Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031865/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101467 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH” z podziałem na 6 części zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5842456536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Subisława 5
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-354
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 585112404
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_gdansk@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH” z podziałem na 6 części zamówienia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-701844a1-976d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011178/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH” z podziałem na 6 części zamówienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031865/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.GD.F-2.2414.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 266952,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oleju napędowego do celów grzewczych do Rejonu w Człuchowie Obwód Drogowy w Bytoni, ul. Główna 1 a. Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zakres dostawy (ilości) podane w formularzach cenowych zostały określone na podstawie przewidywanych potrzeb. Rzeczywista ilość dostaw zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb oraz od posiadanych środków finansowych. Stąd też rzeczywista ilość wykonanych dostaw może się różnić od ilości podanych w formularzu cenowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 35412,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oleju napędowego do celów grzewczych do Rejonu w Gdańsku Obwód Drogowy w Wejherowie, ul. Przemysłowa 41. Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zakres dostawy (ilości) podane w formularzach cenowych zostały określone na podstawie przewidywanych potrzeb. Rzeczywista ilość dostaw zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb oraz od posiadanych środków finansowych. Stąd też rzeczywista ilość wykonanych dostaw może się różnić od ilości podanych w formularzu cenowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 43584,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krótki opis przedmiotu zamówienia: Dostawa oleju napędowego do celów grzewczych do Rejonu w Gdańsku Obwód Drogowy w Kościerzynie, ul. Drogowców 2. Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zakres dostawy (ilości) podane w formularzach cenowych zostały określone na podstawie przewidywanych potrzeb. Rzeczywista ilość dostaw zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb oraz od posiadanych środków finansowych. Stąd też rzeczywista ilość wykonanych dostaw może się różnić od ilości podanych w formularzu cenowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 27240,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oleju napędowego do celów grzewczych do Ośrodka Wypoczynkowego „Koszarka” w Szarlocie k/Kościerzyny. Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zakres dostawy (ilości) podane w formularzach cenowych zostały określone na podstawie przewidywanych potrzeb. Rzeczywista ilość dostaw zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb oraz od posiadanych środków finansowych. Stąd też rzeczywista ilość wykonanych dostaw może się różnić od ilości podanych w formularzu cenowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 32772,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oleju napędowego do celów grzewczych do Rejonu w Słupsku Obwód Drogowy w Kobylnicy, ul. Nad Słupią 8a. Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zakres dostawy (ilości) podane w formularzach cenowych zostały określone na podstawie przewidywanych potrzeb. Rzeczywista ilość dostaw zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb oraz od posiadanych środków finansowych. Stąd też rzeczywista ilość wykonanych dostaw może się różnić od ilości podanych w formularzu cenowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 40860,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oleju napędowego do celów grzewczych do OSW „Koszarka” w Przebrnie, k/Krynicy Morskiej, ul. Drogowców 1. Dostawy będące przedmiotem zamówienia winny być realizowane zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Tom III oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Tom II niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zakres dostawy (ilości) podane w formularzach cenowych zostały określone na podstawie przewidywanych potrzeb. Rzeczywista ilość dostaw zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb oraz od posiadanych środków finansowych. Stąd też rzeczywista ilość wykonanych dostaw może się różnić od ilości podanych w formularzu cenowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 87168,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38216,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38216,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Paliwem "OKTAN" Marek Kurzawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191229881
7.3.3) Ulica: ul. Huzarska 6
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-518
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK KURZAWSKI HANDEL PALIWEM "OKTAN"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK KURZAWSKI HANDEL PALIWEM "OKTAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38216,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47035,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47035,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Paliwem "OKTAN" Marek Kurzawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191229881
7.3.3) Ulica: ul. Huzarska 6
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-518
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK KURZAWSKI HANDEL PALIWEM "OKTAN"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK KURZAWSKI HANDEL PALIWEM "OKTAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47035,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29397,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29397,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Paliwem "OKTAN" Marek Kurzawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191229881
7.3.3) Ulica: ul. Huzarska 6
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-518
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK KURZAWSKI HANDEL PALIWEM "OKTAN"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK KURZAWSKI HANDEL PALIWEM "OKTAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29397,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35276,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35276,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Paliwem "OKTAN" Marek Kurzawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191229881
7.3.3) Ulica: ul. Huzarska 6
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-518
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK KURZAWSKI HANDEL PALIWEM "OKTAN"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK KURZAWSKI HANDEL PALIWEM "OKTAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35276,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44833,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44833,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOOPAŁ OSSOWSKI, STENKA SP. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190517678
7.3.3) Ulica: ul. Krasickiego 1
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKOOPAŁ" OSSOWSKI, STENKA- SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"EKOOPAŁ" OSSOWSKI, STENKA- SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44833,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94070,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95644,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94070,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Paliwem "OKTAN" Marek Kurzawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191229881
7.3.3) Ulica: ul. Huzarska 6
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-518
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK KURZAWSKI HANDEL PALIWEM "OKTAN"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK KURZAWSKI HANDEL PALIWEM "OKTAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94070,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, elektroniki od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego
- Opracowanie operatów wodnoprawnych oraz instrukcji gospodarowania wodą wraz z uzyskaniem zgód wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych
- Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025- 2026
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa sprzętu oświetleniowego.
- Dostawa ławek
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa oleju opałowego
- Dostawa oleju opałowego lekkiego
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brodach
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych, w ilości 48 000 litrów, dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w roku 2025
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.