Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00568621/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Turystycznych i Komunalnych w Ciężkowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Usług Turystycznych i Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389131290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Św. Andrzeja 6
1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 67 67 664
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ciezkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2024”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d4f54c7-a000-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070960/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568621
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 69/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – „UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA TERENIE PARKU ZDROJOWEGO W CIĘŻKOWICACH”.Utrzymanie terenów zieleni Parku Zdrojowego obejmuje następujące grupy robót:
Prace porządkowe - realizowane na terenach Parku Zdrojowego, w miarę potrzeb wraz z utrzymaniem zimowym dotyczącym ciągów pieszych, przejść i schodów terenowych wewnątrz obiektów do hydroterapii oraz chodników przyległych bezpośrednio do terenów zieleni (alpinarium, ogród sensoryczny) w obrębie Parku Zdrojowego (bez ścieżek w lesie i arboretum):
a) Utrzymanie w czystości wszystkich ścieżek i placów - codzienne przejście ścieżek, monitorowanie w celu niedopuszczenia do zalegania odpadów takich m.in. gałęzie, liście, papier, pozostałości opakowań papierowych, foliowych, szklanych, metalowych butelek, puszek, porzuconych worków ze śmieciami, śmieci przyczepionych do gałęzi drzew i krzewów, śmieci wczepionych w powierzchnię zakrzewioną, niedopałków papierosowych, odchodów zwierzęcych itp. Usuwania przy użyciu mopa i środków czystości z nawierzchni ciągów pieszych zanieczyszczeń takich jak: odchody ptaków i zwierząt, gumy do żucia a także plamy po lodach, gofrach, bitej śmietanie, sosach itp.
Prace ogrodnicze:
a) całoroczna pielęgnacja zieleni w ogrodzie sensorycznym, alpinarium i na wrzosowisku w zakresie odchwaszczania, przycinania (2 razy) w tym regularne oględziny stanu zdrowotnego roślin oraz wykonywanie wszelkich niezbędnych prac pielęgnacyjnych wraz wymianą dostarczonych przez Zamawiającego wszystkich stwierdzonych uschniętych i uszkodzonych roślin/krzewów.
b) bieżące usuwanie punktowo wyrastającej trawy i chwastów przy strefie przykrawężnikowej, wokół słupków znaków drogowych i słupków wygrodzeniowych oraz słupów oświetleniowych zlokalizowanych w pasach drogowych ulic, a także spomiędzy płyt lub kostki będącej nawierzchnią chodników, miejsc postojowych, parkingów, oraz spomiędzy stopni schodów i ze ścieków biegnących wzdłuż schodów terenowych w celu zachowania ich drożności.
Szczegółowy zakres został opisany w załączniku nr 1-3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 51800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – „UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA RYNKU W CIĘŻKOWICACH ORAZ NA ULICACH PRZYLEGŁYCH”.Zakres Zamówienia dla części II:
Prace porządkowe - realizowane na terenie Rynku w Ciężkowicach wraz z ulicami przyległymi (ul. Tysiąclecia (do wejścia do Wąwozu Wodospad), Kościuszki, Grunwaldzka, Batorego, 3-go Maja, Św. Floriana z placem przy Pawilonie Handlowym i remizie OSP, Św. Andrzeja):
a) codzienne przejście chodników, monitorowanie w celu niedopuszczenia do zalegania odpadów takich m.in. gałęzie, liście, papier, pozostałości opakowań papierowych, foliowych, szklanych, metalowych butelek, puszek, porzuconych worków ze śmieciami, śmieci przyczepionych do gałęzi drzew i krzewów, śmieci wczepionych w powierzchnię zakrzewioną, niedopałków papierosowych, odchodów zwierzęcych itp. Usuwania przy użyciu mopa i środków czystości z nawierzchni ciągów pieszych zanieczyszczeń takich jak: odchody ptaków i zwierząt, gumy do żucia a także plamy po lodach, gofrach, bitej śmietanie, sosach itp.
b) bieżące usuwanie nielegalnie umieszczanych plakatów, ogłoszeń, nalepek i ulotek rozmieszczanych na słupach, koszach na śmieci, ławkach itp., działania te będą podejmowane przez wykonawcę wyłącznie na wyraźne polecenie zamawiającego,
c) bieżące oczyszczanie słupów informacyjno-ogłoszeniowych, tablic oraz drzew z reklam – prace polegają na usunięciu plakatów, reklam, oderwaniu wszystkich elementów mocujących np. gwoździe, taśmy samoprzylepne, sznurki, druty, zszywki.
Prace ogrodnicze.
a) całoroczna pielęgnacja zieleni na płycie Rynku w Ciężkowicach, terenu zielonego przed Urzędem Gminy Ciężkowice oraz terenu zielonego przy parkingu obok Banku Spółdzielczego (KBS) w tym koszenie trawników (10 krotne), całoroczną pielęgnacją zieleni w zakresie odchwaszczania (max. 5 razy) , przycinania (max. 2 razy) w tym regularne oględziny stanu zdrowotnego roślin, krzewów i drzew oraz wykonywanie wszelkich niezbędnych prac pielęgnacyjnych wraz wymianą dostarczonych przez Zamawiającego wszystkich stwierdzonych uschniętych i uszkodzonych roślin/krzewów.
b) bieżące usuwanie punktowo wyrastającej trawy i chwastów przy strefie przykrawężnikowej, wokół słupków znaków drogowych i słupków wygrodzeniowych oraz słupów oświetleniowych zlokalizowanych w pasach drogowych ulic, a także spomiędzy płyt lub kostki będącej nawierzchnią chodników, miejsc postojowych, parkingów, oraz spomiędzy stopni schodów i ze ścieków biegnących wzdłuż schodów terenowych w celu zachowania ich drożności.
Szczegółowy zakres został opisany w załączniku nr 1-3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 53000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III – „UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W BUDYNKU MAŁOPOLSKIEGO CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ I W PARKU SOKOŁA”.Prace ogrodnicze.
a) całoroczna pielęgnacja zieleni w Parku Sokoła oraz wokół parkingu przy MCEE w tym koszenie trawników (min. 10 krotne), całoroczna pielęgnacja zieleni w zakresie podlewania, odchwaszczania, nawożenia, przycinania w tym regularne oględziny stanu zdrowotnego roślin, krzewów i drzew oraz wykonywanie wszelkich niezbędnych prac pielęgnacyjnych wraz wymianą dostarczonych przez Zamawiającego wszystkich stwierdzonych uschniętych i uszkodzonych roślin/krzewów.
b) bieżące usuwanie punktowo wyrastającej trawy i chwastów przy strefie przykrawężnikowej, wokół słupków znaków drogowych i słupków wygrodzeniowych oraz słupów oświetleniowych zlokalizowanych w pasach drogowych ulic, a także spomiędzy płyt lub kostki będącej nawierzchnią chodników, miejsc postojowych, parkingów, oraz spomiędzy stopni schodów i ze ścieków biegnących wzdłuż schodów terenowych w celu zachowania ich drożności.
Prace porządkowe:
I. Park SOKOŁA i teren przylegający do MCEE.
Prace porządkowe - realizowane na terenie Parku Sokoła, parkingu przy MCEE oraz terenu przylegającego do MCEE:
a) codzienne przejście chodników, monitorowanie w celu niedopuszczenia do zalegania odpadów takich m.in. gałęzie, liście, papier, pozostałości opakowań papierowych, foliowych, szklanych, metalowych butelek, puszek, porzuconych worków ze śmieciami, śmieci przyczepionych do gałęzi drzew i krzewów, śmieci wczepionych w powierzchnię zakrzewioną, niedopałków papierosowych, odchodów zwierzęcych itp. Usuwania przy użyciu mopa i środków czystości z nawierzchni ciągów pieszych zanieczyszczeń takich jak: odchody ptaków i zwierząt, gumy do żucia a także plamy po lodach, gofrach, bitej śmietanie, sosach itp.
b) bieżące usuwanie nielegalnie umieszczanych plakatów, ogłoszeń, nalepek i ulotek rozmieszczanych na słupach, koszach na śmieci, ławkach itp., działania te będą podejmowane przez wykonawcę wyłącznie na wyraźne polecenie zamawiającego,
c) bieżące oczyszczanie słupów informacyjno-ogłoszeniowych, tablic oraz drzew z reklam – prace polegają na usunięciu plakatów, reklam, oderwaniu wszystkich elementów mocujących np. gwoździe, taśmy samoprzylepne, sznurki, druty, zszywki.
d) odśnieżanie chodników i schodów wokół budynku MCEE oraz alejek w Parku Sokoła.
e) prace porządkowe na placu wokół amfiteatru wraz dojściem po zakończenia handlu w środy, każdego tygodnia w którym odbywa się handel (targ) oraz po imprezach organizowanych w ciągu roku, polegające na monitorowaniu w celu niedopuszczenia do zalegania odpadów takich m.in. gałęzie, liście, papier, pozostałości opakowań papierowych, foliowych, szklanych, metalowych butelek, puszek, porzuconych worków ze śmieciami, śmieci przyczepionych do gałęzi drzew i krzewów, śmieci wczepionych w powierzchnię zakrzewioną, niedopałków papierosowych, odchodów zwierzęcych itp. usuwania przy użyciu mopa i środków czystości z nawierzchni ciągów pieszych zanieczyszczeń takich jak: odchody ptaków i zwierząt, gumy do żucia a także plamy po lodach, gofrach, bitej śmietanie, sosach itp.,
II. Biura, korytarze, klatki schodowe, winda, pomieszczenia wystaw czasowych EkoGaleria, czytelnia przyrodnicza, sala laboratoryjna wraz z pomieszczeniami zaplecza, recepcja, miejsce odpoczynku, wiatrołapy, sala warsztatowa:
1. Siedem razy w tygodniu:
a) odkurzanie i ręczne umycie powierzchni parapetów,
b) maszynowe mycie powierzchni podłóg,
c) umycie szyb w drzwiach wewnątrz i na zewnątrz,
d) opróżnianie koszy na odpady, niszczarek oraz wynoszenie śmieci do pojemników zbiorczych (kontenerów) usytuowanych na zewnątrz budynku,
e) uzupełnianie worków w koszach,
f) posprzątanie kabiny windowej (podłoga, ściany, sufit, drzwi i framugi drzwi),
g) posprzątanie pomieszczeń socjalnych.
2. Raz w tygodniu:
a) umycie i wypolerowanie właściwym, przeznaczonym do tego celu środkiem dostępnych powierzchni mebli oraz drzwi, wyposażenia pokoi biurowych,
b) usuwanie pajęczyn,
c) umycie balustrad (poręcze i szyby),
d) odkurzenie kaloryferów,
e) usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych,
f) umycie przeszkleń wewnętrznych.
3. Raz w miesiącu:
a) umycie trudno dostępnych powierzchni mebli, wyposażenia pokoi biurowych,
b) posprzątanie pomieszczeń gospodarczych.
4. Raz na kwartał:
a) umycie okien dostępnych z wnętrza budynku wewnątrz i na zewnątrz,
b) umycie okien klatki schodowej z zewnątrz (wysokość do 10m).
III. Sala multimedialna ze sceną, sala prób, strefa zabaw dla dzieci.
1. Siedem razy w tygodniu:
a) opróżnianie koszy na odpady,
b) uzupełnianie worków w koszach,
c) posprzątanie pomieszczeń sali prób i strefy zabaw.
2. Raz w tygodniu:
a) odkurzanie wykładziny i foteli,
b) mycie powierzchni podłogi scenicznej,
c) opróżnianie koszy na odpady,
d) uzupełnianie worków w koszach,
e) posprzątanie pomieszczeń sali prób i strefy zabaw.
g) usuwanie pajęczyn,
h) odkurzenie kaloryferów,
i) usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych,
j) umycie przeszkleń wewnętrznych.
3. Według potrzeb (po imprezach, eventach:
a) gruntowne odkurzanie wykładzin (podłoga, krzesła),
b) usunięcie zanieczyszczeń i gum do żucia.
c) umycie i konserwacja podłogi scenicznej
W przypadku odbywania się imprez, eventów itp. prace porządkowe mogą odbywać się dopiero po ich zakończeniu.
IV. Sale ekspozycyjne, strefa powitalna, łącznik, Woda i przyroda, Woda i człowiek, sala klejnoty Pogórza:
1. Siedem razy w tygodniu:
a) odkurzanie i ręczne umycie powierzchni meblowych/ekspozycyjnych,
b) maszynowe mycie powierzchni podłóg,
c) umycie szyb w drzwiach wewnątrz i na zewnątrz,
d) opróżnianie koszy na odpady oraz wynoszenie śmieci do pojemników zbiorczych (kontenerów) usytuowanych na zewnątrz budynku,
e) uzupełnianie worków w koszach,
2. Raz w tygodniu:
a) usuwanie pajęczyn,
b) usuwanie kurzu z ekspozycji,
c) umycie przeszkleń wewnętrznych.
3. Raz w miesiącu:
a) Odkurzanie i trudno dostępnych powierzchni ekspozycji,
V. Toalety, pomieszczenia sanitariatów.
4. Siedem razy w tygodniu:
a) opróżnienie pojemników na śmieci:
• usunięcie worków ze śmieciami,
• założenie nowych worków,
b) odkurzenie i umycie podłóg,
c) umycie i dezynfekcja muszli WC (zewnątrz i wewnątrz),
d) umycie i dezynfekcja deski sedesu,
e) umycie i dezynfekcja (zewnątrz i wewnątrz) umywalek, armatury,
f) umycie luster,
g) umycie powierzchni pojemników na mydło, papier, ręczniki, przybory toaletowe,
h) miejscowe umycie ścian, drzwi, wyposażenia pomieszczeń,
i) uzupełnienie środków czystości (papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, worków w koszach, kostek zapachowych do WC i pisuarów, odświeżacze powietrza do WC).
5. Według potrzeb:
d) gruntowne umycie wyposażenia pomieszczenia,
e) umycie ścian i elementów zawieszonych na pełnej wysokości.
VI. Pomieszczenia gospodarcze, pomieszczenia techniczne, wentylatornia, podręczny magazyn eksponatów, sala operatora multimediów, magazyn podręczny, kotłownia, magazyn skał i skamieniałości:
1. Raz na tydzień:
a) maszynowe mycie powierzchni podłóg,
b) umycie szyb w drzwiach wewnątrz i na zewnątrz,
c) opróżnienie koszy na odpady.
Szczegółowy zakres został opisany w załączniku nr 1-3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 159500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Zielony Serwis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733285244
7.3.3) Ulica: ul. Św. Andrzeja 6
7.3.4) Miejscowość: Ciężkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-190
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA ZIELONY SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA ZIELONY SERWIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Zielony Serwis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733285244
7.3.3) Ulica: ul. Św. Andrzeja 6
7.3.4) Miejscowość: Ciężkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-190
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA ZIELONY SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA ZIELONY SERWIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308736,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308736,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308736,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Zielony Serwis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733285244
7.3.3) Ulica: ul. Św. Andrzeja 6
7.3.4) Miejscowość: Ciężkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-190
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA ZIELONY SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA ZIELONY SERWIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308736,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CIĘŻKOWICE
więcej: przetargi CIĘŻKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym
- Usługa sprzątania budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Usługi sprzątania pomieszczeń Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie w okresie 18 miesięcy
- Zimowe utrzymanie dróg 2024/2025 Cz. 1 i 10
- Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku
- Świadczenie usług należytego utrzymania stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości wraz z terenami przynależnymi na nieruchomościach administrowanych przez Łódzkie Nieruchomości Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.