Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048056/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101546 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łącko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łącko 445
1.5.2.) Miejscowość: Łącko
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184140710
1.5.8.) Numer faksu: 184140740
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lacko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9efb942-ae64-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003578/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja dróg rolniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048056/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 264150,29 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych z podziałem na dwie części/zadania:Część nr 1 - modernizacja dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej.
Modernizacja obejmuje:
- drogę gminną Łącko – Czerniec w m. Łącko w km 0+387 – 0+667;
- drogę gminną nr 292116K Wola Kosnowa – Gromale Wygony w m. Wola Kosnowa w km 0+075 – 0+285;
- drogę gminną nr 292104K Wola Kosnowa Górki Zagórze – Kicznia w m. Wola Kosnowa w km 0+270-0+500,
na zasadach określonych w SWZ. Zakres robót obejmuje wykonanie: podbudowy, nawierzchni jezdni z nawierzchni bitumicznej, poboczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca zał. nr 9 do SWZ, przedmiar robót stanowiący zał. nr 8. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 176100,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych z podziałem na dwie części/zadania:Część nr 2 - modernizacja dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych w zakresie wykonania nawierzchni betonowej.
Modernizacja obejmuje:
- drogę gminną nr 291674K Obidza – Sajdaki w m. Obidza w km 0+020-0+190,
na zasadach określonych w SWZ. Zakres robót obejmuje wykonanie: podbudowy, nawierzchni jezdni z nawierzchni betonowej, poboczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca zał. nr 9 do SWZ, przedmiar robót stanowiący zał. nr 8. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 69781,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179792,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188848,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179792,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szczepan Kroczek KROCZ-BUD Krocz i Buduj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343053531
7.3.3) Ulica: Słowacka 26
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZCZEPAN KROCZEK KROCZ-BUD Krocz i Buduj
jakie przetargi wygrała firma
SZCZEPAN KROCZEK KROCZ-BUD Krocz i Buduj
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179792,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47532,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68800,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47676,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Produkcyjny KAM-BET Krzysztof Rolka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341066802
7.3.3) Ulica: Bartkowa Posadowa
7.3.4) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
7.3.5) Kod pocztowy: 33-318
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47532,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI ŁĄCKO
- Zakup pojazdu do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji wraz z zestawem do inspekcji kanalizacji
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku na rok 2025 - na okres od podpisania umowy - do 31 grudnia 2025 roku
więcej: przetargi ŁĄCKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Ulepszenie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 2718G
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.