Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00062819/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
- 2021/BZP 00071258/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-01
- 2021/BZP 00183494/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-16
- 2021/BZP 00183495/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101832 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy wyposażenia pracowni specjalistycznych oraz materiałów i sprzętów dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia dodatkowych zajęć i kół zainteresowań w szkołach zawodowych w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH IM. PAPIEŻA JANA PAWŁA II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000196173
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niemodlińska 40
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-761
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77/ 474 54 54
1.5.8.) Numer faksu: 77/474 54 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsbopole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsbopole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zsbopole.bip.gov.pl/zamowienia-na-podstawie-ustawy-pzp-pow-130-tys-zl-netto/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy wyposażenia pracowni specjalistycznych oraz materiałów i sprzętów dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia dodatkowych zajęć i kół zainteresowań w szkołach zawodowych w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20757529-b68b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033039/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy wyposażenia pracowni specjalistycznych oraz materiałów i sprzętów dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia dodatkowych zajęć i kół zainteresowań w szkołach zawodowych w Opolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Budowanie kariery zawodowej uczniów szkół zawodowych w Opolu - III edycja współfinasowanego ze środków EFS w ramach Osi priorytetowej IX – Wysoka jakość edukacji Działanie 9.2 – Rozwój kształcenia zawodowego Poddziałanie 9.2.2 – Wsparcie kształcenia zawodowego w Aglomeracji Opolskiej w ramach RPOWO na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062819/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSB.RPU.2.2021.JW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 529141,77 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Dostawa wyposażenia do utworzenia pracowni zarządzenia nieruchomościami w budownictwie - Zespół Szkół Budowlanych w Opolu.Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – w zakładkach odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.5.5.) Wartość części: 120535,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Dostawa wyposażenia do utworzenia pracowni zarządzania kolorem - Zespół Szkół Ekonomicznych w Opolu.Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – w zakładkach odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 94309,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Dostawa wyposażenia do utworzenia pracowni robotyki - programowanie autonomicznych robotów - Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Opolu.Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – w zakładkach odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 11266,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4. Dostawa wyposażenia do utworzenia pracowni: Sieci komputerowe CCNA - Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Opolu.Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – w zakładkach odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 33385,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5. Dostawa wyposażenia do utworzenia pracowni transportu drogowego - e-Transport - Zespół Szkół Mechanicznych w Opolu.Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – w zakładkach odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 131951,21 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6. Doposażenie szkół w materiały dydaktyczne i sprzęty dydaktyczne niezbędne do prowadzenia dodatkowych zajęć/kół zainteresowań (laptopy, oprogramowanie, urządzenia wielofunkcyjne, tablety) w Opolu.Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ pn.: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – w zakładkach odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 137695,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136673,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160816,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136673,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.3) Ulica: ul. Staszica 22
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136673,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w części nr 2 pn.: Dostawa wyposażenia do utworzenia pracowni zarządzania kolorem - Zespół Szkół Ekonomicznych w Opolu, unieważnił postępowanie w tej części na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty 146 843,50 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 124 500,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146843,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164462,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 3 pn.: Dostawa wyposażenia do utworzenia pracowni robotyki - programowanie autonomicznych robotów - Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Opolu, na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż Wykonawca PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki, który złożył najkorzystniejszą ofertę w tej części, uchylił się od zawarcia umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21099,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24836,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w części nr 4 pn.: Dostawa wyposażenia do utworzenia pracowni: Sieci komputerowe CCNA - Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Opolu, unieważnił postępowanie w części nr 4 na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp, ze względu na fakt iż Wykonawca Netprof Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, wybrana jako najkorzystniejsza oferta w tej części, uchylił się od zawarcia umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31488,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62410,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 5 pn.: Dostawa wyposażenia do utworzenia pracowni transportu drogowego - e-Transport - Zespół Szkół Mechanicznych w Opolu, na podstawie art. 255 pkt. 7 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż Wykonawca PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki, który złożył najkorzystniejszą ofertę w tej części, uchylił się od zawarcia umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112569,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117606,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154603,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204057 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154603,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS Sp. J. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950
7.3.3) Ulica: ul. Staszica 22
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154603,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wykonanie i dostawa oznakowanych gadżetów promocyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa - III termin
- Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na wybranych ulicach miasta Opola
- Dostawa wraz z inst. analizatora sorpcji gazów do pom. pow. właściwej i rozkładu wielkości porów w ram. projektu "Podniesienie aktywności naukowo-badawczej PO w obszarze zrównoważonej produkcji"
- "Remont toalet w budynku Radia Opole S.A. w likwidacji"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.