Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00055047/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101566 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa Domu Ludowego w Lubatówce, zmiana sposobu użytkowania poddasza na usługową, budowa wewnętrznej instalacji gazu, miejsc postojowych i niezbędnych urządzeń budowlanych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28
1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa Domu Ludowego w Lubatówce, zmiana sposobu użytkowania poddasza na usługową, budowa wewnętrznej instalacji gazu, miejsc postojowych i niezbędnych urządzeń budowlanych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49611f39-b3e0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005129/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa Domu Ludowego w Lubatówce, zmiana sposobu użytkowania poddasza na usługową, budowa wewnętrznej instalacji gazu, miejsc postojowych i niezbędnych urządzeń budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055047/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.5.2021.IZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5727106,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia pn.: „Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa Domu Ludowego w Lubatówce, zmiana sposobu użytkowania poddasza na usługową, budowa wewnętrznej instalacji gazu, miejsc postojowych i niezbędnych urządzeń budowlanych”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- rozbiórka
całego budynku kotłowni z wyłączeniem ściany zachodniej, łącznie z fundamentami i zasypaniem wykopów ziemią po rozbiórce fundamentów
- przebudowa
częściowe podbicie fundamentów ścian zewnętrznych ze względu na płytkie posadowienia,
wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych,
docieplenie ścian fundamentowych
docieplenie ścian zewnętrznych budynku w systemie ETICS
wykonanie trzonów wentylacji grawitacyjnej
wykonanie nowej klatki schodowej na wszystkie kondygnacje wraz z montażem podnośnika dla osób niepełnosprawnych
przebudowa kondygnacji parteru (remizy strażackiej) dotyczy przebudowy ścian wewnętrznych, wykonaniu instalacji wewnętrznych, wykonaniu nowej posadzki, wymiany stolarki drzwiowej i bram garażowych
przebudowa kondygnacji I piętra do nowej funkcji tj. pom. przedszkola w zakresie przebudowy ścian wewnętrznych, wykonanie instalacji wewnętrznych, wykonanie nowych posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie sufitów podwieszonych
adaptacja kondygnacji poddasza na pomieszczenia usługowe wraz ze zmianą konstrukcji więźby dachowej na stalowo-drewnianą w zakresie wykonania ścian wewnętrznych, wykonania instalacji wewnętrznych, wykonania nowych posadzek, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie sufitów podwieszonych
pogłębienie pom. piwnicy
dachu wraz z pokryciem i dźwigarami nad salą widowiskową z sufitem podwieszanym z wykonaniem nowych dźwigarów kratowych drewnianych
- rozbudowa
rozbudowa sali widowiskowej w kierunku wschodnim i północnym o część dwukondygnacyjną , w której zaprojektowano pom. sanitarne, pełna kuchnię do obsługi sali widowiskowej, szatnię dla aktorów oraz pokój gościnny
- nadbudowa
wykonanie nowej konstrukcji dachu krokwiowo-płatwiowego dwuspadowego z lukarnami na „Domu Ludowym” z podparciem konstrukcji dachu przy pomocy ram stalowych, wykonaniu ścian zewnętrznych i wewnętrznych w poziomie poddasza, wykonaniu instalacji wewnętrznych
- zagospodarowanie terenu obejmuje
plac przed wejściem głównym wraz z miejscami postojowymi
chodniki do komunikacji pieszej
miejsce na gromadzenie odpadów komunalnych stałych
mikroniwelację terenu
- przyłącza zewnętrzne
przyłącz do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej
przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
- instalacje wewnętrzne
elektryczna: oświetlenia, gniazd wtykowych, oświetlenia awaryjnego i ewakuacji
niskoprądowa: oddymianie klatki schodowej i nagłośnienia sali widowiskowej
odgromowa
fotowoltaiczna
wod-kan.
hydrantowa
gazowa
c.w.u.
c.o.
wentylacja grawitacyjna
wentylacja wywiewno-nawiewna z odzyskiem ciepła
klimatyzacja mechaniczna typu split
w kuchni wyciąg przez okap i centrala nawiewna kompensująca powietrze usuwane z okapu
sprężonego powietrza
- wyposażenie
dostawa urządzeń wyposażenia kuchni
dostawa urządzeń rozdzielni posiłków przedszkola
Wykonawca zapewnia pełną obsługę geodezyjną.
Obowiązkiem Oferenta będzie dokonanie odbioru urządzeń technicznych kotłowni oraz podnośnika dla osób niepełnosprawnych przez Urząd Dozoru Technicznego z dopuszczeniem ich do eksploatacji.
UWAGA!
Materiał z rozbiórki tj. pokrycie dachowe z blachodachówki, wełna mineralna, kasetony sufitowe wraz z rusztem, krokwie oraz orynnowanie (z Sali widowiskowej) mają zostać zdemontowane w sposób niepowodujący ich uszkodzenie.
Blachodachówkę należy zabezpieczyć przekładając folią, a następnie należy ją złożyć na paletach. Podobnie należy postąpić z pozostałym materiałem z demontażu. Zdemontowany z kotłowni kocioł stalowy, należy zabezpieczyć i dostarczyć wraz z pozostałymi zdemontowanymi materiałami do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu-Zdroju ul. Zdrojowa 122. (Materiał stanowi własność Zamawiającego).
UWAGA!
Zamawiający zastrzega, że podczas rozliczenia za wykonane roboty budowlane nie może zostać przekroczona kwota zabezpieczona w budżecie na rok 2021, (patrz zapisy umowy-rozliczenie).
Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.
UWAGA!!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6844992,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9568250,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6844992,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLKAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962965307
7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-211
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne - GROM Sp. z o.o.
Instalacje sanitarne - TermoKlima Bartosz Socha
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6844992,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 335 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI IWONICZ-ZDRÓJ
więcej: przetargi IWONICZ-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.