684/2023 z dnia 24.07.2023 r.
• budynku użytkowego (prawej oficyny) o konstrukcji murowanej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, nieużytkowanego, o numerze inwentarzowym 72-03004/P
znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Stanisława Dubois 33 (działka nr 263, obręb G-23, księga wieczysta LD1M/00255219/4), zgodnie z Zarządzeniem nr 1850/VIII/19 z dnia 13.08.2019 r. Prezydenta Miasta Łodzi.
• budynku gospodarczego (drugiej prawej oficyny) o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, nieużytkowanego, bez numeru inwentarzowego
znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Finansowej 52 (działka nr 158/1, obręb G-41, księga wieczysta LD1M/00027823/4), zgodnie z Zarządzeniem nr 9202/VII/18 z dnia 24.08.2018 r. Prezydenta Miasta Łodzi.
• budynku gospodarczego (bez numeru geodezyjnego) znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Lotniczej 6a (działka nr 18, obręb G-22, księga wieczysta LD1M/00086254/5), zgodnie z Zarządzeniem nr 1646/2023 z dnia 17.07.2023 r. Prezydenta Miasta Łodzi.
• budynku użytkowego - garażu o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, nieużytkowanego, o numerze inwentarzowym AZK73514/I/RON5
znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Lipowej 3 (działka nr 235, obręb P-9, księga wieczysta LD1M/00089398/7), zgodnie z Zarządzeniem nr 350/2023 z dnia 20.02.2023 r. Prezydenta Miasta Łodzi oraz pismem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi zn WUOZ-ZN.5181.103.2022.TK z dnia 03.11.2022 r.
• budynku gospodarczego (prawej oficyny) o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, nieużytkowanego, bez numeru inwentarzowego
znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Pogonowskiego 19 (działka nr 278/1, obręb P-9, księga wieczysta LD1M/00002629/3), zgodnie z Zarządzeniem nr 862/2023 z dnia 17.04.2023 r. Prezydenta Miasta Łodzi oraz pismem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi zn WUOZ-ZN.5181.48.2022.TK z dnia 25.05.2022 r.
• budynku gospodarczego, wybudowanego wzdłuż północnej granicy działki znajdującego się na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Żeromskiego 93 (działka nr 87/2, obręb P-20, księga wieczysta LD1M/00092957/8), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 746/2023 z dnia 04.04.2023 r. oraz pismem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi zn. WUOZ-ZN.5181.182.2022.TK z dnia 17.04.2023 r.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 264169,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Organizacji „Wolność i Niezawisłość” 7a (działka nr 235/1, obręb B-47) zgodnie z:• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 578/2023 z dnia 15.03.2023 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-II.1564.2023 z dnia 29.08.2023 r.,
• projektem rozbiórki opracowanym przez projektanta mgr inż. Tomasza Krauze (nr upr. bud. ŁOD/2900/PBKb/17),budynków:
- mieszkalnego frontowego (o nr inwentarzowym 7101987/163),
- mieszkalnego lewej oficyny (o nr inwentarzowym 7101538/163).
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 671893,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: ul. Młynarska 59Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce budynków zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Młynarskiej 59 (działka nr 94, obręb B-47), zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 1163/2023 z dnia 23.05.2023 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-II.1860.2023 z dnia 13.10.2023 r.,
• projektem rozbiórki opracowanym przez projektanta mgr inż. arch. Emila Kauera (nr upr. bud. 50/LOOKK/2015),
budynku:- mieszkalnego (o nr inwentarzowym 7101670/163).
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 341998,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: ul. Romanowska bnRozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce kompleksu budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Romanowskiej bn (działka nr 155/4, obręb B-55) zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2281/2022 z dnia 13.10.2022 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-II.63.2023 z dnia 11.01.2023 r.,
• projektem rozbiórki opracowanym przez projektanta mgr inż. Marka Majewskiego (nr upr. bud. LOD/1133/PWOK/09),
budynków:
- 6 użytkowych (pięć budynków bez numeru inwentarzowego, jeden budynek o nr inwent. 00067/ZLM),
- gospodarczy (bez numeru inwentarzowego).
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 315254,73 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: ul. Okulickiego Niedźwiadka 26 i ul. Zgierska 28Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Okulickiego „Niedźwiadka” 26 (działka nr 34/2, obręb B 3) zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 998/2023 z dnia 4.05.2023 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-II.1507.2023 z dnia 17.08.2023 r.,
• projektem rozbiórki opracowanym przez projektanta tech. bud. Wacława Kłopeckiego (nr upr. bud. GP.II-460-132/75),
budynku:
- użytkowego – 3 garaży (o nr inwentarzowym 7102983/181).
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce budynków zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Zgierskiej 28 (działka nr 197, obręb B-47) zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 646/2023 z dnia 23.03.2023 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-II.788.2023 z dnia 09.05.2023 r.,
• projektem rozbiórki opracowanym przez projektanta mgr inż. Tomasza Krauze (nr upr. bud. ŁOD/2900/PBKb/17),
budynków:
- gospodarczego trzeciej prawej oficyny (bez numeru inwentarzowego),
- gospodarczego czwartej prawej oficyny (bez numeru inwentarzowego),
- gospodarczego piątej prawej oficyny (bez numeru inwentarzowego),
- pozostałości budynku gospodarczego (bez numeru inwentarzowego).
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 182165,17 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: ul. Zacna bnRozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce budynków zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Zacnej bn (działka nr 276/2, obręb G-43) zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 563/2023 z dnia 14.03.2023 r.,
• projektem rozbiórki opracowanym przez projektanta mgr inż. arch. Emila Kauera (nr upr. bud. 50/LOOKK/2015),
budynków:
- użytkowego (nr inwentarzowym 72-04180/P),
- użytkowego (nr inwentarzowym 72-04186/P),
- użytkowego (nr inwentarzowym 72-04392/P),
- użytkowego (nr inwentarzowym 72-04177/P),
- użytkowego (nr inwentarzowym 72-04179/P),
- użytkowego (nr inwentarzowym 72-04176/P),
- użytkowego (nr inwentarzowym 72-04178/P),
- użytkowego (nr inwentarzowym 72-04175/P).
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
Roboty budowlane wykonywane npst. zgłoszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 749541,98 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: ul. Piwowarska 23Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce budynków zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Piwowarskiej 23 (działka nr 270/26, obręb G-42) oraz pozostawieniem fragmentu fundamentu budynku gospodarczego graniczącego z budynkiem położonym na działkach nr ew. 271/1 i 271/9 w obrębie G-42, zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 1164/2023 z dnia 23.05.2023 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-IV.1255.2023 z dnia 7.07.2023 r.,
• projektem rozbiórki opracowanym przez projektanta mgr inż. arch. Tomasza Krauze (nr upr. bud. LOD/2900/PBKb/17),
budynków:
- użytkowego (bez numeru inwentarzowego),
- 4 gospodarczych (bez numerów inwentarzowych).
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 404662,8 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: ul. Krucza 28Rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Kruczej 28 (działka nr 175/30, obręb G-3, KW LD1M/00046978/4) wraz z wykonaniem robót dodatkowych i wiaty stalowej zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2337/VII/15 z dnia 20.11.2015 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-IV.1679.2023 z dnia 18.09.2023 r.,
• projektem rozbiórki, kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót, STWiOR,
• OPZ dot. wiaty
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 808373,01 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: ul. Kaliska 28, ul. Senatorska 48, ul. Rzgowska 55, ul. Jaracza 40Rozbiórka budynków gospodarczych zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Kaliskiej 28 (działka nr 308, obręb G-4) wraz z wykonaniem robót dodatkowych i wiaty stalowej zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 1705/2022 z dnia 26.07.2022 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-IV.611.2023 z dnia 12.04.2023 r.,
• projektem rozbiórki,
• kosztorysami inwestorskimi, przedmiarami robót, STWiOR,
• OPZ dot. wiaty
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Rozbiórka budynków gospodarczych zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Senatorskiej 48 (działka nr 17, obręb G-5, KW LD1M/00097006/2) wraz z wykonaniem robót dodatkowych i wiaty stalowej zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 1704/2022 z dnia 26.07.2022 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-IV.466.2023 z dnia 16.03.2023 r.,
• projektem rozbiórki, kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót, STWiOR,
• OPZ dot. wiaty,
• pozwoleniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zn. WUOZ ZRR.5181.53.2018.KK z dnia 06.12.2018 r.
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Rozbiórka budynków gospodarczych zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Rzgowskiej 55 (działka nr 372/3, obręb G-12) wraz z wykonaniem robót dodatkowych i wiaty stalowej zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 898/2023 z dnia 21.04.2023 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-IV.1742.2023 z dnia 27.09.2023 r.,
• projektem rozbiórki, kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót, STWiOR,
• OPZ dot. wiaty,
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce komina wolnostojącego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Jaracza 40 (działka nr 447/5, obręb S-1) zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2243/VIII/19 z dnia 2.10.2019 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-I.2244.2022 z dnia 30.11.2022 r.,
• projektem rozbiórki opracowanym przez projektanta mgr inż. Arch. Wojciecha Włodarczyka (nr upr. bud. MPOIA/040/2008) oraz mgr inż. Michała Folga (upr. bud. nr MAP/0324),
• pismem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi zn. WUOZ-ZRR.5181.17.2019.KK z dnia 19.03.2019 r.,
• Postanowieniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zn. WUOZ-ZN.5181.154.2022.TK z dnia 24.11.2022 r.
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 402963,26 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10: ul. Piotrkowska 218Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce budynków zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 218 (działka nr 61/17, 61/18, 61,19, obręb S-8) zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 803/2023 z dnia 11.04.2023 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-I.1061.2023 z dnia 15.06.2023 r.,
• projektem rozbiórki opracowanym przez projektanta mgr inż. Arch. Emila Kauera
• Pozwoleniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zn. WUOZ-ZN.5181.179.2022.TK z dnia 26.01.2023 r.
budynków:
- użytkowego (bez numeru inwentarzowego)
- dwóch budynków mieszkalnych (o wspólnym numerze inwentarzowym 15133),
- trzech budynków użytkowych -garaży (o wspólnym numerze inwentarzowym 15134).
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 692700,85 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11: ul. Pomorska 53Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 53 (działka nr 262/2, obręb S-1) zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 1040/2022 z dnia 11.05.2022 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-I.24.2023 z dnia 04.01.2023 r.,
• projektem rozbiórki opracowanym przez projektanta mgr inż. arch. Emila Kauera
• Postanowieniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zn. WUOZ-ZN.5181.165.2022.TK z dnia 22.12.2022 r.
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 340323,99 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12: ul. Miedziana 18, ul. Lublinek 1Rozbiórka budynków gospodarczych (prawa i poprzeczna oficyna) zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Miedzianej 18 (działka nr 217, obręb W-24) wraz z wykonaniem robót dodatkowych zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 647/2023 z dnia 23.03.2023 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-III.1746.2023 z dnia 27.09.2023 r.,
• projektem rozbiórki, kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót, STWiOR,
• pozwoleniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zn. WUOZ ZN.5181.185.2022.TK z dnia 17.04.2023 r.
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Lublinek 1 (działka nr 124/4, obręb P-37) zgodnie z:
• Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 936/2023 z dnia 27.04.2023 r.,
• decyzją rozbiórkową Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-V.1858.2023 z dnia 12.10.2023 r.,
• projektem rozbiórki opracowanym przez projektanta mgr inż. Arch. Wojciecha Włodarczyka (nr upr. bud. MPOIA/040/2008) oraz mgr inż. Michała Folga (nr upr. Bud. MAP/0324/POOK/11),
budynków:
- mieszkalnego (o nr inwentarzowym 00214/ZLM),
- mieszkalnego (o nr inwentarzowym 00215/ZLM),
- gospodarczego (bez nr inwentarzowego).
Po wykonanej rozbiórce należy wykonać powykonawczy operat geodezyjny.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 398485,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143295 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245992,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143295 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Demco Konrad Kamiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581597941
7.3.4) Miejscowość: Moskwa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143295 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LONG S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728 286 93 90
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LONG ANDRZEJ SOŁOWSKI, ŁUKASZ SOŁOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
LONG ANDRZEJ SOŁOWSKI, ŁUKASZ SOŁOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52890 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52890 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Kubryn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728 115 91 72
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52890 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317955 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Long s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728 286 93 90
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LONG ANDRZEJ SOŁOWSKI, ŁUKASZ SOŁOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
LONG ANDRZEJ SOŁOWSKI, ŁUKASZ SOŁOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113009,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ KUBRYN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728 115 91 72
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376730,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU CENT Andrzej Sołowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261001427
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "CENT" ANDRZEJ SOŁOWSKI; wspólnik spółki cywilnej GLAS 10
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169870,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Long s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728 286 93 90
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LONG ANDRZEJ SOŁOWSKI, ŁUKASZ SOŁOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
LONG ANDRZEJ SOŁOWSKI, ŁUKASZ SOŁOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUR DEVELOPMENT 3 sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282842706
7.3.4) Miejscowość: Łodź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393660,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Demco Konrad Kamiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581597941
7.3.4) Miejscowość: Moskwa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU CENT 2 Małgorzata Sołowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471403268
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MAŁGORZATA SOŁOWSKA wspólnik spółki cywilnej BM10; P.P.H.U. "CENT 2"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571089,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ KUBRYN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728 115 91 72
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ KUBRYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91020 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91020 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Demco Konrad Kamiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581597941
7.3.4) Miejscowość: Moskwa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91020 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na żłobek miejski wraz z przebudową strefy wejściowej przy ul. Narutowicza 78A w Łodzi wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- "Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w 2025 roku z podziałem na zadania"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem do Apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi leku Spravato do Programu Lekowego leczenia chorych na depresję lekooporną.
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zapewnienie sal warsztatowych wraz z usługą restauracyjną.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.