Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00059000/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie w okresie letnim i zimowym wraz z wykaszaniem obiektów zieleni miejskiej i obiektów rekreacyjnych na terenie miasta Kamienna Góra
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kamienna Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821316
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzi 1
1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kamiennagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kamiennagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie w okresie letnim i zimowym wraz z wykaszaniem obiektów zieleni miejskiej i obiektów rekreacyjnych na terenie miasta Kamienna Góra2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06801719-9d47-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101460
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043757/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Bieżące utrzymanie w okresie letnim i zimowym wraz z wykaszaniem obiektów zieleni miejskiej i obiektów rekreacyjnych na terenie miasta Kamienna Góra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00059000
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIF.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie w okresie letnim i zimowym wraz z wykaszaniem obiektów zieleni miejskiej i obiektów rekreacyjnych na terenie miasta Kamienna Góra.
Lokalizacja i nazwa obiektów objętych przedmiotem zamówienia określone są w dokumentach zamówienia.
Wykaz wszystkich obiektów przewidzianych do utrzymania, określający szczegółowo lokalizację, powierzchnię, infrastrukturę techniczną, zieleń wraz z nasadzeniami, urządzenia zabawowe, obiekty małej architektury, eksponaty militarne i historyczne oraz wykaz rabat ujęty jest w załącznikach nr 1 i nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie ww. obiektów w następującym zakresie:
- letnie oczyszczanie obiektów – usuwanie wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń. Sposób oczyszczania zależy od rodzaju nawierzchni: zbieranie śmieci i innych odpadów, zamiatanie – ręczne i mechaniczne, odkurzanie, usuwanie liści,
- oczyszczanie nawierzchni z materiałów mineralnych (typu TerraWay i inne) znajdujących się na placu zabaw przy ul. T. Kościuszki, ścieżce edukacyjnej do pomnika z 1866 r., na ciągach jezdnych rowerowych, ścieżkach historycznych na terenie trasy turystycznej na Parkowej Górze zgodnie z instrukcjami dotyczącymi utrzymania nawierzchni. Wytyczne związane z konserwacją, pielęgnacją oraz utrzymaniem nawierzchni zawarte są w załączniku nr 3 i nr 4 do Opisu przedmiotu zamówienia,
- odchwaszczanie, plewienie różnego rodzaju nasadzeń krzewów ozdobnych i kwiatów rosnących na klombach i rabatach – dwa razy w miesiącu,
- wykonywanie cięć pielęgnacyjnych żywopłotów – cztery razy w roku,
- wiosenne i letnie zabiegi pielęgnacyjne krzewów ozdobnych,
- usuwanie samosiewów i odrośli krzewów i drzew,
- utrzymanie skwerów na Placu Wolności wraz z nasadzonymi drzewami w płycie rynku, rabat przy ul. Żeromskiego, donic z nasadzeniami oraz nasadzeń zlokalizowanych na ul. K. Miarki (pas drogowy) oraz nasadzeń na Górze Parkowej (przy ogrodzenie terenu Szkoły Podstawowej nr 1) - według odrębnych standardów opisanych poniżej,
- wykaszanie zieleni na obiektach zieleni miejskiej i obiektach rekreacyjnych - według założeń opisanych poniżej,
- zimowe utrzymanie obiektów poprzez zbieranie śmieci i innych odpadów, zamiatanie, odśnieżanie, likwidacja poślizgu, błota pośniegowego,
- rozstawianie, mocowanie, utrzymanie w stanie higieniczno-sanitarnym koszy oraz opróżnianie ich,
- bieżące utrzymanie psich pakietów znajdujących się na terenie niektórych obiektów zielonych miasta (uzupełnianie zakupionych przez Zamawiającego worków na psie odchody oraz opróżnianie pojemników z nieczystości),
- wykonywanie innych czynności zaistniałych do potrzeb, w szczególności: usuwanie reklam z obiektów, montaż i demontaż urządzeń zabawowych, ławek, koszy, wymiana uszkodzonych desek i innych elementów małej architektury, naprawa ogrodzenia itp. W gestii Zamawiającego leży dostawa materiałów (wymienianych elementów),
- wymianę zakupionego przez Zamawiającego piasku w piaskownicach oraz strefach ochronnych urządzeń zabawowych na terenie miejskich placów zabaw w terminie do dnia 15 maja 2023 r.,
- przygotowanie materiałów do zapobiegania i usuwania śliskości. Dostarczenie pojemników na piasek (skwer Chopina, Park przy Aleja Wojska Polskiego, deptak przy ul. Spacerowej, Góra Parkowa, Park Zadrna, Oś. Antonówka, Skwer Ks. Bolka I, Park im. C. G. Langhansa oraz wg potrzeb),
- przeprowadzanie codziennych kontroli obiektów zieleni miejskiej, szczególnie placów zabaw, pod względem zachowania bezpieczeństwa w tych obszarach (stan techniczny urządzeń zabawowych i innych obiektów małej architektury, nawierzchni terenu i innej infrastruktury), zgodnie z wytycznymi ujętymi w załączniku nr 5 do Opisu przedmiotu zamówienia. Informowanie telefoniczne na nr (075) 64 55 130 lub e-mail: agnieszka.majerska@kamiennagora.pl na bieżąco o wszystkich nieprawidłowościach, szkodach (aktach wandalizmu) oraz zagrożeniach bezpieczeństwa osób i mienia występujących na terenach zieleni miejskiej i placach zabaw. W razie wystąpienia usterki Wykonawca winien zabezpieczyć miejsce przed dostępem osób trzecich, a usterki usunąć do 12 godzin od momentu zgłoszenia.
Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać ww. obiekty codziennie.
Obiekty należy utrzymywać w stanie zapewniającym ich prawidłowe funkcjonowanie, bezpieczeństwo oraz estetykę.
Standardy i wymagania Zamawiającego w zakresie utrzymania skwerów na Placu Wolności wraz z nasadzonymi drzewami w płycie rynku, rabat przy ul. S. Żeromskiego, donic z nasadzeniami oraz nasadzeń zlokalizowanych na ul. K. Miarki, nasadzeń na Górze Parkowej przy ogrodzeniu Szkoły Podstawowej nr 1:
1. skwery na Placu Wolności (cztery skwery o powierzchni: 80,5 m2, 57,2 m2, 80,7 m2, 43,00 m2, gazon prostokątny oraz gazony granitowe obsadzone następującymi gatunkami roślin: sosna górska Pumulio, azalia japońska Melina, lawenda wąskolistna, liliowiec ogrodowy, rozplenica japońska, tawuła Arendsa, podrzeń żebrowiec, ostnica mocna, czosnek olbrzymi, orlik pospolity, werbena patagońska, tulipan Darwina):
• podlewanie – 1 raz w tygodniu,
• czas podlewania – ok. 5 m/m2,
• ilość wody do podlewania – co najmniej 30 l/m2,
• podlewanie na glebę nie bezpośrednio na rośliny,
• podlewanie rano lub wieczorem,
• w przypadku wystąpienia wysokich temperatur (powyżej 26 °C) – podlewanie codziennie,
2. młode sadzonki drzew (18 szt.) nasadzone w płycie rynku:
• podlewanie - co ok. 2 tygodnie,
• czas podlewania każdego drzewa – ok. 10 minut,
• ilości wody do podlania jednego drzewa - co najmniej 50 l wody,
• w przypadku wystąpienia wysokich temperatur (powyżej 26 °C) – obfite podlewanie codziennie,
3. rabaty przy ul. Żeromskiego:
• młode sadzonki drzew (2 szt.) - utrzymanie jak w przypadku drzew nasadzonych w płycie rynku,
• krzewy ozdobne, byliny, trawy, cebule (tj. sosna górska, kocimiętka właściwa, lawenda wąskolistna, liliowiec ogrodowy, rozplenica japońska, trzcinnik ostrokwiatowy, tulipan Darwina, śmiałek darniowy, jeżówka purpurowa) – utrzymanie jak w przypadku nasadzeń na Placu Wolności,
4. donice z nasadzeniami oraz nasadzenia przy ul. K. Miarki (pas drogowy):
• młode sadzonki drzew (3 szt.) - utrzymanie jak w przypadku drzew nasadzonych w płycie rynku,
• młode sadzonki drzew (4 szt.) oraz krzewy ozdobne, byliny, trawy, cebule (tj. laurowiśnia, lawenda wąskolistna, rozplenica japońska, ostnica mocna, werbena patagońska, przetacznik kłosowy) w donicach:
- podlewanie co drugi dzień,
- czas podlewania każdego drzewa – ok. 10 minut,
- ilości wody do podlania jednego drzewa - co najmniej 50 l wody,
- w przypadku wystąpienia wysokich temperatur (powyżej 26 °C) – obfite podlewanie codziennie,
- nasadzenia na Górze Parkowej przy ogrodzeniu Szkoły Podstawowej nr 1:
• młode drzewka owocowe, krzewy tamaryszek, lawenda - utrzymanie jak w przypadku drzew nasadzonych w płycie rynku.
Przez okres realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie:
- prowadzić bieżącą kontrolę nasadzeń,
- w przypadku drzew – poprawiać na bieżąco wiązania lub uzupełniać paliki,
- dokonywać cięć pielęgnacyjnych dwa razy w roku (jesienią i zimą), zgodnie ze standardami utrzymania zieleni oraz sztuką ogrodniczą (stosownie dla danego gatunku),
- jeden raz w sezonie wegetacyjnym roślin nawozić nawozami o przedłużonym działaniu,
- odchwaszczanie wszystkich nasadzeń co najmniej 1 raz w miesiącu.
Standardy i wymagania Zamawiającego w zakresie wykaszania zieleni na obiektach zieleni miejskiej i obiektach rekreacyjnych:
1. Całkowita powierzchnia objęta koszeniem na obiektach zieleni miejskiej i obiektach rekreacyjnych – 77 789 m2;
2. Lokalizacja miejsc prowadzenia prac określona jest w załączniku nr 6 do OPZ;
3. Koszenie realizowane będzie w okresie od 1 kwietnia 2023 roku do 31 października 2023 roku;
4. Zamawiający zakłada wykonanie maksymalnie 7 koszeń dla terenów, liczba koszeń może uleć zmianie w przypadku, gdy warunki pogodowe (w szczególności susza, wysokie temperatury) spowodują, że poszczególne obiekty nie będą wymagały koszenia;
5. Koszenie poszczególnych obiektów/terenów realizowane będzie na podstawie protokołów typowania;
6. Usługa koszenia winna być wykonana w terminie 21 dni od dnia przekazania zlecenia;
7. Wykonawca zobowiązany będzie do systematycznego (z częstotliwością minimum 2 razy w tygodniu, w dniach uzgodnionych przez strony), pisemnego informowania Zamawiającego o wykoszeniu każdego obiektu, dokumentującego wykonanie kluczowych części zamówienia. Zawiadomienie powinno zawierać nazwę wykoszonego obiektu (obiektów), powierzchnię oraz numer protokołu typowania robót, którego to zawiadomienie dotyczy. Informacje Wykonawca zobowiązany będzie wysyłać na następujące adresy e-mail:
a) agnieszka.majerska@kamiennagora.pl,
b) magdalena.bręśkiewicz@kamiennagora.pl.
Wykonawca zobowiązany jest:
- posiadać i utrzymywać w sprawności sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku awarii zobowiązany jest podstawić sprzęt o parametrach nie gorszych,
- dysponować odpowiednim personelem gwarantującym rzetelną i prawidłową realizację prac będących przedmiotem zamówienia,
- zbieranie materiału roślinnego, śmieci, ziemi i innych zanieczyszczeń powstałych podczas świadczenia usługi, jego pozbywanie się w sposób zgodny z przepisami prawa oraz ponoszenie kosztów z tym związanych.
Załącznikami do Opisu przedmiotu zamówienia są:
1. Wykaz parków, skwerów, placów zabaw w obszarze miasta Kamienna Góra z wyszczególnieniem urządzeń i obiektów infrastruktury technicznej oraz małej architektury i zieleni wraz z załącznikami mapowymi.
2. Wykaz rabat na terenie miasta Kamienna Góra wraz z załącznikami mapowymi.
3. Instrukcja utrzymania nawierzchni EKOWAY na Górze Parkowej.
4. Instrukcja utrzymania nawierzchni rekreacyjnych i sportowych.
5. Wytyczne dla administratora placu zabaw w zakresie sprawdzania i konserwacji urządzeń zabawowych.
6. Wykaz terenów trawiastych przewidzianych do koszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
77312100-1 - Usługi odchwaszczania
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460747,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460747,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460747,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Mieszkaniowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141521402
7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 3
7.3.4) Miejscowość: Kamienna Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁKA MIESZKANIOWA-SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁKA MIESZKANIOWA-SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460747,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-16 do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Świadczenie usług pralniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie.
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
- Dostawa endoprotez stawu barkowego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o. o. w Kamiennej Górze
- Dostawa systemu do przemywania ran dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa implantów stopy dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu miasta Kamienna Góra.
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz pełnienie dyżurów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Sarbia w roku 2025.
- Wykonanie prac na drzewostanie i zieleni niskiej, nr sprawy GCR/34/ZP/2024
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
więcej: Usługi odchwaszczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.