eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa wymazowych testów antygenowych wykrywających koronawirusa Sars- Cov- 2- Dostawa 1500 szt. testów



Ogłoszenie z dnia 2022-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wymazowych testów antygenowych wykrywających koronawirusa Sars- Cov- 2- Dostawa 1500 szt. testów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjnai Teatralna im. L. Schillera w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 61/63

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-323

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 422755841

1.5.8.) Numer faksu: 426748139

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@filmschool.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.filmschool.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://filmschool.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wymazowych testów antygenowych wykrywających koronawirusa Sars- Cov- 2- Dostawa 1500 szt. testów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f845b43b-9335-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063869/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP1/03a/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 15000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest profesjonalny, szybki, kasetkowy, wymazowy test antygenowy, wykrywający wszystkie obecne warianty koronawirusa SARS-CoV-2. Test będzie wykonywany przez wykwalifikowany personel medyczny. Test stosowany jest w diagnozowaniu aktualnego zakażenia Covid-19, aby ograniczyć dalszą transmisję wirusa, określa obecność antygenów koronawirusa w pobranym materiale. Zestaw powinien zawierać: instrukcję wykonania testu, kasetkę testową, odczynnik do wykonania badania (bufor), a także jednorazową rurkę ekstrakcyjną, kroplomierz, sterylny wacik do pobrania wymazu. Kroplomierz może być integralną częścią probówki z buforem ekstrakcyjnym do ekstrakcji wirusa. Materiał do badań – wymaz z górnych dróg oddechowych: nosa i nosogardzieli. Nie dopuszcza się badania
z próbki śliny. Czas oczekiwania na wynik – do 20 minut. Specyficzność testu dla wszystkich miejsc poboru próbek na poziomie 100%. Czułość testu dla wszystkich miejsc poboru próbek nie musi być jednakowa, pod warunkiem, że wynosi ona przynajmniej 96% dla obu przypadków.

Testy powinny być dostarczone w opakowaniach pojedynczych lub zbiorczych. Dopuszcza się osobne opakowanie każdego zestawu testu, jak i dostarczenie zestawów testów w opakowaniach zbiorczych np. po 20 szt., 60 szt.

Zamawiający informuje, że dopuszcza testy z listy Europejskiej pod warunkiem, że spełniają wymagania określone w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest profesjonalny, szybki, kasetkowy, wymazowy test antygenowy, wykrywający wszystkie obecne warianty koronawirusa SARS-CoV-2. Test będzie wykonywany przez wykwalifikowany personel medyczny. Test stosowany jest w diagnozowaniu aktualnego zakażenia Covid-19, aby ograniczyć dalszą transmisję wirusa, określa obecność antygenów koronawirusa w pobranym materiale. Zestaw powinien zawierać: instrukcję wykonania testu, kasetkę testową, odczynnik do wykonania badania (bufor), a także jednorazową rurkę ekstrakcyjną, kroplomierz, sterylny wacik do pobrania wymazu. Kroplomierz może być integralną częścią probówki z buforem ekstrakcyjnym do ekstrakcji wirusa. Materiał do badań – wymaz z górnych dróg oddechowych: nosa i nosogardzieli. Nie dopuszcza się badania
z próbki śliny. Czas oczekiwania na wynik – do 20 minut. Specyficzność testu dla wszystkich miejsc poboru próbek na poziomie 100%. Czułość testu dla wszystkich miejsc poboru próbek nie musi być jednakowa, pod warunkiem, że wynosi ona przynajmniej 96% dla obu przypadków.

Testy powinny być dostarczone w opakowaniach pojedynczych lub zbiorczych. Dopuszcza się osobne opakowanie każdego zestawu testu, jak i dostarczenie zestawów testów
w opakowaniach zbiorczych np. po 20 szt., 60 szt.

Zamawiający informuje, że dopuszcza testy z listy Europejskiej pod warunkiem, że spełniają wymagania określone w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7492,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7492,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7492,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BS GROUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010463797

7.3.3) Ulica: Marszałkowska 58 lok. 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-545

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7492,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7492,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7492,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7492,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BS GROUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010463797

7.3.3) Ulica: Marszałkowska 58 lok. 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa 58 lok. 12

7.3.5) Kod pocztowy: 00-545

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7492,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.