eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsielskoBudowa i rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Osielsko w roku 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101225 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Osielsko w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osielsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350688

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosa Gdańska 55A

1.5.2.) Miejscowość: Osielsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 324 18 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@osielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.osielsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Osielsko w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f47653b4-b3c0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000835/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa oświetlenia na terenie gminy Osielsko (I)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053467/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZP.271.B.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1.
Budowa oświetlenia ul. Jesiennej w Osielsku – linia kablowa oraz 3 latarnie: 1/3/3/1, 1/3/3/2, 1/3/3/3, zasilanie z istniejącego słupa 1/3/3 (1/11) w ul. Słonecznej.

Zadanie 2.
Budowa oświetlenia ul. Zbożowej i Gryczanej – linia kablowa oraz 35 przewidywanych latarni (cały zakres projektu).

Zadanie 3.
Budowa ul. Kościuszki i Heweliusza w Niemczu – lina kablowa oraz 9 latarni: 2/1/4/1, 2/1/4/3, 2/1/4/3/6, 2/1/4/3/8, 2/1/4/3/10, 2/1/4/3/12, 2/1/4/3/14, 2/1/4/3/4, 2/1/4/3/2, zasilanie z istniejącego słupa 2/1/4 w ul. Marco Polo.

Zadanie 4.
Rozbudowa ul. Jeżynowej w Osielsku – latarnia 1/2 na istniejącym linii kablowej.

Zadanie 5.
Rozbudowa oświetlenia ul. Jabłoniowej w Żołędowie – linia kablowa oraz 2 latarnie: 1/12/13 i 1/12/14, zasilanie z istniejącego słupa w ul. Jabłoniowej.

Zadanie 6.
Budowa oświetlenia ul. Irysowej, Goździkowej oraz uzupełnienie ul. Różanej – linia kablowa oraz 10 latarni: (ul. Irysowa) 2/3/1, 2/3/3, 2/3/5 (ul. Goździkowa) 2/3/6/2, 2/3/7, 2/3/9, 2/3/11, 2/3/13, 2/3/15 (ul. Różana) 2/9/1. Zasilanie z istniejącego słupa w ul. Modrakowej. Budowa nie obejmuje kanału technologicznego. Zakres zadania obejmuje demontaż istniejącego oświetlenia na majątku Enea Oświetlenie – 9 latarni, linia kablowa i szafka oświetleniowa.

Wykonawca ma obowiązek przyciąć gałęzie drzew w przypadku kolizji z latarniami oraz odtworzyć chodniki, trawniki w miejscu wykonywanych robót.

Wytyczne do opraw ledowych - załącznik nr 7

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 634746,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1.
Rozbudowa oświetlenia ul. Ziołowej w Osielsko – linia kablowa oraz latarnia 1/2/3, zasilanie z istniejącego słupa w ul. Ziołowej.

Zadanie 2.
Rozbudowa oświetlenia ul. Olszynowej w Osielsku – linia kablowa oraz 2 latarnie 2/1/4/2/2, 2/1/4/4/2.

Zadanie 3.
Budowa oświetlenia ul. Marusarzówny, Deyny, Kotlarczyka w Niemczu –linia kablowa oraz 9 latarni: (ul. Marusarzówny) 2/2/2/3, 2/2/2/4, 2/2/2/6, 2/2/2/8, (ul. Kotlarczyka) 2/2/2/1, 2/2/2/1/2, (ul. Deyny) 2/2/2/4/2, 2/2/2/4/4, 2/2/2/4/5. Zasilanie od istniejącego słupa 2/2/2 w ul. Marusarzówny.

Zadanie 4.
Budowa oświetlenia ul. Śliwkowej w Żołędowie – linia kablowa oraz 4 latarnie: 1/12/3/1, 1/12/3/3, 1/12/3/5, 1/12/3/7, zasilanie z istniejącego słupa 1/12/3 w ul. Jabłoniowej.

Zadanie 5.
Budowa oświetlenia ul. Letniskowej w Bożenkowie – szafka oświetleniowa, linia kablowa oraz 8 latarni: 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15.

Zadanie 6.
Budowa oświetlenia ul. Plażowej w Bożenkowie – linia kablowa oraz 5 latarni: 1/8/1, 1/8/3, 1/8/5, 1/8/7, 1/8/9, zasilanie z istniejącego słupa 1/8 lub poprzez mufę rozgałęźną
w ul. Rekreacyjnej.

Zadanie 7.
Budowa oświetlenia ul. Nad Wąwozem w Jarużynie – linia kablowa i 5 latarni, zasilanie z istniejącego kabla na ul. Starowiejskiej poprzez mufę rozgałęźną.
Inwestor przekaże wykonawcy poniższe materiały:
• Słup stalowy ocynkowany okrągły 7 m + wysięgnik o wysięgu 1 m, wysokość 1m- 5 szt.
• Fundament betonowy B – 120, śruby, kapturki– 5 szt.
• Oprawa drogowa LED o strumieniu oprawy 3450 lm – 5 szt.
• Kabel YAKY 4x25 mm2 – 152 m
Odbiór materiału w magazynie na ul. Bluszczowej 3 w Maksymilianowie.



Wykonawca ma obowiązek przyciąć gałęzie drzew w przypadku kolizji z latarniami oraz odtworzyć chodniki, trawniki w miejscu wykonywanych robót.

Wytyczne do opraw ledowych - załącznik nr 7

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 340967,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340648,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651979,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340648,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjny PAKTOL Paweł Stolarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541036667

7.3.3) Ulica: Tatrzańska 11

7.3.4) Miejscowość: Wilcze

7.3.5) Kod pocztowy: 86-031

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340648,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198075,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412270,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198075,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-POL Katarzyna Ziółkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792087277

7.3.3) Ulica: Grudziądzka 28/5

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198075,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.