Og³oszenie z dnia 2024-02-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00230964/01 - Wynik z dnia 2024-03-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we W³oclawku przy Al. Chopina 3/5 - etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Baza Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005889231
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ptasia 2A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 54-2326276
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spolkabaza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://spolkabaza.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we W³oclawku przy Al. Chopina 3/5 - etap III
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a08ee56a-c729-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00101826
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a08ee56a-c729-11ee-a84d-d63fc4d19e653.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miedzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub oswiadczeñ, odbywa sie ptrzy uzyciu ¶rodków komunikacji elektronicznej - Platformy e_Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e_Zamówienia jest bezp³atne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej - Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
siê zarejestrowaæ i posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje
zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia , o którym mowa w pkt 5 SWZ, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp ww. regulacje nie bêd± mia³y
bezpo¶redniego zastosowania.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 5 SWZ, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
8. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233),wykonawca,
w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w rozdziale IX SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Baza” Sp. z o.o., ul. Ptasia 2a,
87-800 W³oc³awek;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo),
d) do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.04.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia stanowi± roboty budowlane polegaj±ce na budowie alejek cmentarnych (ci±gów pieszo-jezdnych i pieszych) na Cmentarzu Komunalnym we W³oc³awku przy Alei Chopina 3/5.
Zakres zamówienia obejmuje wykonania alejek oznaczonych w dokumentacji projektowej nastêpuj±cymi numerami: 11, 12, 13, 47, 48 i 52. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ ewentualnego zwiêkszenia zakresu wykonania robót budowlanych, o których mowa powy¿ej, do ³±cznej warto¶ci zamówienia nie przekraczaj±cej kwoty 291 000,00 z³ brutto. Zamawiaj±cy przewiduje, i¿ w ramach zwiêkszonego zakresu zamówienia wykonane by³yby niektóre spo¶ród alejek o nr 10, 29, 50, 9 i 51.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mozliwo¶æ ewentualnego zwiekszenia zakresu wykonania robót budowlanych, bêd±cych przedmiotem zamówienia, do ³±cznej warto¶ci zamówienia nieprzekraczaj±cej 291 000,00 z³ brutto. Wynagrodzenie z tytu³u zwiêkszonego zakresu zamówienia zostanie obliczone wed³ug zasad, o których mowa w par.3 ust.5 projektu umowy, stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadaj±ce rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tj polegaj±ce na budowie alejek, chodników z kostki brukowej/betonowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto
2. dysponuje wymienionymi poni¿ej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia wymienionych poni¿ej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które bêd± uczestniczy³y w realizacji zamówienia i bêd± odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z dyspozycj± art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane, Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej:
⎯ kierownik budowy, który jednocze¶nie bêdzie pe³ni³ funkcjê kierownika robót– osoba posiadaj±ca wa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej , która podczas realizacji zamówienia bêdzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia zobowiazani s± do z³ozenia:1. oswaidczenia o niepodleganiu wykluczeniu (z wzzglednieniem regulacji sankcyjnych) oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców, przy czym w czê¶ci dotyczacej spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu tylko w zakresie w jakim kazdy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru oswaidczenia stanowi±cego za³±cznik nr 3a do SWZ,
2. oswaidczenie na podstawie art.117 ust.2 i 3 ustawy Pzp,
pe³nomocnictwo do reprezentowania.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza mozliwo¶æ zmiany umowy w przypadku wyst±pienia którejkolweik z okoliczno¶ci wyemienionych w par.16 ust.1 pkt 1 lit. a)-i) projektu umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-27 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za posrednictwem Platformy e_zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-27 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy przewiduje mozliwo¶æ odbycia wizji lokalnej w dniu 20.02.2024 o g. 12.00INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- OPIEKUNKA DZIECIÊCA
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
- "Zakup i dostawa ¶rodków pior±co-dezynfekuj±cych obejmuj±cych pranie i dezynfekcjê chemiczno-termiczn± w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zak³adu Aktywno¶ci Zawodowej we W³oc³awku w roku 2025."
- Budowa i przebudowa sieci, przy³±czy, instalacji i urz±dzeñ wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy W³oc³awek wraz z dostaw± sprzêtu specjalistycznego (zaprojektuj i wybuduj)
- DOSTAWA ERGONOMICZNEGO WYPOSA¯ENIA STANOWISK PRACY DO POWIATOWEGO URZÊDU PRACY WE W£OC£AWKU W£OC£AWEK
- Osiedlowa Strefa Rekreacyjna "Na Po³udniu" na terenie wokó³ Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 1 (Bud¿et Obywatelski 2021r.)
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lêdziny w 2025r.
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2921L w zakresie budowy drogi dla pieszych w miejscowo¶ci Wolaniny
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowo¶ci Go¶ciencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Przebudowa DW 964 Dobczyce - Wieliczka w zakresie budowy chodnika w miejscowo¶ci Sieraków etap IV w kierunku Jankówki od km 2+660 do km 3+209 odcinek referencyjny nr 150
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowo¶ci Limanowa, Miasto Limanowa
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.