Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00063869/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
- 2022/BZP 00065602/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wymazowych testów antygenowych wykrywających koronawirusa Sars- Cov- 2- Dostawa 1500 szt. testów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjnai Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 61/63
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-323
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 422755841
1.5.8.) Numer faksu: 426748139
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@filmschool.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.filmschool.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://filmschool.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wymazowych testów antygenowych wykrywających koronawirusa Sars- Cov- 2- Dostawa 1500 szt. testów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f845b43b-9335-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063869/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP1/03a/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 15000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest profesjonalny, szybki, kasetkowy, wymazowy test antygenowy, wykrywający wszystkie obecne warianty koronawirusa SARS-CoV-2. Test będzie wykonywany przez wykwalifikowany personel medyczny. Test stosowany jest w diagnozowaniu aktualnego zakażenia Covid-19, aby ograniczyć dalszą transmisję wirusa, określa obecność antygenów koronawirusa w pobranym materiale. Zestaw powinien zawierać: instrukcję wykonania testu, kasetkę testową, odczynnik do wykonania badania (bufor), a także jednorazową rurkę ekstrakcyjną, kroplomierz, sterylny wacik do pobrania wymazu. Kroplomierz może być integralną częścią probówki z buforem ekstrakcyjnym do ekstrakcji wirusa. Materiał do badań – wymaz z górnych dróg oddechowych: nosa i nosogardzieli. Nie dopuszcza się badaniaz próbki śliny. Czas oczekiwania na wynik – do 20 minut. Specyficzność testu dla wszystkich miejsc poboru próbek na poziomie 100%. Czułość testu dla wszystkich miejsc poboru próbek nie musi być jednakowa, pod warunkiem, że wynosi ona przynajmniej 96% dla obu przypadków.
Testy powinny być dostarczone w opakowaniach pojedynczych lub zbiorczych. Dopuszcza się osobne opakowanie każdego zestawu testu, jak i dostarczenie zestawów testów w opakowaniach zbiorczych np. po 20 szt., 60 szt.
Zamawiający informuje, że dopuszcza testy z listy Europejskiej pod warunkiem, że spełniają wymagania określone w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest profesjonalny, szybki, kasetkowy, wymazowy test antygenowy, wykrywający wszystkie obecne warianty koronawirusa SARS-CoV-2. Test będzie wykonywany przez wykwalifikowany personel medyczny. Test stosowany jest w diagnozowaniu aktualnego zakażenia Covid-19, aby ograniczyć dalszą transmisję wirusa, określa obecność antygenów koronawirusa w pobranym materiale. Zestaw powinien zawierać: instrukcję wykonania testu, kasetkę testową, odczynnik do wykonania badania (bufor), a także jednorazową rurkę ekstrakcyjną, kroplomierz, sterylny wacik do pobrania wymazu. Kroplomierz może być integralną częścią probówki z buforem ekstrakcyjnym do ekstrakcji wirusa. Materiał do badań – wymaz z górnych dróg oddechowych: nosa i nosogardzieli. Nie dopuszcza się badaniaz próbki śliny. Czas oczekiwania na wynik – do 20 minut. Specyficzność testu dla wszystkich miejsc poboru próbek na poziomie 100%. Czułość testu dla wszystkich miejsc poboru próbek nie musi być jednakowa, pod warunkiem, że wynosi ona przynajmniej 96% dla obu przypadków.
Testy powinny być dostarczone w opakowaniach pojedynczych lub zbiorczych. Dopuszcza się osobne opakowanie każdego zestawu testu, jak i dostarczenie zestawów testów
w opakowaniach zbiorczych np. po 20 szt., 60 szt.
Zamawiający informuje, że dopuszcza testy z listy Europejskiej pod warunkiem, że spełniają wymagania określone w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7492,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7492,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7492,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BS GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010463797
7.3.3) Ulica: Marszałkowska 58 lok. 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-545
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7492,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7492,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7492,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7492,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BS GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010463797
7.3.3) Ulica: Marszałkowska 58 lok. 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa 58 lok. 12
7.3.5) Kod pocztowy: 00-545
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7492,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środki kontrastowe w obrazowaniu metodą rezonansu magnetycznego
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących - III
- Dostawa środków kontrastowych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024
- Dostawa Enoxyparyny i kontrastu do TK
- Dostawa odczynników do badań genetycznych dla Przyklinicznego Laboratorium Hematologicznego obszaru II
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.