Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00106771/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-07
- 2021/BZP 00125429/01 - Wynik z dnia 2021-07-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101451 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa akcesoriów do diatermii elektrochirurgicznych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-36/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012298697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cegłowska 80
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-809
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.bela@bielanski.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bielanski.med.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa akcesoriów do diatermii elektrochirurgicznych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-36/2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1269a9d3-da52-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bielanski.med.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace na portalu
https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce:
Regulacje i procedury procesu zakupowego/Deklaracja dostępności. 2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu Marketplanet OnePlace, określone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając z portalu Marketplanet OnePlace przestrzegać postanowień tej instrukcji. 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100MB. 4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formatach danych zgodnych z katalogiem formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram lnteroperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postacielektronicznej oraz minimalnych wymagań dlasystemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz.2247), szczególności: .pdf, .docx, .rtf, .xps lub .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to,aby Państwo wiedzieli kto i w jaki sposób przetwarza Państwa dane osobowe, poniżej przedstawiam informacje, które pomogą Państwu to ustalić. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takichdanychorazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych), zwanego dalejRODO,informuję, iż:1. Administratorem jest Szpital Bielański im. Ks. Jerzego
PopiełuszkiSamodzielnyPubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie (01-809), ul. Cegłowska
80.2. DanekontaktoweInspektor Ochrony Danych:W Szpitalu Bielańskim im. Ks.
JerzegoPopiełuszkiSamodzielnymPublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Warszawie (01-809),
ul.Cegłowska 80został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, dane kontaktowe: nr telefonu: 22 56-
90-432, adrespoczty elektronicznej: iod@bielanski.med.pl.3. Cele przetwarzania danych osobowych:
Daneosobowesą zbierane w celuniezbędnym dla udostępniania dokumentacji dotyczącej
prowadzeniapostępowań oudzielenie zamówień publicznych, w związku z postępowaniem o udzielenie
zamówieniapublicznego/dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w
trybiepodstawowym, napodstawieart. 275 pkt 1 ustawy Pzp;4. Podstawa prawna przetwarzania
danychosobowych:Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego
naAdministratorze(podstawa prawna z art. 6 ust. 1 lit. c RODO) Przetwarzanie danych
osobowychdotyczących wyrokówskazujących i naruszeńprawa (podstawa prawna z art. 10 RODO)
Ustawa z dnia11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych oraz wydane na jej podstawie akty
wykonawcze.5.Informacje oodbiorcach danych osobowych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
są osoby lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74ustawy zdnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. Ponadto odbiorcami
danychzawartych wdokumentach postępowania mogą być podmioty, z którymi administrator zawarł
umowylubporozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych, przy
czymzakresprzekazanych danych tym odbiorcom ograniczony jest do możliwości zapoznania się z
tymidanymi wzwiązku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii.
Odbiorcówtychobowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach
wszelkichdanych, wtym danych osobowych.6. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane:
Daneosobowe sąprzechowywane, zgodniez art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawozamówieńpublicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, ajeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwaniaumowy.7.Uprawnienia z art. 15-21 RODO:Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:−
prawodostępu doswoich danychosobowych oraz otrzymania ich kopii;− prawo do sprostowania
swoichdanychosobowych ;− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych,zwyjątkiem sytuacji określonych w przepisach prawa; 8. Prawo do wniesienia skargi:Ma
Pan/Paniprawowniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan,iżprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora narusza
przepisyRODO.9.Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych jest wymogiem
ustawowym.Konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawozamówieńpublicznych.10. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Pani/Pana
dane niebędąprzetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach w realizacji praw
określonychwart. 15, 16 i 18 rozporządzenia 2016/679 (ogólne rozporządzenie o
ochroniedanych)Zamawiającyinformuje, iż w związku z:1) art. 75 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawozamówień publicznych:- wprzypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są
przetwarzaneprzez zamawiającego, zuprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia
2016/679,zamawiający może żądać odosoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych
informacji,mających na celu sprecyzowanienazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzieleniezamówienia;2) art. 19 ust. 2 i 3 i art. 74 ust. 3ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówieńpublicznych:- skorzystanie przez osobę, którejdane osobowe dotyczą, z uprawnienia do
sprostowanialub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować
zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówieniaani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówieniapublicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;-w postępowaniu o udzielenie zamówienia
zgłoszenieżądania ograniczenia przetwarzania, o którymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia
2016/679, nieogranicza przetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia tego postępowania;-
w przypadku,gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, októrym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679,spowoduje ograniczenie przetwarzania danychosobowych zawartych w protokole postępowania lubzałącznikach do tego protokołu, od dniazakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-36/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - akcesoria do diatermii elektrochirurgicznej EMED ES 400, ES 350, Spectrum,
4.2.6.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – akcesoria do diatermii elektrochirurgicznej BOWA ARC 400,
4.2.6.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 – Akcesoria do diatermii elektrochirurgicznej Valleylab
4.2.6.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 - Akcesoria do diatermii elektrochirurgicznej ERBE ICC 300 i ICC 300 Internationale
4.2.6.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 – thermostaplery
4.2.6.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznychz dnia 20 maja 2010 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi. Dokumenty te muszą być czytelnie opisane, której pozycji dotyczą.
b) materiały producenta dotyczące przedmiotu zamówienia (np. foldery, opisy techniczne, oświadczenia producenta, wyciągi z katalogów itp. materiały) – z wskazaniem pakietu i pozycji, której dotyczą. Dokumenty winny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego
W przypadku gdy z materiałów dotyczących produktu, wskazanych w pkt 9.3) SWZ nie będzie
w sposób jednoznaczny wynikało czy zaoferowany asortyment odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego (w szczególności w zakresie kompatybilności), Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców, z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, do przeprowadzenia demonstracji zaoferowanego asortymentu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznychz dnia 20 maja 2010 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi. Dokumenty te muszą być czytelnie opisane, której pozycji dotyczą.
b) materiały producenta dotyczące przedmiotu zamówienia (np. foldery, opisy techniczne, oświadczenia producenta, wyciągi z katalogów itp. materiały) – z wskazaniem pakietu i pozycji, której dotyczą. Dokumenty winny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-09 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-06
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
- Dostawa obłożeń operacyjnych, fartuchów chirurgicznych oraz ubrań operacyjnych
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem platform elektrochirurgicznych w ramach Drugiego Etapu Budowy Centrum Kliniczno-Dydaktycznego UMed w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym (CKD2).
- Zakup systemu do histeroskopii mechanicznej z oprzyrządowaniem
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.