eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrezdenkoDostawa produktów mięsnych do jednostek oświatowych na terenie Gminy Drezdenko



Ogłoszenie z dnia 2025-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów mięsnych do jednostek oświatowych na terenie Gminy Drezdenko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drezdenko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@drezdenko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.drezdenko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Janusza Korczaka w Drezdenku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:210306630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 11

1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1drezdenko@drezdenko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1drezdenko.edupage.org/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. J. Nojiego w Drezdenku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 367993057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Wolności 8

1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2drezdenko@drezdenko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2drezdenko.edupage.org/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. H. Sienkiewicza w Drezdenku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 210306653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Portowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3drezdenko@drezdenko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp3drezdenko.edupage.org/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole w Drezdenku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 211236653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 4A

1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@drezdenko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkoledrezdenko.edupage.org/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów mięsnych do jednostek oświatowych na terenie Gminy Drezdenko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3ed001b-9ea9-4fcd-b881-63df2097c5fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033008/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa produktów mięsnych do jednostek oświatowych na terenie Gminy Drezdenko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651724

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RP.271.1.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – mięso wieprzowe i wołowe

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzory umów oraz załącznik 1a do SWZ – formularze cenowe.
4. Miejscem realizacji dostaw jest:
• Szkoła Podstawowa nr 1- ul. Szkolna 11,66-530 Drezdenko
• Szkoła Podstawowa nr 2- Pl. Wolności 8, 66-530 Drezdenko
• Szkoła Podstawowa nr 3- ul. Portowa 1, 66-530 Drezdenko
• Publiczne Przedszkole - ul. Mickiewicza 4a ,66-530 Drezdenko

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 157960,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – mięso drobiowe

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzory umów oraz załącznik 1a do SWZ – formularze cenowe.
4. Miejscem realizacji dostaw jest:
• Szkoła Podstawowa nr 1- ul. Szkolna 11,66-530 Drezdenko
• Szkoła Podstawowa nr 2- Pl. Wolności 8, 66-530 Drezdenko
• Szkoła Podstawowa nr 3- ul. Portowa 1, 66-530 Drezdenko
• Publiczne Przedszkole - ul. Mickiewicza 4a ,66-530 Drezdenko

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 138215,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – produkty mięsne

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzory umów oraz załącznik 1a do SWZ – formularze cenowe.
4. Miejscem realizacji dostaw jest:
• Szkoła Podstawowa nr 1- ul. Szkolna 11,66-530 Drezdenko
• Szkoła Podstawowa nr 2- Pl. Wolności 8, 66-530 Drezdenko
• Szkoła Podstawowa nr 3- ul. Portowa 1, 66-530 Drezdenko
• Publiczne Przedszkole - ul. Mickiewicza 4a ,66-530 Drezdenko

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 55015,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159831,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170611,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159831,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Eskudo” Danuta i Zenon Dziki-Sereda Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP . 599-00-10-654

7.3.3) Ulica: Cicha 5 M

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159831,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-15 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140417,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169461,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140417,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Eskudo” Danuta i Zenon Dziki-Sereda Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP . 599-00-10-654

7.3.3) Ulica: Cicha 5 M

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140417,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-15 do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52235,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89865,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52235,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Eskudo” Danuta i Zenon Dziki-Sereda Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP . 599-00-10-654

7.3.3) Ulica: Cicha 5 M

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52235,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-15 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.