eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikZapewnienie opieki zwierzętom na terenie Miasta Rybnika z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2025-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie opieki zwierzętom na terenie Miasta Rybnika z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89e0683b-5337-4916-9f1f-a0e49ffd6bc3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie opieki zwierzętom na terenie Miasta Rybnika z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89e0683b-5337-4916-9f1f-a0e49ffd6bc3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577643/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.56 Zapewnienie opieki zwierzętom na terenie Miasta rybnika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681592

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.98.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162962,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1. Sterylizacja, kastracja i leczenie chorych kotów wolno żyjących z terenu Miasta Rybnika oraz usypianie ślepych miotów.
Zadanie polega na:
1. Kwalifikowaniu kotów wolno żyjących pochodzących z terenu Miasta Rybnika na zabiegi sterylizacji i kastracji, u których nie występują przeciwwskazania zdrowotne oraz będących w wieku umożliwiającym przeprowadzenie powyższych zabiegów. (Zamawiający informuje, że w ramach umowy zawartej w roku 2023 r. wysterylizowano 98 kotek oraz wykastrowano 31 kocurów, natomiast w ramach umowy zawartej w 2024 r. wysterylizowano 79 kotek oraz wykastrowano 29 kocurów).
2. Sterylizacji kotek i kastracji kocurów wolno żyjących pod narkozą
z zastosowaniem szwów rozpuszczalnych wraz z terapią antybiotykową
oraz leczeniem przeciwbólowym o wydłużonym działaniu i innymi niezbędnymi zabiegami, po których zwierzę może zostać wypuszczone w miejscu odłowu.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie szwów nierozpuszczalnych wyłącznie
w sytuacjach tego wymagających oraz jeśli Wykonawca będzie miał możliwość ich usunięcia po określonym czasie. W przypadku wystąpienia komplikacji po zabiegu podczas gojenia się ran, Wykonawca udzieli zwierzęciu pomocy bez roszczenia dodatkowych kosztów.
3. Trwałym znakowaniu kotów wolno żyjących, poddawanych zabiegom, o których mowa w pkt 2, poprzez obligatoryjne chirurgiczne przycięcie zewnętrznej części małżowiny usznej. Zabieg przycięcia ucha należy wykonać podczas dokonywania sterylizacji lub kastracji pod narkozą.
4. Usypianiu ślepych miotów pochodzących z terenu Miasta Rybnika wraz z pozostawieniem ciał. Zamawiający informuje, że w 2023 r. uśpieniu poddano 79 ślepych miotów. W ramach umowy z 2024 r. uśpieniu poddano 0 ślepych miotów.
5. Sprawowaniu całodobowej opieki pooperacyjnej nad zwierzętami poddawanymi zabiegom kastracji i sterylizacji, w miejscu prowadzenia gabinetu weterynaryjnego Wykonawcy do momentu, aż stan zwierzęcia pozwoli na jego wypuszczenie. Sprawowanie całodobowej opieki pooperacyjnej obejmuje również zapewnienie zwierzętom dostępu do pokarmu, wody, światła i ogrzewania, a także stworzenie warunków sprzyjających ich rekonwalescencji, przy czym:
a) opieka pooperacyjna w przypadku kotki trwa minimum 2 doby po zabiegu,
b) opieka pooperacyjna w przypadku kocura trwa minimum 1 dobę po zabiegu.
6. Leczeniu chorych kotów wolno żyjących pochodzących z terenu Miasta Rybnika
z wyłączeniem tych, które uległy wypadkowi drogowemu, przy czym strony mogą wspólnie zadecydować o podjęciu lub zaprzestaniu leczenia w przypadku diagnozy chorób o długotrwałym charakterze lub nierokującym poprawy.
7. Zapewnieniu całodobowej opieki weterynaryjnej oraz wyżywienia chorym kotom wolno żyjącym, które wymagają dłuższego leczenia przed ich wypuszczeniem do naturalnego środowiska.
8. Dokonywaniu eutanazji kotów wolno żyjących, których stan zdrowotny jest poważny i nie rokuje poprawy oraz kotów, które po wypuszczeniu nie będą
w stanie funkcjonować samodzielnie w środowisku naturalnym.
9. Przetrzymywaniu kotów poddanych zabiegom, o których mowa w pkt 2 oraz pkt 7
w klatkach.
10. Wypożyczaniu klatek (transporterów) umożliwiających dostarczenie kotów wolno żyjących do gabinetów Wykonawcy przez mieszkańców, którzy posiadają skierowanie na zabiegi sterylizacji i kastracji lub leczenia chorych kotów wolno żyjących, wydane przez Zamawiającego.
11. Wypożyczaniu klatek pułapek tzw. żywołapek w dowolnym rozmiarze, zamykanych w formie zapadkowo-zatrzaskowej (zatrzask skośny) mieszkańcom, posiadającym skierowanie na zabiegi sterylizacji i kastracji lub leczenia chorych kotów wolno żyjących, wydane przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub brak zwrotu klatek żywołapek oraz klatek, o których mowa w pkt 10, a Wykonawca może dochodzić swoich roszczeń na drodze cywilnej w stosunku do strony, która dopuściła się takiego czynu.
12. Przekazywaniu miesięcznych zestawień dotyczących przeprowadzonych
zabiegów.
13. Wykonywaniu usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, zezwoleniami
oraz zasadami współczesnej wiedzy i poszanowaniem zwierząt.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Posiadania odpowiedniego potencjału technicznego oraz kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
2. Posiadania pomieszczenia przystosowanego do przetrzymywania kotów wolno żyjących w obrębie gabinetu.
3. Dysponowania co najmniej 3 klatkami dla kotów, zapewniających komfort zwierzęciu i służących do sprawowania ogólnej opieki weterynaryjnej.
4. Dysponowania co najmniej 3 klatkami (transporterami) celem wypożyczania ich mieszkańcom, posiadającym skierowanie na zabiegi sterylizacji i kastracji
lub leczenia chorych kotów wolno żyjących, wydane przez Zamawiającego.
5. Dysponowania co najmniej 2 klatkami pułapkami tzw. żywołapek w dowolnym rozmiarze, zamykanych w formie zapadkowo-zatrzaskowej (zapadnia skośna) i wypożyczanie ich mieszkańcom, posiadającym skierowanie na zabiegi sterylizacji i kastracji lub leczenia chorych kotów wolno żyjących, wydane przez Zamawiającego. Zabrania się stosowania klatek, posiadających zamknięcie w formie gilotyny.
6. Prowadzenia gabinetu weterynaryjnego położonego na terenie Miasta Rybnika, spełniającego warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 100925,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom domowym poszkodowanym w zdarzeniach drogowych na terenie Miasta Rybnika.
Zadanie polega na:
1. Zapewnieniu całodobowej opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom domowym poszkodowanym w zdarzeniach drogowych (np. psom i kotom)
w miejscu prowadzenia zakładu leczniczego. Zamawiający informuje,
że usługa dotycząca transportu do gabinetu Wykonawcy, regulowana jest odrębną umową.
2. Przeprowadzeniu diagnostyki poszkodowanych zwierząt (RTG, USG).
3. Zapewnieniu pierwszej pomocy poszkodowanym zwierzętom w sposób umożliwiający przekazanie ich schronisku dla bezdomnych zwierząt, celem zapewnienia dalszej pomocy i opieki.
4. Wykonaniu niezbędnych zabiegów ratujących życie poszkodowanych zwierząt.
5. Zapewnieniu poszkodowanym zwierzętom terapii antybiotykowej oraz leczenia przeciwbólowego.
6. Przeprowadzaniu eutanazji zwierząt, których stan zdrowotny jest poważny i nie rokuje poprawy.
7. Zutylizowaniu zwłok zwierząt, które w wyniku odniesionych obrażeń zostały poddane zabiegowi eutanazji.
8. Przekazywaniu comiesięcznych zestawień dotyczących przeprowadzonych zabiegów.
9. Wykonywaniu usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, zezwoleniami
oraz zasadami współczesnej wiedzy i poszanowaniem zwierząt.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Wykonania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie
z powszechnie uznanymi zasadami sztuki weterynaryjnej.
2. Opieki nad poszkodowanym zwierzęciem zgodnie z aktualną wiedzą medyczną, przy pomocy dostępnych metod i środków leczenia zgodnie z Kodeksem Etyki Lekarza Weterynarii oraz wysoką starannością.
3. Wykonania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, po dostarczeniu mu zwierząt przez Podmiot, którego dane zostaną przekazane
w ciągu 7 dni od zawarcia z nim umowy przez Miasto Rybnik.
4. Posiadania odpowiednich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Posiadania odpowiedniego potencjału technicznego tj. gabinetu weterynaryjnego spełniającego warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 16 sierpnia 2004 r. (Dz.U.2004.194.1990).
6. Zapewnienia ciągłości świadczenia usług, będących przedmiotem niniejszego zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 53703,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3. Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt gospodarskich z terenu Miasta Rybnika.
Zadanie polega na:
1. Zapewnieniu całodobowej opieki weterynaryjnej zwierzętom gospodarskim, które doznały obrażeń w wyniku zdarzeń drogowych na terenie Miasta Rybnika.
2. Zapewnieniu całodobowej opieki weterynaryjnej zwierzętom gospodarskim, które zostały zagubione, porzucone czy odebrane właścicielowi na terenie Miasta Rybnika w przypadku zaistnienia sytuacji opisanej w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1580 ze zm.)
3. Dojeździe do gospodarstwa rolnego (którego dane zostaną przekazane
w ciągu 7 dni od zawarcia z nim umowy przez Miasto Rybnik) niezwłocznie, jednak nie później niż do 1,5 godziny od otrzymania zgłoszenia, przy czym
w wyjątkowych sytuacjach, gdy obrażenia zwierzęcia nie pozwolą na jego transport do gospodarstwa rolnego, Wykonawca podejmie interwencję
w miejscu zdarzenia na terenie Miasta Rybnika,
4. Przeprowadzeniu diagnostyki poszkodowanych zwierząt.
5. Zapewnieniu pierwszej pomocy poszkodowanym zwierzętom.
6. Wykonaniu niezbędnych zabiegów ratujących życie poszkodowanych zwierząt.
7. Zapewnieniu poszkodowanym zwierzętom terapii antybiotykowej oraz leczenia przeciwbólowego.
8. Przeprowadzaniu eutanazji zwierząt, których stan zdrowotny jest poważny i nie rokuje poprawy.
9. Zutylizowaniu zwłok zwierząt, które w wyniku odniesionych obrażeń zostały poddane zabiegowi eutanazji.
10. Wykonywaniu usług zgodnie z obowiązującymi przepisami, zezwoleniami
oraz zasadami współczesnej wiedzy i poszanowaniem zwierząt.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Wykonania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia zgodnie
z powszechnie uznanymi zasadami sztuki weterynaryjnej.
2. Opieki nad poszkodowanym zwierzęciem zgodnie z aktualną wiedzą medyczną, przy pomocy dostępnych metod i środków leczenia zgodnie z Kodeksem Etyki Lekarza Weterynarii oraz wysoką starannością.
3. Posiadania odpowiedniego potencjału technicznego oraz kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Zapewnienia ciągłości świadczenia usług, będących przedmiotem niniejszego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 8333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna Jacek Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-218-04-47

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 26

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53628 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53628 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53628 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weternaryjna Jacek Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422180447

7.3.3) Ulica: Młyńska 26

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53628 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13716 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13716 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13716 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna Jacek Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422180447

7.3.3) Ulica: Młyńska 26

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13716 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.