Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00485724/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla prac modernizacyjnych związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy na terenie województwa Małopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120803536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mogilska
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 61-98-120, 12 61-98-121
1.5.8.) Numer faksu: 12 61-98-122
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.klimska@krakow.rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-krakow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla prac modernizacyjnych związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy na terenie województwa Małopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7586c4f-7714-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0180/16 pn.: „Ochrona zagrożonych gatunków i siedlisk chronionych w ramach sieci Natura 2000 w Małopolsce” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, działanie 2.4. oś priorytetowa II.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485724
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CH.082.30.2022.MW.MKl
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla prac związanych z ochroną letnich stanowisk nietoperzy polegających na modernizacji pokryć dachowych.
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie pełnić nadzór inwestorski nad czterema następującymi zadaniami:
1) zadanie 1 – wykonanie modernizacji pokrycia dachowego na podstawie dokumentacji technicznej dotyczącej wymiany całości poszycia dachowego kościoła z blachy ocynkowanej na pokrycie z blachy miedzianej płaskiej, montowanej na rąbek pionowy podwójny stojący oraz rąbek poziomy podwójny leżący, wymiany orynnowania, wymiany instalacji odgromowej z miedzi, wymianą istniejącego deskowania dachu na nowe deskowanie modrzewiowe ryflowane od strony strychu. W zakresie prac w murowanej wieży konieczne jest wykonanie stalowych ściągów oraz wymiana 3 drewnianych poziomów komunikacyjnych wraz z uzupełnieniem drewnianych schodów drabiniastych pomiędzy pomostami oraz konserwacją okien z żaluzjami w wieży w kościele filialnym należącym do Parafii p.w. Św. Stanisława BP. i M. w Łabowej (33-336 Łabowa, Łabowa 208);
2) zadanie 2 – wykonanie modernizacji pokrycia dachowego na podstawie dokumentacji technicznej dotyczącej wymiany całości poszycia dachowego kościoła z blachy ocynkowanej na pokrycie z blachy miedzianej płaskiej, montowanej na rąbek pionowy podwójny stojący oraz rąbek poziomy podwójny leżący, wymiany instalacji odgromowej z miedzi, wymianą istniejącego deskowania dachu na nowe deskowanie modrzewiowe ryflowane od strony strychu, wykonanie niezbędnych adaptacji dla ochrony stanowiska nietoperzy kościele p.w. Św. Michała Archanioła w Polanach (wieś Polany, Gmina Krynica Zdrój);
3) zadanie 3 – wykonanie wymiany poszycia deskowania ścian wieży na deski modrzewiowe z wymianą, uzupełnieniem elementów konstrukcji tego wymagających zgodnie z dokumentacją techniczną. Zakres prac obejmuje także odtworzenie obróbek i daszku z blachy miedzianej płaskiej, montowanej na rąbek, odtworzenie i wymiana podestów poziomych (stropów) w wieży, demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, stworzenie dodatkowej „chłodnej” przestrzeni (w okresie letnim) dla gatunków nietoperzy przebywających w przestrzeni wieży, zlokalizowanej w parterze od strony północnej w kościele p.w. Św. Mikołaja Biskupa w Skrzydlnej (34-625 Skrzydlna, Skrzydlna 48);
4) zadanie 4 – wykonanie modernizacji pokrycia dachowego na podstawie dokumentacji technicznej dotyczącej wymiany poszycia dachowego z blachy miedzianej na pokrycie z blachy miedzianej płaskiej, montowanej na rąbek pionowy podwójny stojący oraz rąbek poziomy podwójny leżący, połączenie z orynnowaniem, wymianą istniejącego deskowania dachu na nowe deskowanie podwójne (z przestrzenią wentylacyjną) z desek sezonowanych jodłowych ryflowanych, oczyszczenie i impregnację całej więźby dachowej (od zewnątrz – rozumie się przez to powierzchnie więźby, które nie są widoczne od strony wnętrza poddasza, które nie mają możliwości kontaktu z nietoperzami), wykonanie remontu attyki (ubytki tynkarskie, obróbka blacharska), demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej; przeciwpożarowej, przeciwoblodzeniowej i oświetleniowej. W zakresie wykonawcy jest także stworzenie dodatkowych „chłodnych” przestrzeni dla nietoperzy, które w okresie letnich upałów zapewniać będą niższą temperaturę niż przestrzeń poddasza. Przestrzenie te zlokalizowane są w szczytach baszt - nad toaletami i baszty z szybem windowym, jako obniżenie sufitu w lekkiej konstrukcji drewnianej rozpiętego na ścianach zewnętrznych, od spodu płyty GKF, od góry deskowanie pełne umożliwiające okresowe sprzątanie guana. Sufity te zostaną na dole uzupełnione ściankami działowymi z ceramiki wydzielającymi spody tych chłodnych pomieszczeń. W obu basztach ścianki będą zaopatrzona w drzwi, otwory do wejścia na strych i drabiny. Utworzone pomieszczenia powinny być niezależnie wentylowane wykorzystując okienka w basztach. Prace do wykonania w obiekcie „Kasztelu” w Szymbarku (38-311 Szymbark).
3. Wymienione w pkt 2 powyżej obiekty, są obiektami zabytkowymi.
4. Usługi winny być świadczone przez wykwalifikowanego inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania usług nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).
5. Zamawiający wymaga, aby inspekcje terenów budowy z osobna odbywały się w przedziale od 1 razu do 3 razy w tygodniu, w dni powszednie. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, ile będzie dokonywał inspekcji terenu budowy z osobna w okresie obowiązywania umowy.
6. Szczegóły zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje Załącznik nr 5 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
7. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28590,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84255,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28590,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EBR sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343012029
7.3.3) Ulica: Zyndrama
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28590,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni"
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.