Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00057471/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101200 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Gminy
Stare Babice 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22-730-80-34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie GminyStare Babice 2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86a4388c-b7cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005405/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057471/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie (formuła „zaprojektuj i wybuduj”) doświetlenia przejść dla pieszych w postaci dwóch aluminiowych słupów oświetleniowych (Rosa) z oprawami typu LED (Schreder TECEO1) 32LEDS 700 mA o mocy min 71 W 5145 NW 74 W oraz przyłączy do tych lamp – na terenie gminy Stare Babice w poniższych lokalizacjach:
1) Borzecin Duży ul. Warszawska skrzyżowanie z ul. Poprzeczną (2 przejścia);
2) Borzecin Duży ul. Poprzeczna przy wjeździe na parking szkolny;
3) Stare Babice ul. Sienkiewicza skrzyżowanie z ul. Szembeka;
4) Stare Babice ul. Sienkiewicza skrzyżowanie z ul. Wołodyjowskiego przy sklepie Carrefour;
5) Stare Babice ul. Sienkiewicza skrzyżowanie z ul. Osiedlową;
6) Lipków ul. Mościckiego na wysokości posesji nr 14;
7) Koczargi Stare ul. Akacjowa skrzyżowanie z ul. Jarzębinową.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej doświetlenia przejść dla pieszych określonych w ust. 1 zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem;
2) pełną obsługę geodezyjną projektu tj. przygotowanie mapy dla celów projektowych (o ile będzie to wymagane), uzgodnienie projektu na naradzie koordynacyjnej w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego, wykonanie robót, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej;
3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i pozwoleń wymaganych do prawidłowego wykonania zadania, w szczególności:
a) uzgodnień z zarządcą drogi wojewódzkiej nr 580 (ul. Warszawska), w tym uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na dysponowanie nieruchomością stanowiącą drogę wojewódzką nr 580;
b) uzgodnień z zarządcą drogi powiatowej nr 4121W (ul. Poprzeczna), nr 4125W (ul. Akacjowa) i nr 4126W (ul. Sienkiewicza i ul. Mościckiego), w tym uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na dysponowanie nieruchomością stanowiącą drogę powiatową;
c) uzyskanie warunków przyłączenia do sieci oraz uzgodnienie projektów w zakładzie energetycznym PGE Dystrybucja S.A (rejon energetyczny Pruszków);
d) zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę i uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia o braku sprzeciwu do tego zgłoszenia;
e) wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z zalicznikowaniem nowych punktów pomiarowych zgodnie z obowiązującą procedurą PGE wraz z protokołem zainstalowania licznika z oplombowaniem przez zakład PGE (o ile będzie to wymagane do uruchomienia oświetlenia);
4) realizacja robót budowlanych na podstawie wykonanych projektów wraz z doprowadzeniem terenu do stanu istniejącego przed rozpoczęciem robót;
5) podłączenie nowych urządzeń pod napięcie;
6) przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót;
7) zgłoszenie wykonania linii oświetlenia i uzgodnienie włączenia oświetlenia z PGE zgodnie z warunkami technicznymi i umową o przyłączenie oraz uruchomienie oświetlenia ulicznego (o ile będzie to wymagane do uruchomienia oświetlenia);
8) zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych;
9) złożenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie klauzuli o niewniesieniu sprzeciwu przez właściwego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
10) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił potwierdzenia zamówienia pliku KCD do modyfikacji wraz z kopią operatu geodezyjnego).
3. Wykonawca na wniosek otrzyma od Zamawiającego upoważnienia do występowania w jego imieniu do poszczególnych organów celem uzyskania niezbędnych warunków, uzgodnień, zgód i pozwoleń.
4. Ogólne właściwości funkcjonalo-użytkowe:
1) przedmiotowe oświetlenia przejść dla pieszych mają za zadanie poprawę bezpieczeństwa pieszych na przejściach i skrzyżowaniach;
2) wykonane doświetlenia muszą spełniać zalecenia Ministerstwa Infrastruktury i Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zawarte w opracowaniu pn.: „Wytyczne organizacji bezpiecznego ruchu pieszych – wytyczne prawidłowego oświetlenia przejść dla pieszych” (Opracowanie jest dostępne na stronie www.mib.bip.gov.pl w zakładce „Wzorce i standardy”).
5. Cechy obiektu dotyczące rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych:
1) Zamawiający wymaga, aby elementy oświetlenia posiadały trwałość, co najmniej 10 lat z uwzględnieniem systematycznego przeprowadzania konserwacji sieci i urządzeń;
2) podobną trwałość użytkowania powinny posiadać wszystkie materiały, które zostaną użyte do wbudowania.
6. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160884,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOLTE Karolina Kaczmarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291683028
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 103
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Bliznem Jasińskiego
- Świadczenie usług w zakresie opieki weterynaryjnej w 2025 r."
- Budowa odwodnienia Krótka - Kręta
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn."Budowa Centrum Kultury na działce nr ewid. 3158/4 przy ul. Ks. J.Ożoga w Dynowie".
- Opracowaniu dokumentacji projektowej i kosztorysów inwestorskich na budowę budynku mieszkalnego przy ul. 1 Maja 104 w Żyrardowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.