eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno"Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 529 81 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8bb7241-1438-4436-9114-24bd226d3118

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066629/36/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 "Przebudowa wraz z rozbudowa i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Na realizację Projektu „Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie” Miasto Leszno uzyskało dofinansowanie w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610968

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INF-IN.271.07.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 22728896,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych wraz z częściowym wyposażeniem w formule „zaprojektuj i wybuduj” Projektu pn. „Przebudowa wraz
z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego (CKZiU) w Lesznie” przy ul. Narutowicza 74a, na terenie działek nr 41/15, 41/16 ark. mapy 16, obręb Leszno.
Zakres zadania obejmuje opracowanie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pracami przedprojektowymi oraz przebudowę i rozbudowę obiektu kubaturowego wraz z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą techniczną i wyposażenie budynku w meble, sprzęty, urządzenia, zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz załącznikami.

2. Zadanie obejmuje prace z podziałem na dwa etapy:

1) Etap I:
- Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt materiałów wyjściowych do projektowania, w tym:
a. aktualną mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych,
b. uzyskanie/aktualizację warunków technicznych od zarządców infrastruktury technicznej występującej w rejonie planowanej inwestycji,
c. rozpoznanie warunków gruntowych i geotechnicznych dla potrzeb budowy,
d. inne dane do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania zamówienia. (Pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale 3 SWZ oraz w Projekcie Umowy - Załącznik nr 7 do SWZ).

2) Etap II:
a. uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew i krzewów kolidujących z planowaną inwestycją,
b. wycinka drzew i krzewów na podstawie uzyskanego zezwolenia,
c. dokonanie demontażu maszyn i urządzeń znajdujących się w dotychczasowym budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, przewiezienie ich do miejsca wskazanego przez Dyrektora Szkoły i zamontowanie. Po zakończeniu inwestycji przedmiotowe maszyny i urządzenia należy ponownie zdemontować i zamontować w nowym obiekcie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego wg projektu aranżacji i rozmieszczenia wyposażenia,
d. wykonanie robót budowlanych na podstawie przyjętego przez Zamawiającego do realizacji projektu budowlanego,
e. zakupienie, dostarczenie i zamontowanie/przekazanie wyposażenia określonego w załączniku nr 9 do SWZ, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem wykonawczym aranżacji i rozmieszczenia wyposażenia,
f. pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych,
g. opracowanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. (Pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale 3 SWZ oraz w Projekcie Umowy - Załącznik nr 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

39100000-3 - Meble

39160000-1 - Meble szkolne

39300000-5 - Różny sprzęt

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

42620000-8 - Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25991745,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38627510,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25991745,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADAMIETZ Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7561836633

7.3.3) Ulica: Braci Prankel 1

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Opolskie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25991745,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-02-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.