Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej stanowiących przedmiot zamówienia nr SA.270.2.4.2020 – PAKIET NR II – powtórzenie podobnych usług”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LĘBORK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.lebork@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.gdansk.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lebork1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej stanowiących przedmiot zamówienia nr SA.270.2.4.2020 – PAKIET NR II – powtórzenie podobnych usług”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75d5d992-af31-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzas.prawne:w przyp. udziel. w okr. 3 lat od dnia udziel. zam. podst., dotych. wyk. usł. lub robót bud., zam. poleg. na powtórz. Podob. usł. lub robót bud.., jeżeli takie zam. było przewidz. w ogł. o zam. dla zam. podst. i jest zgodne z jego przedm. oraz całk. wart. tego zam. została uwzględ. przy oblicz. jego wart. Uzas. faktyczne: Przed. zam. jest „Wykon. usług z zakr. gosp. leśnej stanowiących przed. Zam. nr SA.270.2.4.2020–PAKIET NR II–powtórz. Podob. Usł.”, um. nr SA.271.2.4.2020/2 w ramach zam. z wolnej ręki na podst. art. 214 ust. 1 pkt 7) do zam. podst., udziel. w dniu 21.12.2020 roku w wyniku rozstrzyg. przetargu nieogr., ogł. w DUUE pod nr 2020/S 205-499550. Wart. przewidyw. zam. o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp , przewidz. w SIWZ z dnia 21.10.2020 roku nie przekracza 20% wart. zam. podst. udziel. umową nr SA.271.2.4.2020/2 z dnia 21.12.2020 roku. Zam. udziel. jest dotychczas. Wyk. usł. i polega na powtórz. tego samego rodz. zam., zgodnego z przedm. zam. podst.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 45428,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r., poz. 1275 z późn. zm. – : „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu hodowli lasu i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej na obszarach leśnych do wykonania na terenie Nadleśnictwa Lębork.
2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac
z zakresu hodowli lasu i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej na obszarach leśnych wynikające z załącznika nr 3 do IWZ - rozmiar prac według grup czynności, czynności i lokalizacji;
3) Szczegółowy opis prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został odpowiednio w załączniku nr 3 do IWZ. Zakresy rzeczowe zestawione w załączniku nr 3 mają charakter szacunkowy.
4) Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, określa Decyzja nr 19 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 marca 2021 r., zmienionej Decyzją nr 101 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 16 września 2021 r. oraz zmienionej Decyzją nr 112 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 04 października 2021 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania „Opisu standardu technologii wykonawstwa prac leśnych" w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych oraz regionalne standardy jakościowe, określone Decyzją nr 16/2021 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku z dnia 07 czerwca 2021 r., zmienionej Decyzją nr 37/2021 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Gdańsku z dnia 09 lipca 2021 r. Określony z tej decyzji szczegółowy opis standardu technologii wykonywania poszczególnych prac leśnych (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowił podstawę określenia wymagań jakościowych odnoszących się do elementów składających się na przedmiot zamówienia zawartych w Załączniku nr 4 do IWZ (Opisu standardu technologii wykonawstwa prac leśnych).
5) Opisy kodów czynności opisujących poszczególne prace leśne (czynności) wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostały opisane w Załączniku nr 4 do IWZ.
6) Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac leśnych został zawarty w Załączniku nr 4 do IWZ.
7) Zamówienie polega na powtórzeniu usług z zakresu hodowli lasu i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, stanowiących przedmiot zamówienia nr SA.270.2.4.2020 dla Pakietu nr II w leśnictwie Janowice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53495,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53495,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53495,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług LeSnych "ZRYW" Tadeusz Pobrucki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-113-54-34
7.3.3) Ulica: Dzięcielec 11A
7.3.4) Miejscowość: Łęczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 84-218
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zakres objęty umową, nieznany podmiot
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49070,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 111 dni
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W LĘBORKU W OKRESIE 02.01.2025R.- 31.12.2025R
- "Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LĘBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH POWIATOWI LĘBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LĘBORKU
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych usług
- Dostawy warzyw i owoców
- Dozór i ochrona mienia Zakładu Przerobu Drewna Lasów Państwowych w Lęborku, ul. Wojska Polskiego 25 w roku 2025
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- "Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2025"
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.