Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rejs Szkoleniowy dla uczniów Zespołu Szkół Morskich w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Morskich w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190347118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-537
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583464730
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsm.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsm.edu.gdansk.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rejs Szkoleniowy dla uczniów Zespołu Szkół Morskich w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59fd7281-9b9f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074640/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 rejs szkoleniowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075762/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
ZSM jest Morską Jednostką Edukacyjną w rozumieniu art. 74. ust. 2 Ustawy o bezpieczeństwie morskim z dnia 18.08.2011 r., a wymagania praktyki realizowanej w cyklu kształcenia uczniów w ww. zawodach określa Rozporządzenie MGMiŻŚ ws. wyszkolenia i kwalifikacji członków załóg statków morskich. Zgodnie z ww. Rozporządzeniem oraz Konwencją STCW praktyka uczniów kształcących się w zawodzie mechanik okrętowy musi odbywać się na statkach morskich o mocy maszyn głównych co najmniej 750 kW, a w zawodzie nawigator morski na statkach morskich o pojemności brutto co najmniej 500. Wstępne rozmowy pokazały, że spośród polskich armatorów tylko statki szkolne Uniwersytetu Morskiego w Gdyni: "Dar Młodzieży" i "Horyzont II", spełniają wymogi co do ilości miejsc i warunków szkoleniowych.Wstępne rozmowy pokazały, że spośród polskich armatorów tylko statki szkolne Uniwersytetu Morskiego w Gdyni: "Dar Młodzieży" i "Horyzont II", spełniają wymogi co do ilości miejsc i warunków szkoleniowych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2022/BZP 00075762/01
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 491504,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Praktyka zawodowa morska pływająca dla 80 uczniów Zespołu Szkół Morskich kształcących się w zawodach: technik mechanik okrętowy, technik nawigator morski oraz technik żeglugi śródlądowej. Praktyka wymagana jest programem nauczania oraz zgodna z Konwencją STCW oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej ws. wyszkolenia i kwalifikacji członków załóg statków morskich. Praktyka trwa 30 i musi odbywać się na statkach morskich o mocy maszyn głównych co najmniej 750 kW i pojemności brutto co najmniej 500.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471504,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471504,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uniwersytet Morski w Gdyni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860012873
7.3.3) Ulica: Morska 81-87
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-225
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471504,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-17 do 2022-05-28INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych dla Pracowni Koagulologii CLK UCK.
- Usługa flagowania miasta
- Przebudowa sanitariatów bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 42 (ZSP Nr 2) w Gdańsku przy ul. Czajkowskiego 1
- Dostawa zestawu do syntezy nanocząstek lipidowych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przeprowadzenie dwóch warsztatów "Kształtowanie zdolności zarządzania sobą w czasie i rozwój umiejętności pracy z emocjami"
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez pedagoga specjalnego z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- przeprowadzenie EKO spotkań dla uczestników projektu
- Przygotowanie materiałów metodycznych dot. dobrostanu szkolnego w ramach projektu "Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży"
- Świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizacji i przeprowadzeniu studiów podyplomowych z zakresu badań klinicznych dla pracowników NIO-PIB.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.