eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceRemont pomieszczeń i wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi w budynku przy ul. Złotej 6 w Starachowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń i wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi w budynku przy ul. Złotej 6 w Starachowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Starachowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Władysława Borkowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 276 09 47

1.5.8.) Numer faksu: 41 276 09 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.starachowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.starachowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń i wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi w budynku przy ul. Złotej 6 w Starachowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3d86953-842c-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039117/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont pomieszczeń i wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi w budynku przy ul. Złotej 6 w Starachowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049087/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 408103,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie wymiany pokrycia dachu przewiduje się następujące roboty:
1. Prace demontażowe:
- Demontaż instalacji odgromowej;
- Demontaż rynien i rur spustowych;
- Demontaż obróbek blacharskich, obróbek murków ogniowych, obróbek okapów, obróbek kołnierzy i gzymsów;
- Demontaż pokrycia dachowego wraz z łatami
- Demontaż okapów z desek
2. Prace związane z nowym pokryciem:
- Montaż łat i kontrłat na połaci dachowej ( w razie potrzeby przyspawanie uchwytów do istniejącej konstrukcji dachu);
- Ułożenie folii paroprzepuszczalnej;
- Wykonanie obróbek blacharskich;
- Ułożenie rusztu drewnianego pod podbitkę;
- Montaż pokrycia dachu z blachy trapezowej T-20;
- Montaż gąsiorów;
- Montaż podbitki z blachy powlekanej T-7;
- Montaż rynien dachowych wraz ze sztucerami;
- Montaż rur spustowych;
- Montaż wyłazów dachowych ;
- Ułożenie ław kominiarskich;
- Montaż instalacji odgromowej.
Kolor pokrycia oraz kolor obróbek do uzgodnienia z inwestorem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi złączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowania https://e-propublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki:
Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 336420,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie remontu pomieszczeń i ich przebudowy planuje się następujące roboty
1. Prace demontażowe:
- demontaż istniejących drobnych elementów: kratek wentylacyjnych;
- demontaż wypełnienia istniejących otworów pustakami szklanymi;
- demontaż płytek ściennych i podłogowych ceramicznych;
- demontaż opraw oświetleniowych, gniazd włączników oraz grzejników.
2. Prace remontowe:
- wykonanie ścianki działowej z płyt g-k na ruszcie metalowym;
- wypełnienie ścianek wełna mineralną gr 10cm;
- wykonanie ścianek działowych murowanych z cegły dziurawki - parter gr 12cm;
- ułożenie nadproży drzwiowych;
- wykonanie tynków cementowo - wapiennych na murowanych ścianach;
- wykonanie gładzi gipsowych;
- gruntowanie podłoża;
- malowanie ścian i sufitów farbami emulacyjnymi;
- montaż kratek wentylacyjnych;
- malowanie metalowych elementów instalacji: rur grzejników, ościeży drzwiowych;
- malowanie skrzydeł drzwiowych;
- montaż opraw oświetleniowych, gniazd i włączników;
- montaż drzwi w istniejących otworach;
- montaż naświetla o wymiarach 2,0m x 1,0m;
- wykonanie podłóg z paneli podłogowych;
- wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych z kostki brukowej z barierkami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi złączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowania https://e-propublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki:
Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442180-2 - Powtórne malowanie

4.5.5.) Wartość części: 71682,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410195,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410195,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH DEMAX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6640002436

7.3.3) Ulica: Harcerska

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410195,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72888,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99315,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72888,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRE - BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6640002293

7.3.3) Ulica: Aleja Armii Krajowej

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72888,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.