Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00508250/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sadowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sadowie
1.3.) Oddział zamawiającego: 27-580 Sadowie 86
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830410014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowie
1.5.2.) Miejscowość: Sadowie
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-580
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sadowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sadowie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sadowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3441d5ed-8106-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059851/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sadowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Sadowie- etap II"22.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508250
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1603928,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej z Szczucicach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sadowie”
Zakres prac obejmuje:
- demontaż istniejących elementów na elewacjach budynku – po zakończonych pracach ponowny montaż z zastosowaniem odpowiednich kształtek oraz wzmocnień,
− rozbiórka i odtworzenie opaski wokół budynku po zakończonych pracach ociepleniowych,
− ocieplenie ścian poniżej terenu z wykonaniem izolacji z mas dyspersyjnych oraz zabezpieczeniem folią kubełkową,
− ocieplenie posadzki na gruncie wraz z wykonaniem nowej posadzki,
− wymiana stolarki okiennej na nowe z nawiewnikami regulowanymi automatycznie
− wymiana drzwi zewnętrznych na nowe energooszczędne,
− ocieplenie ścian powyżej terenu wraz z kolorystyką elewacji,
− ocieplenie stropu nad piętrem z wykonaniem podestów komunikacyjnych,
− osłona ocieplenia dachowego z blachodachówki ,
− wymiana obróbek blacharskich związanych z robotami dociepleniowymi – min. orynnowanie, parapety zewnętrzne, obróbka cokołu oraz detali architektonicznych,
− remont istniejącej instalacji odgromowej,
− prace modernizacyjne związane z wewnętrzną instalacją c.o., wod. – kan., gazową,
− modernizacja wewnętrznego oświetlenia – wymiana na nowe w systemie LED,
− montaż instalacji PV – fotowoltaika,
− wykonanie instalacji odgromowej,
− prace towarzyszące wynikające z charakteru prac a nie objęte dokumentacją projektową,
− uporządkowanie i przywrócenie do pierwotnego stanu terenu po wykonaniu prac budowlanych.
− wykonanie wjazdu i miejsc parkingowych
− dostarczenie i montaż przydomowej oczyszczalni ścieków
Prace przewidziane są do wykonania przy czynnym obiekcie, co wykonawca winien uwzględnić w opracowaniu harmonogramu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262522-6 - Roboty murarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261320-3 - Kładzenie rynien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1195000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 985000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSTBUD S.C. Martyna Chmielewska, Paweł Wróblewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6612326575
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"OSTBUD" S.C. MARTYNA CHMIELEWSKA, PAWEŁ WRÓBLEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"OSTBUD" S.C. MARTYNA CHMIELEWSKA, PAWEŁ WRÓBLEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 985000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SADOWIE
więcej: przetargi SADOWIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.