eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiesiekierzPRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY BIESIEKIERZ W ZAKRESIE OŚWIETLENIA DROGOWEGO



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101633 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY BIESIEKIERZ W ZAKRESIE OŚWIETLENIA DROGOWEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE SŁUŻBY TECHNICZNE I KOMUNALNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331035781

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 103

1.5.2.) Miejscowość: Biesiekierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943180947

1.5.8.) Numer faksu: 943180947

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@biesiekierz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gstik.biesiekierz.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://gstik.biesiekierz.pl/bip/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY BIESIEKIERZ W ZAKRESIE OŚWIETLENIA DROGOWEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03089206-b7bc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000361/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg na terenie gminy Biesiekierz w zakresie oświetlenia drogowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058776/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GSTIK.K.261.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 365423,24 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85710,36 EUR

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego w miejscowości Stare Bielice, gmina Biesiekierz, ul. Cicha (dz. nr 90/22) oraz ul. Spokojna (dz. nr 90/64)
Część I – zakres robót obejmuje w szczególności:
- montaż linii kablowej oświetleniowej YAKXS 4X16 mm2 o długości 260 mb,
- montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych SW-855/60B na fundamencie betonowym wg typowego opracowania w gruncie kat. III FB- 150 300/250/65-4xM24 z oprawą typu LED 36W – 6 kpl.,
- badania i pomiary,
- wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej zgodnie z ZUDP, zatwierdzonej w Starostwie Powiatowym w Koszalinie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 7.1 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 38570,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego w m. Nowe Bielice, gmina Biesiekierz, ul. Maciejek (dz. nr 1/2, 117, 118/1), w formule zaprojektuj i wybuduj

Informacja dotycząca projektowanego oświetlenia:
Usytuowanie: Nowe Bielice, ul. Maciejek. Długość drogi do oświetlenia wynosi ok. 120,0m linii kablowej z montażem 3 opraw LED na słupach oświetleniowych z montażem szafki 3 fazowej. Oświetlenie powinno obejmować drogę wewnętrzną w działkach 117, 118/1 z włączeniem się do istniejącego oświetlenia od ul. Kwiatowej.
Projekt powinien obejmować działki 1/2, 117,118/1, 118/20) uwzględniający odcinek drogi o długości 270,0 m, zgodnie z załącznikiem nr 1 do PFU.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
 wykonanie mapy do celów projektowych,
 wykonanie koncepcji oświetlenia i uzgodnienie pozytywne z Zamawiającym,
 wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do Starosty Powiatu Koszalińskiego,
 wykonanie robót budowlanych, dostawę, montaż i uruchomienie oświetlenia dla całości przedsięwzięcia. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej w przypadku odstępstwa od projektu,
 pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
 przeprowadzenie prób końcowych,
 wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
– program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 7.2 do SWZ
– projektowane postanowienia umowy – załączniki od nr 6.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 22499,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego w m. Stare Bielice, gmina Biesiekierz, ul. Anyżowa (dz. nr 242/101), w formule zaprojektuj i wybuduj

Informacja dotycząca projektowanego oświetlenia:
Usytuowanie: Stare Bielice, ul Anyżowa. Długość drogi do oświetlenia wynosi ok. 40,0m linii kablowej z montażem 1 oprawy LED na słupie oświetleniowym. Oświetlenie powinno obejmować drogę wewnętrzną w działce 242/101 z włączeniem się do istniejącego oświetlenia od ul. Laurowej.
Projekt powinien obejmować działki 242/101 zgodnie z załącznikiem nr 2 do PFU.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
 wykonanie mapy do celów projektowych,
 wykonanie koncepcji oświetlenia i uzgodnienie pozytywne z Zamawiającym,
 wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do Starosty Powiatu Koszalińskiego,
 wykonanie robót budowlanych, dostawę, montaż i uruchomienie oświetlenia dla całości przedsięwzięcia. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej w przypadku odstępstwa od projektu,
 pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
 przeprowadzenie prób końcowych,
 wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
– program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 7.2 do SWZ
– projektowane postanowienia umowy – załączniki od nr 6.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 6999,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego w m. Stare Bielice, gmina Biesiekierz, ul. Wiązowa (dz. nr 307/43), w formule zaprojektuj i wybuduj

Informacja dotycząca projektowanego oświetlenia:
Usytuowanie: Stare Bielice ul. Wiązowa. Długość drogi do oświetlenia wynosi ok. 600,0m linii kablowej z montażem 16 opraw LED na słupach oświetleniowych z montażem szafki oświetleniowej. Oświetlenie obejmować będzie drogę wewnętrzną w działce 307/43.
Projekt powinien obejmować działki 307/43 ul. Wiązowa i 4/17 ul. Daglezjowa oraz działkę 21/2 ul. Bałtycka odcinek drogi o długości ok. 700,0m zgodnie z załącznikiem nr 3 do PFU.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
 wykonanie mapy do celów projektowych,
 uzyskanie warunków na podłączenie sieci oświetleniowych od ENERGA-OPERATOR SA Oddział w Koszalinie ul. Morska 10, 75-950 Koszalin,
 wykonanie koncepcji oświetlenia i uzgodnienie pozytywne z Zamawiającym,
 wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do Starosty Powiatu Koszalińskiego,
 wykonanie robót budowlanych, dostawę, montaż i uruchomienie oświetlenia dla całości przedsięwzięcia. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej w przypadku odstępstwa od projektu,
 pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
 przeprowadzenie prób końcowych,
 wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
– program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 7.2 do SWZ
– projektowane postanowienia umowy – załączniki od nr 6.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 89999,99 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego w m. Stare Bielice, gmina Biesiekierz, ul. Jesionowa (dz. nr 31/47), ul. Grabowa (dz. nr 33/3) i ul. Bukowa (dz. nr 35/11), w formule zaprojektuj i wybuduj

Informacja dotycząca projektowanego oświetlenia:
Usytuowanie: Stare Bielice ul. Jesionowa i ul. Grabowa. Długość drogi do oświetlenia wynosi ok. 160,0 m linii kablowej z montażem 4 opraw LED na słupach oświetleniowych podłączonych do istniejącego oświetlenia w ulicy Jesionowej do ostatniej lampy oraz ul .Bukowa - długość drogi do oświetlenia ok. 120,0m linii kablowej z montażem 3 opraw LED na słupach oświetleniowych podłączonych do istniejącego oświetlenia w ulicy Platanowej.
Projekt powinien obejmować działki 31/47 ul. Jesionowa i 33/3 ul. Grabowa oraz działki 36 ul. Platanowa, 35/11 ul. Bukowa zgodnie z załącznikiem nr 4 do PFU.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
 wykonanie mapy do celów projektowych,
 wykonanie koncepcji oświetlenia i uzgodnienie pozytywne z Zamawiającym,
 wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do Starosty Powiatu Koszalińskiego,
 wykonanie robót budowlanych, dostawę, montaż i uruchomienie oświetlenia dla całości przedsięwzięcia. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej w przypadku odstępstwa od projektu,
 pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
 przeprowadzenie prób końcowych,
 wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
– program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 7.2 do SWZ
– projektowane postanowienia umowy – załączniki od nr 6.5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 47052,99 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego w m. Biesiekierz (dz. nr 8/1, 2/109, 2/44), gmina Biesiekierz, w formule zaprojektuj i wybuduj

Informacja dotycząca projektowanego oświetlenia:
Usytuowanie: Biesiekierz dz. 8/1, 2/109, 2/44. Długość drogi do oświetlenia wynosi ok. 210,0 m linii kablowej z montażem 7 opraw LED na słupach oświetleniowych. Oświetlenie obejmować będzie drogę wewnętrzną w działkach 8/1, 2/109 ,2/44 z podłączeniem do oświetlenia istniejącego na skrzyżowaniu dróg przy działce 2/54.
Projekt powinien obejmować działki 8/1,2/109,2/44 dla odcinka drogi o długości ok. 210,0 m zgodnie z załącznikiem nr 5 do PFU.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
 wykonanie mapy do celów projektowych,
 wykonanie koncepcji oświetlenia i uzgodnienie pozytywne z Zamawiającym,
 wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do Starosty Powiatu Koszalińskiego,
 wykonanie robót budowlanych, dostawę, montaż i uruchomienie oświetlenia dla całości przedsięwzięcia. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej w przypadku odstępstwa od projektu,
 pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
 przeprowadzenie prób końcowych,
 wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
– program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 7.2 do SWZ
– projektowane postanowienia umowy – załączniki od nr 6.6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 34999,99 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego w m. Biesiekierz, gmina Biesiekierz, (dz. nr 318/2, 317, 410), w formule zaprojektuj i wybuduj

Informacja dotycząca projektowanego oświetlenia:
Usytuowanie: Biesiekierz, długość drogi do oświetlenia wynosi ok. 600,0m linii kablowej z montażem 15 opraw LED na słupach oświetleniowych i szafką oświetleniową. Oświetlenie obejmować będzie działki nr 318/2, 61/1, 317, 410. Projekt powinien obejmować działki nr 318/2, 61/1 ,317, 410, 1/14, 21/1 dla odcinków dróg o długości ok. 750,0 m zgodnie z załącznikiem nr 6 do PFU.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
 wykonanie mapy do celów projektowych,
 uzyskanie warunków na podłączenie sieci oświetleniowych od ENERGA-OPERATOR SA Oddział w Koszalinie ul. Morska 10, 75-950 Koszalin,
 wykonanie koncepcji oświetlenia i uzgodnienie pozytywne z Zamawiającym,
 wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do Starosty Powiatu Koszalińskiego,
 wykonanie robót budowlanych, dostawę, montaż i uruchomienie oświetlenia dla całości przedsięwzięcia. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej w przypadku odstępstwa od projektu,
 pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
 przeprowadzenie prób końcowych,
 wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
– program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 7.2 do SWZ
– projektowane postanowienia umowy – załączniki od nr 6.17do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego w m. Tatów (dz. nr 20/1, 30/6, 30/13), gmina Biesiekierz, w formule zaprojektuj i wybuduj

Informacja dotycząca projektowanego oświetlenia:
Usytuowanie: Tatów. Długość drogi do oświetlenia wynosi ok. 120,0 m linii kablowej z montażem 3 opraw LED na słupach oświetleniowych. Oświetlenie powinno obejmować drogę w działkach 20/1, 30/6, 30/13 z włączeniem się do istniejącego oświetlenia w działce 8/5.
Projekt powinien obejmować działki wskazane dla wykonania oświetlenia, zgodnie z załącznikiem nr 7 do PFU.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
 wykonanie mapy do celów projektowych,
 wykonanie koncepcji oświetlenia i uzgodnienie pozytywne z Zamawiającym,
 wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do Starosty Powiatu Koszalińskiego,
 wykonanie robót budowlanych, dostawę, montaż i uruchomienie oświetlenia dla całości przedsięwzięcia. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej w przypadku odstępstwa od projektu,
 pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
 przeprowadzenie prób końcowych,
 wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
– program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 7.2 do SWZ
– projektowane postanowienia umowy – załączniki od nr 6.8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 18299,99 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w zakresie oświetlenia drogowego w m. Kotłowo (dz. nr 12/43, 12/18), gmina Biesiekierz, w formule zaprojektuj i wybuduj

Informacja dotycząca projektowanego oświetlenia:
Usytuowanie: Kotłowo, długość drogi do oświetlenia wynosi ok. 90,0 m linii kablowej z montażem 3 opraw LED na słupach oświetleniowych typu parkowego z montażem szafki oświetleniowej. Oświetlenie powinno obejmować drogę w działkach 12/43, 12/18 z włączeniem się do istniejącego zasilania przy budynku świetlicy.
Projekt powinien obejmować działki wskazane dla wykonania oświetlenia, zgodnie załącznikiem nr 8 do PFU.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
 wykonanie mapy do celów projektowych,
 wykonanie koncepcji oświetlenia i uzgodnienie pozytywne z Zamawiającym,
 wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 3 oraz art. 30 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do Starosty Powiatu Koszalińskiego,
 wykonanie robót budowlanych, dostawę, montaż i uruchomienie oświetlenia dla całości przedsięwzięcia. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej w przypadku odstępstwa od projektu,
 pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
 przeprowadzenie prób końcowych,
 wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
– program funkcjonalno – użytkowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 7.2 do SWZ
– projektowane postanowienia umowy – załączniki od nr 6.9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 17499,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44833,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44833,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44833,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oświetlenia Dróg Ryszard Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721002558

7.3.3) Ulica: Chopina 8

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44833,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34317,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34317,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34317,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oświetlenia Dróg Ryszard Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721002558

7.3.3) Ulica: Chopina 8

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34317,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9594,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9594,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9594,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oświetlenia Dróg Ryszard Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721002558

7.3.3) Ulica: Chopina 8

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9594,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108092,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108092,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108092,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oświetlenia Dróg Ryszard Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721002558

7.3.3) Ulica: Chopina 8

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108092,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53259,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53259,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53259,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oświetlenia Dróg Ryszard Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721002558

7.3.3) Ulica: Chopina 8

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53259,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43542,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43542,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43542,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oświetlenia Dróg Ryszard Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721002558

7.3.3) Ulica: Chopina 8

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43542,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103197,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103197,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103197,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oświetlenia Dróg Ryszard Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721002558

7.3.3) Ulica: Chopina 8

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103197,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oświetlenia Dróg Ryszard Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721002558

7.3.3) Ulica: Chopina 8

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21156,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21156,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21156,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oświetlenia Dróg Ryszard Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721002558

7.3.3) Ulica: Chopina 8

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21156,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji umów dla części od nr 2 do nr 9: dokumentacja projektowa - 3 miesiące; roboty budowlane - 2 miesiące od odbioru dokumentacji
2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.