eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MasłowiceDostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych



Ogłoszenie z dnia 2025-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANA PAWŁA II W STRZELCACH MAŁYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001236667

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelce Małe 33

1.5.2.) Miejscowość: Masłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-515

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strzelcepsp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelcepsp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcdf5241-067c-401e-8fa1-7ff503e5af32

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcdf5241-067c-401e-8fa1-7ff503e5af32

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089473/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653036

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1. część 1 zamówienia – „Pieczywo, świeże wyroby piekarskie”.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
L.p. Asortyment Wielkość opakowania Zapotrzebowanie j.m.
1. Chleb pszenno-żytni 0,90 kg 600 szt.
2. Chleb wieloziarnisty 0,70 kg 300 szt.
3. Bułka paluch 60 g 300 szt.
4. Bułka zwykła 90g 400 szt.
W przypadku gdy wykonawca oferuje asortyment w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu
cenowym należy to zaznaczyć w tymże formularzu, a ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez zamawiającego, do
dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
załączniku Nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 7561,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2. część 2 zamówienia – „Różne produkty spożywcze”.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

L.p. Asortyment Wielkość opakowania Zapotrzebowanie j.m.
1 Bułka tarta 1000 g 78 kg
2 Barszcz biały 65 g 400 szt.
3 Cukier 1 kg 80 kg
4 Galaretka owocowa truskawkowa 71 g 240 szt.
5 Galaretka owocowa malinowa 71g 160 szt.
6 Galaretka owocowa brzoskwiniowa 71g 60 szt.
7 Galaretka owocowa agrestowa 71g 40 szt.
8 Herbata czarna w saszetkach 100 szt w opakowaniu 40 szt.
9 Jajka klasy I rozmiar L
10 szt w opakowaniu 1000 szt.
10 Kasza jęczmienna w saszetkach ( 4 szt. x 100g )
400g 250 szt.
11 Kasza jęczmienna
1 kg 30 kg
12 Koper suszony 10g 80 szt.
13 Majonez 700 ml 30 szt.
14 Makaron świderki 1kg 300 kg
15 Makaron spaghetti 500g 240 kg
16 Makaron łazanki 1kg 180 kg
17 Mąka pszenna typu 450 1 kg 140 kg
18 Musik owocowy w tubce 120g 900 szt
19 Ogórek konserwowy 0,9l 220 szt.
20 Olej rzepakowy 1 l 200 l
21 Pietruszka suszona 10g 80 szt.
22 Przecier ogórkowy w słoiku 290g 200 szt.
23 Przecier pomidorowy (koncentrat) 28-30% 200 g 100 litry
24 Ryż biały
1 kg 30 kg
25 Ryż biały w saszetkach ( 4 szt. x 100 g )
400g 600 szt.
26 Sól morska
1 kg 80 szt.
27 Ser biały półtłusty 1kg 240 kg
28 Sok 100% w butelce 200 ml 5935 szt.
29 Śmietana 18% tłuszczu 370 ml 80 litry
30 Sos koperkowy do surówek 9 g 100 szt.
31 Włoszczyzna suszona 100 g 20 kg
32 Uniwersalna przyprawa do zup i sosów 1kg 80
kg
33 Zioła prowansalskie 10g 40 szt.
W przypadku gdy wykonawca oferuje asortyment w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu
cenowym należy to zaznaczyć w tymże formularzu, a ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez zamawiającego, do
dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
4.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
załączniku Nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

03142500-3 - Jaja

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.5.) Wartość części: 41679 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.3. część 3 zamówienia – „Mięso i produkty mięsne”
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

L.p. Asortyment Wielkość opakowania Zapotrzebowanie j.m.
1 Karczek bez kości Luz 370 kg
2 Kiełbasa wiejska Luz 140 kg
3 Kiełbasa krucha Luz 140 kg
4 Wołowina gulaszowa Luz 80 kg
5 Mięso mielone I gat z łopatki Luz 650 kg
6 Kiełbasa parówkowa extra Luz 150 kg
7 Szynka wieprzowa b/k Luz 250 kg
8 Schab wieprzowy b/k Luz 500 kg
9 Wołowina extra udziec luz 80 kg
10 Pałka z kurczaka Luz 600 kg
11 Filet z kurczaka luz Luz 550 kg
12 Kurczak świeży cały Luz 550 kg

W przypadku gdy wykonawca oferuje asortyment w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu
cenowym należy to zaznaczyć w tymże formularzu, a ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez zamawiającego, do
dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
4.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
załączniku Nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

15112100-7 - Świeży drób

4.5.5.) Wartość części: 80976 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.4. część 4 zamówienia – „Warzywa i owoce”
Przedmiot zamówienia obejmuje szczególności:

L.p. Asortyment Wielkość opakowania Zapotrzebowanie j.m.
1 Banany kl I Luz 800 kg
2 Buraki surowe kl I Luz 550 kg
3 Gruszka kl I Luz 400 kg
4 Jabłka kl I Luz 1600 kg
5 Kapusta pekińska kl I Luz 450 kg
6 Kapusta czerwona kl I Luz 300 kg
7 Kapusta biała w głowach kl. I Luz 250 kg
8 Kapusta kiszona pakowana w plastikowe wiaderko 3kg 180 szt.
9 Mandarynki kl I Luz 500 kg
10 Marchew Luz 600 kg
11 Pietruszka korzeń kl I Luz 100 kg
12 Pory kl I luz 30 szt.
13 Pieczarka świeża kl I Luz 250 szt.
14 Seler korzeń kl I Kg 100 kg
15 Sałata masłowa kl I Luz 100 szt.
16 Śliwka Luz 500 kg
17 Ziemniaki Luz 3500 kg
18 Ogórek zielony Luz 100 kg

W przypadku gdy wykonawca oferuje asortyment w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu
cenowym należy to zaznaczyć w tymże formularzu, a ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez zamawiającego, do
dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
4.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
załączniku Nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 43856,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.5. część 5 zamówienia – „Mrożonki- Ryby, warzywa mrożone”
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

L.p. Asortyment Wielkość opakowania Zapotrzebowanie j.m.
1 Brokuł mrożony 2,0 kg 100 kg
2 Płaty rybne miruna 6,8 kg 360,4 kg
3 Fasolka szparagowa – mrożona 2,0 kg 100 szt.
4 Kalafior mrożony 2,0 kg 50 szt.
5 Kotlety rybne burgery minimum 65% ryby 6kg 90 kg
6 Mieszanka warzywna 7 składników 2,0 kg 100 szt.
7 Paluszki rybne mrożone minimum 65% ryby 6kg 300 kg
8 Frytki mrożone 2,5 kg 500 kg
W przypadku gdy wykonawca oferuje asortyment w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu
cenowym należy to zaznaczyć w tymże formularzu, a ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez zamawiającego, do
dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
4.3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
załączniku Nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 25923,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie 1 części w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie 1 części w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
Reasumując, występują wszystkie przesłanki uzasadniające unieważnienie przedmiotowego postępowania w oparciu o przepisy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76560,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76560,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76560,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KELMES Sp. z o.o., Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732087725

7.3.3) Ulica: Włókiennicza

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76566,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-07 do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38178 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38178 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38178 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KELMES Sp. z o.o., Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732087725

7.3.3) Ulica: Włókiennicza

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38178 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-07 do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23584,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32382,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23584,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ser-Wika Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730074200

7.3.3) Ulica: Kamionka 48

7.3.4) Miejscowość: Burzenin

7.3.5) Kod pocztowy: 98-260

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23689,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-14 do 2025-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.