eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyModernizacja instalacji c.o. oraz c.w.u. wraz z robotami towarzyszącymi w Międzygminnym domu Pomocy Społecznej Dobre Miejsce w Kobiórze



Ogłoszenie z dnia 2025-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji c.o. oraz c.w.u. wraz z robotami towarzyszącymi w Międzygminnym domu Pomocy Społecznej Dobre Miejsce w Kobiórze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 776 38 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji c.o. oraz c.w.u. wraz z robotami towarzyszącymi w Międzygminnym domu Pomocy Społecznej Dobre Miejsce w Kobiórze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22946891-d459-4030-aba9-70eae7e74a06

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020818/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Modernizacja instalacji c.o. wraz z robotami towarzyszącymi w Tyskim Domu Pomocy Społecznej Dobre Miejsce w Kobiórze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00070282

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.3.2025.AO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót instalacyjnych w zakresie modernizacji i regulacji układu centralnego ogrzewania w ramach realizacji zadania „Modernizacja instalacji c.o. oraz c.w.u. wraz z robotami towarzyszącymi w Międzygminnym Domu Pomocy Społecznej „Dobre Miejsce" w Kobiórze.

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- budowę zintegrowanego systemu zarządzania centralnym ogrzewaniem, układem przygotowania centralnej ciepłej wody użytkowej opartym na pompach ciepła, wentylacją mechaniczną oraz instalacją ciepła technologicznego,
- wykonie modernizacji i regulacji układów centralnego ogrzewania, wentylacji i instalacji ciepła technologicznego,
- montaż urządzeń klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku,
na podstawie projektu wykonawczego dla Międzygminnego Domu Pomocy Społecznej „Dobre Miejsce” w Kobiórze.

Zakres przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- kompleksową budowę zintegrowanego systemu zarządzania instalacjami budynku tj.: centralnym ogrzewaniem, układem przygotowania centralnej ciepłej wody użytkowej opartym na pompach ciepła, wentylacją mechaniczną oraz instalacją ciepła technologicznego w zakresie opisanym w projektach wykonawczych,
- dostarczenie niezbędnego oprogramowania i urządzeń umożliwiających sterowaniem systemu,
- uruchomienie systemu,
- szkolenie obsługi,
- obsługę systemu przez okres 2 miesięcy od daty końcowego protokołu odbioru robót,
- montaż elementów sterowania i urządzeń do regulacji instalacji ogrzewania podłogowego, instalacji grzejnikowej oraz ciepła technologicznego opisanych w projekcie wykonawczym,
- montaż jednostek klimatyzacji wybranych pomieszczeń w układzie Split i MultiSplit zgodnie z projektem wykonawczym,
- wykonanie fundamentów pod agregaty oraz wykonanie instalacji elektrycznej i odprowadzenia skroplin niezbędnych do funkcjonowania klimatyzatorów,
- wykonanie niezbędnych prac naprawczych po montażu instalacji i urządzeń polegających na przywróceniu przegród budowlanych i powłok do stanu pierwotnego,
- montaż przejść p.poż w miejscach przejścia przez przegrody o wymaganej klasie odporności ogniowej,
- wykonanie robót tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do realizacji zadania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.

Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SWZ

Zamawiający informuje, iż przedmiar robót budowlanych stanowi tylko i wyłącznie dokument pomocniczy, tj. podstawę informacyjną do wyceny przedmiotowej inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego Z artykułu 255 pkt 6 Pzp wynika, że wada wskazana w tym przepisie musi łącznie spełniać następujące przesłanki:
• być niemożliwa do usunięcia,
• mieć rzeczywisty lub potencjalny wpływ na wynik postępowania.
Nie jest zgodne z przepisami ustawy PZP udzielenie zamówienia wykonawcy, który wybrany został w ramach procedury dotkniętej wadą, polegającą na niezachowaniu w postępowaniu przestrzegania zgodności z zasadami naczelnymi Pzp, wyrażonymi m.in. w art. art. 17 ust. 3 zgodnie z którym, czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm. Pzp wymaga, by osoby zaangażowane w proces udzielania zamówienia publicznego po stronie zamawiającego zapewniały bezstronność i obiektywizm zarówno w przygotowaniu, jak i w trakcie prowadzonego postępowania. Zasada wykonywania czynności w ramach przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tylko przez osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm dotyczy osób, które występują po stronie zamawiającego. Zasada ta znajduje swój wyraz w wyrażonym w art. 56 ust. 1 Pzp obowiązku wyłączenia z udziału w postępowaniu osób wykonujących czynności związane z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia po stronie zamawiającego, mogących wpłynąć na wynik tego postępowania lub udzielających zamówienia, jeżeli po ich stronie występuje konflikt interesów (pozostają w takich relacjach lub są powiązani z wykonawcą w sposób, który może podważać ich obiektywizm i bezstronność w postępowaniu). Osoby te, zgodnie z art. 56 ust. 4 Pzp, muszą złożyć pod rygorem odpowiedzialności karnej oświadczenie o istnieniu albo oświadczenie o braku istnienia okoliczności świadczących o konflikcie interesów.
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wobec osoby wykonującej czynności związane z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, która udzieliła odpowiedzi na zapytanie o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia, zachodzi okoliczność, o której mowa w art. 56 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, co skutkuje naruszeniem art. 17 ust 3 ustawy Pzp. Zatem jest to wada postępowania, której zamawiający nie mógł naprawić, niemożliwa do usunięcia, mająca rzeczywisty lub potencjalny wpływ na wynik postępowania. Wobec powyższego konieczne jest unieważnienie niniejszego postępowania stosownie do treści art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.