eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin"Przebudowa drogi powiatowej nr 2314C Żnin - Janowiec Wlkp. od km 4+500 do km 6+000"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2314C Żnin – Janowiec Wlkp.
od km 4+500 do km 6+000”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podgórzyn 62a

1.5.2.) Miejscowość: Żnin

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523020668

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@znin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.powiatzninski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_znin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pełnienie funkcji zarządcy drogi w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych w odniesieniu do dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi powiatowej nr 2314C Żnin – Janowiec Wlkp.
od km 4+500 do km 6+000”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be2fdf1-8a77-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00509701/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 2314C Żnin - Janowiec Wlkp. od km 4+500 do km 6+000

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000796

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT 2410.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2314C Żnin – Janowiec Wlkp. od km 4+500 do km 6+000”
Stan projektowany, zakres robót.
STAN PROJEKTOWANY
Planowana do realizacji inwestycja będzie polegała na przebudowie drogi powiatowej nr 2314C Żnin – Janowiec Wlkp. od km 4+500 do km 6+000, co będzie stanowiło uzupełnienie inwestycji na przedmiotowej drodze w związku z jej modernizacją, którą systematycznie od kilku lat prowadzi Powiat Żniński.
Przedmiotowy etap liczy 1,500 km i obejmuje miejscowość Cerekwica.
Głównym przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego są:
• wyrównanie i odpowiednie wyprofilowanie istniejącej nawierzchni
betonem asfaltowym;
• wykonanie nakładki bitumicznej na jezdni;
• wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni na poszerzeniach;
• wykonanie wysp spowalniających ruch na wlotach do miejscowości;
• rozbiórka starych i budowa nowych barier drogowych;
• wykonanie poboczy z destruktu bitumicznego i mieszanki optymalnej;
• odtworzenie istniejących skarp wzdłuż drogi wraz z ich humusowaniem
i obsianiem mieszankami traw;
• rozbiórka starych i wykonanie nowych chodników;
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
• wykonanie zatok autobusowych;
• remont i czyszczenie przepustów pod zjazdami oraz pod drogą;
• rozbiórkę kolidującego budynku;
Podstawowe dane techniczne:
• klasa techniczna drogi - Z;
• kategoria ruchu - KR3;
• obszar zabudowany i niezabudowany;
• prędkość projektowa - 40 km/h,
• długość odcinka objętego zamówieniem – 1,500 km;
• szerokość jezdni poza terenem zabudowanym - 6m, na łukach kołowych
normatywne poszerzenia;
• szerokość jezdni w terenie zabudowanym - 6,5m, na łukach kołowych
normatywne poszerzenia;
• szerokość pasa ruchu - 3,0/3,25m;
• przekrój uliczny z jednostronnym lub dwustronnym chodnikiem;
• przekrój drogowy ograniczony opornikami - poza terenem zabudowanym
Przebieg drogi w planie:
• Projektowany odcinek w większości przebiega w istniejącym śladzie -
dokonano nieznacznych korekt łuków poziomych;
• Projektowana konstrukcja dla przedmiotowego odcinka przewiduje
wykonanie nakładki bitumicznej. W przypadku chodników przewidziane
zostało rozebranie istniejących i wybudowanie ich od nowa dostosowując
do projektowanych rzędnych i szerokości;
• W miejscach gdzie dokumentacja projektowa nie przewiduje wbudowania
krawężników drogowych należy na krawędziach projektowanej jezdni
zastosować oporniki betonowe;
• W celu poprawy działania komunikacji zbiorowej projektuje się zatoki
autobusowe o szerokości 3,0 m;
• W celu zapewnienia bezpieczeństwa pieszych zaprojektowano chodniki
jednostronne lub dwustronne o szerokości 2 metrów wraz z przejściami
dla pieszych;
• W celu zapewnienia dostępności do drogi dla mieszkańców,
zaprojektowano zjazdy z kostki betonowej o szerokości dostosowanej do
szer. bram i skosami 1:1 (w przypadku gdy zjazd prowadzony jest przez
projektowany chodnik);
• Pozostałe zjazdy zaprojektowano z nawierzchni asfaltowej o
szerokościach dostosowanych do stanu istniejącego, wyokrąglone
promieniami o R min.= 3 m;
Przebieg drogi w profilu podłużnym:
Przekrój podłużny istniejącego terenu określono na podstawie dostarczonej przez geodetę mapy do celów projektowych w skali 1:500.
Zasadniczy wpływ na projekt niwelety miały następujące czynniki:
• dostosowanie niwelety do istniejącego ukształtowania terenu oraz
projektowanej klasy drogi;
• konieczność dowiązania się niwelety do stanu istniejącego na włączeniach
dróg bocznych;
• sprawne odwodnienie jezdni i właściwe odprowadzenie wody.
Szczegóły rozwiązań w przekroju podłużnym przedstawiono na rysunkach przekrojów podłużnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorys ofertowy.

UWAGA
Dokumentacja projektowa załączona do SWZ zawiera projekt pierwotny dla całego odcinka oraz aktualizację dokumentacji. Podczas przygotowywania oferty proszę pod analizę poddać tylko odcinek od km 4+500 do km 6+000 z opracowania pt. „Aktualizacja dokumentacji"

Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiORB), dokumentacji projektowej, a więc w dokumencie opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Wykonanie robót budowlanych
a)realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: dokumentacją projektową STWiOR, SWZ, kosztorysem ofertowym oraz projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez wad, zostaną zakończone wszystkie prace wchodzące w przedmiot zamówienia;
b)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca przekaże wymienione w zdaniu wcześniejszym dokumenty przed odbiorem koncowym i okaże na każde żądanie Zamawiającego i Inspektora nadzoru w trakcie trwania robót;
c)Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania polskich norm zharmonizowanych, które obowiązują w związku z wykonaniem prac objętych Zamówieniem oraz stosowania ich postanowień na równi z wszystkimi innymi wymaganiami. Zakłada się, iż Wykonawca dogłębnie zaznajomił się z treścią i wymaganiami tych norm;
d)Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów lub odpadów;
e)Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający przekazanie do utylizacji eternitu z dachu rozebranego budynku.
f)Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu czasowej organizacji ruchu oraz jego zatwierdzenia i stosowania go przy realizacji zadania,
g)Zamawiający wymaga, by wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego, dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym postanowienia art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
a)z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę kosztorysową obejmującą zakres rzeczowy określony w kosztorysie ofertowym i dokumentacji technicznej;
b)przedmiot zamówienia będzie finansowany:
95% dofinansowanie z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
5% środki własne Zamawiającego
UWAGA!!!
W przypadku nie otrzymania dofinansowania z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na podstawie art. 310 Pzp;
c)podstawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie zakresu rzeczowego określonego w niniejszej SWZ oraz w dokumentacji projektowej;
d)Zamawiający dokona dwóch płatności. Pierwszej w formie 5% zaliczki kwoty netto powiększonej o podatek Vat i drugiej płatności tj. pozostałej części kwoty umownej po zakończeniu realizacji inwestycji i dokonaniu odbioru końcowego.
e)podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie sporządzenie obustronnie podpisanego protokołu odbioru z którego będzie wynikało, że przedmiot umowy wykonany został kompletnie i zgodnie z umową oraz nie posiada wad i może być przeznaczony do użytkowania.
f)na czas realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest zapewnić finansowanie Inwestycji w trakcie jej trwania w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego tj. w wysokości ok 95% wartości Umowy. Zapłata wynagrodzenia w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3633988,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4797621,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3633988,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DUOLAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GABRODROG PAWEŁ KUBICKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621807635

7.3.3) Ulica: Januszkowo 43

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3633988,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.