Ogłoszenie z dnia 2025-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00049982/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
- 2025/BZP 00091061/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Elektroniczne karty przedpłacone dla pracowników
ZPEC Spółka z o.o. w Zabrzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272270898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Goethego 3
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpec@zpec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zpec/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gaz i energia cieplna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Produkcja, transport oraz dystrybucja gazu i energii cieplnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Elektroniczne karty przedpłacone dla pracownikówZPEC Spółka z o.o. w Zabrzu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d16ca872-ffb9-41d3-bf96-a5b246e471c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 374500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 107 kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych, (Ilość kart może ulec zmianie o ok 10% w zależności od liczby uprawnionych pracowników)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia. szacunkowo doładowywanych w ciągu
trwania umowy 5 krotnie, jednorazowo kwotą do 1000 zł, na zakup artykułów spożywczych i przemysłowych dla pracowników ZPEC Spółka z o.o. w Zabrzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofertSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla uchodźców z Ukrainy w okresie maj - październik 2025
- 15/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych z obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. - od maja 2025"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH
- DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.