eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaBiblioteka XXI wieku w Zduńskiej Woli



Ogłoszenie z dnia 2022-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Biblioteka XXI wieku w Zduńskiej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Biblioteka XXI wieku w Zduńskiej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c3a4771-7ceb-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000838/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.37 Biblioteka XXI wieku w Zduńskiej Woli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt Nr RPLD.06.01.02-10-0006/21 pn. „Biblioteka XXI wieku w Zduńskiej Woli” dofinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Łódzkiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033554/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.271.5.2022.JU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w formule „zaprojektuj i wybuduj” budynku usytuowanego na działce budowlanej 188/1 obręb 7 wraz z przyległym terenem chodnika od strony ul. Łaskiej (działka nr 181/10), powiązanym architektonicznie poprzez komunikację z wejściem głównym do budynku. Budynek stanowi własność Miasta Zduńska Wola. Obecnie jest to siedziba Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jerzego Szaniawskiego.
2. Inwestycja przewidziana jest do realizacji w cyklu dwuletnim tj. na lata 2022 – 2023. Przy planowaniu środków na finansowanie przedsięwzięcia, został przyjęty przez Zamawiającego następujący schemat:
1) w 2022 roku – pierwsze półrocze - opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie decyzji administracyjnych zezwalających na realizację robót rozbiórkowych i budowlanych;
2) w 2022 roku – drugie półrocze - przeprowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych w piwnicy budynku, budowa windy towarowej wewnątrz budynku, budowa windy osobowej zewnętrznej, przeprowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych na parterze biblioteki;
3) w 2023 roku – pierwsze półrocze - zakup i montaż wyposażenia, zakup schodołazu krzesełkowego, instalacja fotowoltaiczna odbiory końcowe.
3. W ramach zamówienia Wykonawca przyjmuje następujące obowiązki:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej/-ych decyzji administracyjnej/-ych uprawniającej do podjęcia robót budowlanych,
2) zakup i montaż windy dla osób niepełnosprawnych,
3) zakup i montaż windy towarowej do transportu książek wraz z szybem samonośnym,
4) roboty budowlane (w tym elektryczne, instalacyjne oraz koszty demontażu i ponownego montażu regałów w piwnicy),
5) zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej,
6) zakup i montaż wyposażenia.
4. Budynek Biblioteki jest włączony do Gminnej Ewidencji Zabytków i podlega uzgodnieniom z Łódzkim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Zamawiający posiada wytyczne od Konserwatora zamieszczone w Programach Funkcjonalno - Użytkowych. Teren, na którym posadowiony jest budynek nie posiada miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający posiada wystawioną dla budynku decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 10/2021 z dn. 11.03.2021 r.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej i wykonania na jej podstawie robót budowlanych określa Studium Wykonalności, Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz wzór umowy, będące załącznikami do SWZ. Przed wykonaniem dokumentacji należy opracować koncepcję zagospodarowania terenu. Na każdym etapie opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca musi współpracować z Zamawiającym Miastem Zduńska Wola oraz Dyrektorem Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jerzego Szaniawskiego w Zduńskiej Woli.
6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej w tym uzyskanie niezbędnych warunków technicznych i uzgodnień (m.in. z Łódzkim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków) oraz decyzji administracyjnych uprawniających do wykonania robót budowlano – montażowych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót rozbiórkowych, budowlano – montażowych i wyposażenie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45232460-4 - Roboty sanitarne

45262210-6 - Fundamentowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262620-3 - Ściany nośne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7980240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-BUD Piotr Haraszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730038641

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 27

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.