Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00039438/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
- 2023/BZP 00050716/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z termomodernizacją bazy edukacyjno - sportowej na terenie Gminy Wróblew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRÓBLEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 15
1.5.2.) Miejscowość: Wróblew
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-285
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@wroblew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wroblew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwwroblew.e-zp.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz z termomodernizacją bazy edukacyjno - sportowej na terenie Gminy Wróblew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f57b8a98-96fd-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008946/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa wraz z termomodernizacją bazy edukacyjno – sportowej na terenie Gminy Wróblew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039438
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.04.2023.RR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4063414,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1Planowany zakres prac obejmuje termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Wągłczewie oraz przebudowę bazy
sportowej przy tejże placówce oświatowej. W ramach zadania wykonane zostanie m.in. ocieplenie przegród budowlanych
budynku, wymiana pokrycia dachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacja centralnego ogrzewania wraz z
wymianą źródła ciepła na niskoemisyjne, modernizacja instalacji elektrycznej i niskoprądowej, malowanie wnętrza budynku
oraz montaż mikroinstalacji PV dla budynku. Ponadto wybudowany zostanie nowy budynek zaplecza sportowego
wyposażony w niskoemisyjne źródło ciepła oraz mikroinstalację PV. Planuje się wykonanie boiska trawiastego do piłki
nożnej wraz z oświetleniem, nawadnianiem i infrastrukturą towarzyszącą (m.in. trybuna, zadaszenia, utwardzenia).
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót określa:
• specyfikacja warunków zamówienia,
• PFU
• złożona oferta,
• harmonogram rzeczowo-finansowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 3765418,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa wraz z częściową zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń szkolnych naprzedszkolne w budynku Szkoły Podstawowej w Charłupi Wielkiej.
Przebudowa obejmuje:
1. Wymiana części stolarki
2. Obudowa części grzejników
3. Wykonanie nowych otworów drzwiowych
4. Zamurowanie części otworów
5. Wykonie okładziny z płyt GK na stropach
6. Zabudowa z płyt GK na ścianach
7. Ułożenie płytek na ścianach i podłogach
8. Pozostałe drobne roboty remontowe
9. Wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej
10. Wykonanie oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego
11. Montaż czujek dymu
12. Roboty sanitarne w zakresie instalacji grzewczej, wod. kan. I wentylacji mechanicznej
13. Wyposażenie przedszkola (zgodnie z załącznikami)
14. Wymiana opraw oświetleniowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa, specyfikacja wyposażenia sprzętu i zabawek,
Przedmiar robót stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ oraz Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 297996,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4499700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4499700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4499700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLANKO Damian Tyburski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735
7.3.3) Ulica: Łęczycka 17
7.3.4) Miejscowość: Ozorków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4499700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485737,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485737,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZOKMIR Mirosław Szoka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451523168
7.3.3) Ulica: Uniejowska 20A
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485737,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI WRÓBLEW
więcej: przetargi WRÓBLEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.