Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00109942/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00148016/01 - Wynik z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320101
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wronia 76/90
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_piotrkow_tryb@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df1aac88-3ded-494e-a34b-1246a9564a6a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df1aac88-3ded-494e-a34b-1246a9564a6a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin
Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum
Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/I-Ł.2232.2.2025.AF
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi wywozu:
odpadów komunalnych i selektywnych z terenu Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Goleszach w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz.U.2020 poz.10) według poniższego zestawienia:
Odpady komunalne (kod 20.03.01) w ilości 70 m3
Opakowania z papieru i tektury (kod 15.01.01) w ilości 10 m3
Opakowania z tworzyw sztucznych (15.01.02) w ilości 15m3
Opakowania ze szkła (15.01.07) w ilości 1 m3
4.2.6.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany poprzez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne odnoszący się do emisji spalin pojazdów uwzględniając pojazdy za pomocą których Wykonawca realizował będzie zamówienie,
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi wywozu:
Odpadów komunalnych, odpadów innych niż komunalne, odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu
z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz.U.2020 poz.10) według poniższego zestawienia:
Opakowania z tworzyw sztucznych (kod 15.01.02.) w ilości 280 m3
Opakowania z papieru i tektury (kod 15.01.01) w ilości 100 m3
Opakowania ze szkła (kod 15.01.07) w ilości 3 m3
Opakowania z metali (kod 15.01.04) w ilości 800 kg
Płyny zapobiegające zamarzaniu inne niż wymienione w 16.01.14 (kod 16.01.15) w ilości 100 l
Zużyte urządzenia nie zawierające części wym. W katalogu odpadów poz. 16.02.09. - 16.02.12. (kod 16.02.14) w ilości 300 kg
Baterie alkaliczne (kod 16.06.04.) w ilości 10 kg
Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych (kod 170107) w ilości 15 000 kg.
Odpady komunalne (kod 20.03.01) w ilości 210 m3
Odpady odzieżowe (kod 20.01.10) w ilości 2000 kg
Baterie niklowo-kadmowe (kod 16.06.02.) - 5 kg
Zużyte źródła światła – (kod 16.02.13.) - 10 szt.
Inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (kod 13.02.08.) - 100 kg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany poprzez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne odnoszący się do emisji spalin pojazdów uwzględniając pojazdy za pomocą których Wykonawca realizował będzie zamówienie,
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi odbioru:
odpadów medycznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U.2020 poz.10) oraz dostarczenia pojemników i worków na odpady medyczne według poniższego zestawienia:
inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny (z wył. 18.01.80 i 18.01.82) o kodzie (kod 18.01.03.) w ilości 170 kg.
leki inne niż wymienione w 18.01.08. o kodzie (kod 18.01.09.) w ilości 15 kg
Odpady amalgamatu dentystycznego (kod 18.01.10) w ilości 1 kg
pojemniki na odpady medyczne jednorazowe twardościenne (10l) w ilości 40 szt.
pojemniki na odpady medyczne jednorazowe twardościenne (5l) w ilości 40 szt.
pojemniki na odpady medyczne jednorazowe twardościenne (2l) w ilości 40 szt.
worki na odpady medyczne (35l) w ilości 2500 szt.
worki na odpady medyczne (60l) w ilości 1200 szt.
worki na odpady medyczne (120l) w ilości 120 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany poprzez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne odnoszący się do emisji spalin pojazdów uwzględniając pojazdy za pomocą których Wykonawca realizował będzie zamówienie,
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi wywozu:
Odpadów pokonsumpcyjnych, odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb oraz OZ Golesze zgodnie z poniższym zestawieniem:
Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim:
- Odpady pokonsumpcyjne w ilości 80 m3
Oddział zewnętrzny w Goleszach
- Odpady pokonsumpcyjne w ilości 5 m3
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ocenie zostanie poddany aspekt środowiskowy świadczenia usługi, badany poprzez wpływ jej realizacji na środowisko naturalne odnoszący się do emisji spalin pojazdów uwzględniając pojazdy za pomocą których Wykonawca realizował będzie zamówienie,
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.1. Warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
Dla Część 1:
Odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług.
• Wpis w dziale VII BDO dotyczący transportu odpadów.
• Wpis do działalności regulowanej gminy Wolbórz.
Dla Część 2:
Odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług.
• Wpis w dziale VII BDO dotyczący transportu odpadów.
• Wpis do działalności regulowanej miasta Piotrków Trybunalski.
Dla Część 3:
Odpowiednie dokumenty zezwalające na świadczenie w/w usług.
• Decyzja uprawniająca do odbioru i utylizacji odpadów medycznych wg kodów (załącznik nr 1).
• Wpis w dziale VII BDO dotyczy transportu odpadów.
Dla Część 4:
Odpowiednie dokumenty zezwalające na świadczenie w/w usług.
• Decyzja weterynaryjna na przetwarzanie i transport pobocznych produktów pochodzenia zwierzęcego
kat. III zgodnie z Rozporządzeniem WE 1069 z 2009 r.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
4) posiadają zdolność techniczną lub zawodową do należytego wykonania zamówienia.
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku dla części I, II i IV
Dla części 3:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował instalacją do unieszkodliwiania odpadów
medycznych, zlokalizowaną na terenie województwa łódzkiego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W przypadku gdy w okresie obowiązywania Umowy zmiana cen usług związanychz realizacją Umowy osiągnie poziom 5% lub wyższy, Zamawiający i Wykonawca są uprawnieni do wprowadzenia zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu świadczenia usług.
1. Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy.
2. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu i akceptacji stron.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-20 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-22
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych i innych z siedzib przy ul. I. Gandhi 14 oraz ul. Chocimskiej 5 w Warszawie
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych z jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2025
- Utrzymanie rowów melioracyjnych leżących na gruntach należących do Gminy Racibórz.
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór odpadów o kodzie 18 01 80 z jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o."
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.